Hotel Kalos
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Strand van Giardini-Naxos
Fotogalerie voor Hotel Kalos





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een kluis
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een kluis
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Een kluis
Superior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Calcide Eubea, 29, Giardini Naxos, ME, 98035
Over deze accommodatie
Hotel Kalos
Gelijkaardige accommodaties

Nike Hotel
Nike Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 87 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 10 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 20 juni tot 15 september.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kalos Giardini naxos
Hotel Kalos
Kalos Giardini naxos
Kalos Hotel Giardini Naxos
Hotel Kalos Giardini Naxos Sicily
Hotel Kalos Hotel
Hotel Kalos Giardini Naxos
Hotel Kalos Hotel Giardini Naxos
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kalos
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Erich
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erich
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michaël
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On recommande




Michaël
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
SIMEON
26 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIMEON
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Gauthier
18 jul 2025
Positief: Netheid
Séjour de 5 nuits, hotel moyen
Gauthier
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mats
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mats
4 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Marcello
21 jun 2025
Marcello
4 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
philippe
20 sep 2024
philippe
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Nicolas
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
ALESSANDRO
11 aug 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ALESSANDRO
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Janich
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janich
3 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jennier
Reisde met familie
2 jul 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
DO NOT STAY HERE
Jennier
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alain
8 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Alain
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Ulla
25 okt 2023
Ulla
4 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Massimo
Reisde met partner
21 okt 2023
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Massimo
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Pere Antoni Aguilo
18 okt 2023
Pere Antoni Aguilo
7 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Brian
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Nicole
Reisde met een groep
14 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Nicole
4 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Andrea
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Andrea
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Emanuela, Palermo
26 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emanuela
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Graham
Reisde met familie
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The hotel needsTLC... but its still a good choice.
Graham
2 nachten verbleven in september 2019








