Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Marc Hotel Gili Trawangan





Overweeg een verblijf bij Marc Hotel Gili Trawangan en geniet van een koffiebar/café, een wasserij en 2 bars. Actieve reizigers kunnen fietsen bij dit hotel.
Het plaatselijke restaurant met Aziatische gerechten, The Sasak Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 159
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Chamber) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Chamber)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Chamber Room Hot Deal) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Chamber Room Hot Deal)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Signature tweepersoonskamer (Chamberlain) laden

Signature tweepersoonskamer (Chamberlain)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (Chamber) laden

Deluxe Twin kamer (Chamber)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kavling Gili Indah Blok E No.04, Gili Trawangan, Tanjung Lombok Utara, 83352
Over deze accommodatie
Marc Hotel Gili Trawangan
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 150000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Marc Hotel
Marc Gili Trawangan
Marc Gili Trawangan
Marc Hotel Gili Trawangan Hotel
Marc Hotel Gili Trawangan Gili Trawangan
Marc Hotel Gili Trawangan Hotel Gili Trawangan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Marc Hotel Gili Trawangan
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Kaplan, Amsterdam
Reisde met partner
9 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaplan
3 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
W. H.
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, prima locatie
W. H.
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Emmanuel
Reisde met partner
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuel
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
James
Reisde met partner
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Lars
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Netheid
Lars
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mette
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mette
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Lorena
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lorena
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Narius
11 mei 2025
Narius
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christian Tange
12 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian Tange
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Einar
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einar
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maisie
Reisde met partner
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maisie
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Cassandra
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassandra
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Shakira
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shakira
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sofie
Reisde met een groep
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofie
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Chloe
Reisde met partner
11 dec 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chloe
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Zaneta
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zaneta
2 nachten verbleven in september 2024