Palliser Lodge
Lodge aan de piste met bubbelbaden
Fotogalerie voor Palliser Lodge





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
7,6 van 10
Goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Digitale zenders
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
7,2 van 10
Goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Open haard
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - tweepersoons
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Appartement laden

Appartement
8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Open haard
Privébubbelbad buiten
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - tweepersoons
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1430 Palliser Trail, Golden, BC, V0A 1H0
Over deze accommodatie
Palliser Lodge
Gelijkaardige accommodaties

Glacier Mountaineer Lodge
Glacier Mountaineer Lodge
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Fitnessruimte
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Resorttoeslag: CAD 17.40 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Palliser Golden
Palliser Lodge
Palliser Lodge Golden
Palliser Hotel Golden
The Palliser Lodge
Palliser Lodge Bellstar Hotels Resorts
Palliser Lodge
Palliser Lodge Lodge
Palliser Lodge Golden
Palliser Lodge Lodge Golden
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Palliser Lodge
7,6
Goed
8,2
Netheid
7,2
Locatie
7,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met partner
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Marc
13 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
8/10 – Goed
Nicolette
14 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer netjes, goede service, alleen stukje rijden..
Nicolette
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2013
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Amber
Reisde met partner
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amber
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Nicholle
Reisde met partner
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholle
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ulrika
9 nov 2025
Ulrika
1 nacht verbleven in november 2025
2/10 – Ontzettend slecht
aida
Reisde met familie
6 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

aida
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
2 nov 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jessaca
Reisde met een groep
1 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessaca
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Justin
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Justin
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Carmel
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carmel
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
Reisde met partner
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle
10 okt 2025
Danielle
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paras
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paras
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Shannon
Reisde met een groep
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shannon
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Danielle
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Danielle
4 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Maribeth
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maribeth
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Jacqueline
29 sep 2025
Positief: Personeel en service
Jacqueline
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
28 sep 2025
Laura
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shaun
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shaun
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Robert Allan
Reisde met partner, Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert Allan
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tzu
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tzu
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Mark
1 nacht verbleven in september 2025








