Hotel Abbazia
Hotel met gratis ontbijt en een dakterras in Grado
Fotogalerie voor Hotel Abbazia





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via C. Colombo, 12, Grado, GO, 34073
Over deze accommodatie
Hotel Abbazia
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Europa
Hotel Europa
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Restaurant
- Airconditioning
7.4 van 10, Goed, 31 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 15 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 14 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 20 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 30 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Abbazia Grado
Abbazia Grado
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Abbazia
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Giovanni
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giovanni
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Angelika
Reisde met een groep
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Angelika
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Claus
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claus
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Sylvia-Maria
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvia-Maria
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Mario
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Jorge Luis
Reisde met een groep
11 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aceptable




Jorge Luis
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Renate
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renate
4 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Marianne
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel zum wohlfühlen
Marianne
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Karsten
Reisde met een groep
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Karsten
10 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Oliver
30 jul 2024
Oliver
4 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Patrizia
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Patrizia
12 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Niklas
Zakenreiziger
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niklas
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Ralph-Peter
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ralph-Peter
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Jakob
Reisde met een groep
14 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jakob
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Marko
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight stay in Grado
Marko
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Christian
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Valerio
Reisde met partner
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valerio
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Reinhard
Reisde met een groep
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reinhard
5 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Evelyne
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyne
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
Reisde met partner
3 okt 2023
Wolfgang
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yuliya
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuliya
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Bernhard
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bernhard
4 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 sep 2023
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023








