Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel The Lord





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 104
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Prinses Clementinalaan 187, Ghent, 9000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lord Ghent
Lord Ghent
Hotel The Lord Hotel
Hotel The Lord Ghent
Hotel The Lord Hotel Ghent
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel The Lord
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jan 2025
4 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Ruud
14 nov 2024
Ruud
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Monica
Zakenreiziger
17 sep 2024
Monica
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Frank
Reisde met partner
6 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geke
Reisde met partner
2 mrt 2024
Positief: Netheid
Geke
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Reisde met familie
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch klein maar fijn Hotel
Jacqueline
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
stefan
18 sep 2023
stefan
1 nacht verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Marco
Zakenreiziger
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Marco
4 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Vincent
22 jul 2023
Vincent
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Francis
19 nov 2022
Francis
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Bart, Gent
Reisde met partner
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bart
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Lord is goed vertoeven
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
STEVEN
9 okt 2019
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
niet aan te raden
STEVEN
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Jesse
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jesse
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
theo
10 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
theo
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Cob, Heerenveen
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het station
Cob
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Dani en Joz , Leuven
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vlak bij het station
Dani en Joz
1 nacht verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Jacob
13 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Jacob
1 nacht verbleven in november 2017