Exterieur

Beoordelingen van Hotel Campanile Gent

2 out of 5
Hotel Campanile Gent
Akkerhage 1, Ghent

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 476 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 181 van 476 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 140 van 476 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 476 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 476 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

ANNEMIEKE

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Alexander op 25 jan 2024
Goodmorning,We are very sad to see this low rating and to know you apparently did not enjoy your stay. Unfortunately we cant correct any mistakes if we don't know what they are.Kind regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer slechte staat, veel kapot
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Galee op 9 jan 2024
Beste,bedankt om de tijd te nemen uw verblijf bij ons te beoordelen. Spijtig om te horen dat u niet genoten heeft van u verblijf bij ons. Momenteel zijn we bezig met de herstellingen bij enkele van onze kamers. Het gebouw is inderdaad oud, maar we zijn volop bezig aan de renovaties. Zo zijn er reeds verschillende kamers herschilderd. Met vriendelijke groeten,Galee

8/10 – Goed

Marleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat het restaurant gesloten was.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alexander op 11 dec 2023
Goeiedag,Dankje voor deze hoge score! Altijd leuk om te weten dat alles naar wens was. In het weekend is ons restaurant inderdaad altijd gesloten. De vrijdag was een uitzondering, die dag hadden we namelijk ons team uitje.Onze excuses!Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Bernard

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer gemakkelijke ligging en toegang; beschuitstukjes onder het bed gevonden bij het opruimen 's morgens ?? poetsvrouw die 's morgens een bezette kamer binnenkomt en ons hierdoor wakker maakt? personen aan onthaal en ontbijt zijn zeer professioneel !
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alexander op 21 nov 2023
Goeiemorgen Bernard, dankjewel voor je leuke review. Het is fijn te lezen dat je van je verblijf hebt genoten en dat het personeel behulpzaam en professioneel was.Jammer te horen dat de kamer niet volledig gepoetst werd. Dit gaan we zeker aanpakken en de verantwoordelijke hierover aanspreken alsook diegene die een bezette kamer binnenkomt en jullie nachrust verstoort.Onze excuses hiervoor.Hopelijk mogen we je in de toekomst nog ontvangen.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nvt
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tiffany op 14 nov 2023
Dear MarkThank you for your positive rating!We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Haroon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastvrij
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Alexander op 8 nov 2023
Goodday,Thank you very much for this lovely review and high score!We always work toward a perfect stay for our guests.We hope to see you again in the future!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

François

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Elisabeth V op 1 nov 2023
Beste,bedankt om de tijd te nemen uw verblijf bij ons te beoordelen.Wij zijn zeer blij met deze mooie score.Met vriendelijke groeten,Elisabeth V.

8/10 – Goed

Ivo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel blij met alles
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Alexander op 23 okt 2023
Goeiedag Ivo,Heel erg bedankt voor het schrijven van deze review en het geven van deze hoge score!Hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens ontvangen!

4/10 – Matig

Ria

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Tiffany op 13 sep 2023
Dear GuestThank you for your feedback. Please share your experience with us so we can modify our service where needed.Kind regards,

8/10 – Goed

Anneke

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Prima accommodatie
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Elise M op 24 aug 2023
Beste,Hartelijk dank voor uw feedback. Het was een genoegen u ontvangen te mogen hebben.Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Hilliena

Reisde met een groep
Het was prima om te slapen
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Tiffany op 20 aug 2023
DearThank you for your feedback and positive reply.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us.Kind regards

6/10 – Redelijk

Ellen

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
De kamerdeuren knallen hard dicht, waardoor we gestoord werden door de andere hotelgasten, en zij van ons. Op de badkamer hangt slechts één haakje om de handdoeken op te hangen. Er ontbreekt een stop bij het ligbad. Slecht onderhoud in het algemeen. Een koelkastje op de kamer zou geen overbodige luxe zijn.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile op 17 jul 2023
Dankje voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven.Onze deuren zijn recentelijk conform gemaakt naar de huidige normen over brandveligheid. We hebben inmiddels gevonden waar de stop niet meer aanwezig is en gaan deze zo snel mogelijk vervangen. Een koelkast op de kamer is geen standaard element van een 2 sterren hotel.Hopelijk mogen we je in de toekomst nog ontvangen!

