Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel & Ristorante Bellora





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(68 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
7,6 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,2 van 10
Zeer goed
(127 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(75 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kungsportsavenyn 6, Gothenburg, 411 36
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer SEK 100 per persoon
- Betaald parkeren: SEK 350 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards of pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Stravaganza
Hotel Stravaganza Göteborg
Mornington Hotel Göteborg Stravaganza
Mornington Hotel Gothenburg
Mornington Hotel Stravaganza Göteborg
Mornington Hotel Stravaganza Göteborg Gothenburg
Mornington Stravaganza Göteborg
Mornington Stravaganza Göteborg Gothenburg
Stravaganza Göteborg
Stravaganza Mornington Hotel
Stravaganza Mornington Hotel Göteborg
Ristorante Bellora
Ristorante Bellora Gothenburg
Hotel Ristorante Bellora
Hotel Ristorante Bellora Gothenburg
& Ristorante Bellora
Hotel & Ristorante Bellora Hotel
Hotel & Ristorante Bellora Gothenburg
Hotel & Ristorante Bellora Hotel Gothenburg
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel & Ristorante Bellora
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Elisa
7 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elisa
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Yolanda
Reisde met familie
7 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Yolanda
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Mascha
Reisde met partner
14 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mascha
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Gerd
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerd
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
William
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Benjamin
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sofia
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofia
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Malin
11 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malin
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Benny
9 mei 2025
Benny
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Ali-Ata
6 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ali-Ata
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lena
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lena
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anders
5 mei 2025
Anders
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anders
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Lisa
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Lisa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
christine
3 mei 2025
christine
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Annica
3 mei 2025
Annica
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tony
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Josefine
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josefine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Linnea
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linnea
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Linnea
28 apr 2025
Linnea
1 nacht verbleven in april 2025