8/10 – Goed

Pieternella

Positief: Netheid, personeel en service
Prima accommodatie voor 1 nachtje, wel warm en lawaaierig, geen idee wat, maar verstoorde enigszins de nachtrust. Zeer vriendelijk personeel en schappelijke prijs voor drankje
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Campanile op 17 jul 2023
Bedankt voor het schrijven van deze leuke review en het geven van een goede score.Helaas kan het wat lawaaierig zijn door de omliggende fabrieken. Aan de receptie zijn er ventilators te verkrijgen. Dit had misschien jouw nachtrust wat aangenamer kunnen maken. Excuses daarvoor. Ook heel leuk te lezen dat het personeel je erg beviel.We hopen je in de toekomst nog te mogen ontvangen!

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Kleine schone kamer. Wel verouderde meubels. Voor de rest goed. Ontbijt netjes geserveerd. En genoeg.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Tiffany op 5 jul 2023
BesteHartelijk dank voor uw positieve feedback.Fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Romy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer fijne overnachting gehad, maar is zeer verouderd. Op de muur zie je zwart van de oudere verwarming die er hangt. Helemaal geen stopcontact aan de bedden. Ontbijt was zeer lekker, zeer veel keuze!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Campanile op 4 jul 2023
Dag Romy,Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.Het gebouw staat hier inderdaad al een tijdje, wij zijn volop bezig met het renoveren waar mogelijk. Er zijn inderdaad geen stopcontacten aan de bedden. Wij zijn dit volop ana het bekijken om er meerdere te plaatsen per kamer.Heel leuk om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf!Hopelijk tot in de toekomst!Groetjes,

8/10 – Goed

Petra

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Tiffany op 5 jul 2023
DearThank you very much for your positive rating.We are pleased to read that you enjoyed your stay with us.See you soon!

8/10 – Goed

CheukYing

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen. Dichtbij het centrum van Gent.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Elisabeth V op 12 jun 2023
beste,bedankt om uw verblijf te beoordelen.Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Luit

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Elise M op 6 jun 2023
Beste,Wat fijn dat wij u mochten verwelkomen in hotel Campanile Gent! Het stelt ons gerust dat u ten volle heeft genoten van wat het hotel en Gent te bieden hadden, en kijken er alvast naar uit u nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Willemijntje, Swifterbant

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor prijs/kwaliteit is prima maar het leek of er in de badkamer op het plafond schimmel zat. Een likje verf doet dan wonderen.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Elisabeth V op 8 mrt 2023
Beste,bedankt om de tijd te nemen uw verblijf bij ons te beoordelen.Wij hebben uw feedback goed doornomen en doen waar nodig het nodige.Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Nelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Ontbijt is super
De kamer was gewoon simpel en proper wat aan de oude kant maar zeker niet storend. Voor 1 nacht was het prima te doen.. het ontbijt was helemaal top waarop alles lekker vers en aanwezig was.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Elisabeth V op 13 feb 2023
Beste,bedankt op de tijd te nemen uw verblijf bij ons te beoordelen.Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ons ontbijt.Met vriendelijke groeten,Elisabeth V.

8/10 – Goed

Rahma

2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolstoeltoegankelijkheid
De toegankelijke badkamer was niet zo toegankelijk door het zitbad. Beter een douche voorzien
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team Campanile op 28 nov 2022
Beste, Hartelijk dank uw feedback met ons te delen. Wij hebben uw feedback grondig gelezen, en kijken waar we kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet

10/10 – Uitstekend

Ella

2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Elisabeth V op 10 jul 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay. We're happy to see such a high score. We hope to welcome you back soon. Kind regards, Elisabeth V.

4/10 – Matig

Soumya

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Elisabeth V op 10 jul 2022
Dear guest, thank you for taking the time to review your stay. Our apologies that your stay was not up to your expectations. Kind regards, Elisabeth V

10/10 – Uitstekend

Saïd

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super goede service van het personeel
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Kasper K. op 4 jan 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay. We hope to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Henricus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erfecte plaats voor overnachten
gewoon net simpel schoon hotel met goede bedden en aanrdige mensen. Top ontbijt, goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

gwen

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prijs kwaliteit top
Personeel was super vriendelijk. De hygiëne was een beetje minder, maar prijs kwaliteit was het goed.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud. Bij aankomst lag de bedrading van de wandkachel open en bloot van de muur. Bedrading onder bureau lag los. Kamer was 30+ graden. Kregen gelijk andere kamer aan de achterzijde, maar daar lig je in de herrie van de fabriek naast je.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het appartement was prima en schoon. Toen de verwarming het niet deed werd er meteen actie ondernomen door het personeel en waren heel vriendelijk. De ligging is rustig en openbaar vervoer is dichtbij.
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

An

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect voor 1 nachtje Gent!
prijs/kwaliteit is heel goed! Vriendelijk en behulpzaam personeel!
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen goeie verwarming. Heel de nacht koud geleden. Badkamer en toilet had kapotte elektrische kachel
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Richard

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Vriendelijke medewerkers. Dichtbij de snelweg.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Samuel op 8 mei 2019
Hi, Thank you for the review! With kind regards, Samuel Hotel Campanile Gent

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Veel te veel lawaai in de buurt, industriële ligging
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Samuel op 3 mei 2019
Beste Spijtig dat uw verblijf tegenviel. Bij de komende renovatie van het hotel zullen de kamers ook geluidsdichter worden. Met vriendelijke groeten Samuel Hotel Campanile Gent

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dit is een afgeleefd hotel zou dringend moeten renoveren.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Samuel op 23 jan 2019
Beste, Bedankt dat u de tijd nam deze beoordeling te schrijven. Feedback wordt altijd geapprecieerd. Zijn er specifieke problemen die u kan aangeven? Een algemene renovatie is gepland in de nabije toekomst, maar dringende problemen kunnen misschien sneller opgelost worden mits ze gemeld worden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Samuel Front Desk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Fang, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top na een avond doorhalen bij Kompass, op 5 minuten loopafstand!
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Samuel - Front Desk op 1 jan 2019
Beste, Goed om te lezen dat u waardering hebt voor de ligging van ons hotel en dat u een uitstekende nacht heeft gehad! Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Campanile Hotel Gent. Met vriendelijke groeten, Samuel, Front Desk

4/10 – Matig

Michel

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geen aanrader.
Dit is geen hotel, maar een motel. Kamer mag worden gemoderniseerd, het ziet er allemaal oud en wat smoezig uit. Alleen de douche was redelijk. Het bed was drama. De spiralen van het matras waren duidelijk voelbaar en hierdoor had ik geen goede nachtrust. Er is maar 1 vrij stopcontact in de kamer. De receptie (tegelijkertijd restaurant en bar) is in een gebouw naast de hotel kamers, wat ik een nadeel vind omdat je altijd eerst naar buiten moet. Ook over het diner valt genoeg te klagen. Mijn mixed-grill had 3 kleine stukjes vlees, waarvan het stukje biefstuk naar lever smaakte (te ver doorgebakken) en heel taai was. De prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken.
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

inge, zoutleeuw

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel als tussenstop of bij ziekenhuisbezoe
Behulpzaam en vriendelijk Aanvankelijk geen plaats meer owv drukke bezetting . Geboekt via expedia .Hotel heeft zelf oplossing gezocht om bed bij te zetten in onze kamer.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

frank

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Badkamer 20 met schimmel op het plafond. De witte badhanddoeken hadden allemaal bruine vlekken .

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende ligging, vriendelijk personeel, ideaal als uitvalsbasis
7 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Tiffany Van Rysseghem - Shiftleader op 26 mrt 2018
Beste Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons ! Ik hoop u alvast nog te mogen verwelkomen in ons hotel. Ik wens u een zeer fijne namiddag verder.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer teleurstellend, een soort verlopen Motel op een verlaten industriegebied.
4 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Tiffany Van Rysseghem - Shiftleader op 17 mrt 2018
Beste Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. De mening van onze gasten is van zeer groot belang voor ons. Ik ben blij te mogen lezen dat u ons personeel als behulpzaam heeft ondervonden. Ons doel is dan ook de gasten een zo goed mogelijke service aan te bieden en ze bij alles zo goed mogelijk bij te staan. Langs de andere kant vind ik het jammer te vernemen dat het hotel u niet zo is bevallen. Ik kan u wel meedelen dat wij momenteel plannen aan het uitwerken zijn om het gebouw en de kamers op te frissen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen? Voor nu wens ik u alvast een prettige dag verder.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima fijn voor een kort verblijf
Jammer dat er bij de ingang gerookt was. Verder prima accomodatie.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Latevogel, Drachten

Positief: Netheid
Het was een fijn hotel om te verblijven, goed ontbijt waar we wel voor moesten betalen bovenop de kamerkosten maar dat was bij elkaar wel een mooi bedrag wat het waard was. Fijn en vriendelijk personeel en een rustige kamer. Als we weer in de buurt zijn, boeken wij hier weer.
1 nacht verbleven in augustus 2017