Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Gent Expo, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn Gent Expo, an IHG Hotel
Maaltekouter 3, 9051 St-Denijs Westrem, Ghent

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 651 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 321 van 651 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 651 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 651 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 651 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Michel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vier sterren is toch wel een beetje veel. Het hotel is uitgeleefd. Veel is versleten.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weinig waar voor je geld.
Het is een zeer matig hotel voor out dated, slecht onderhouden kamer, weinig stopcontacten, douche met een miezerig straaltje, oploskoffie op de kamer. Het personeel is wel vriendelijk en netjes. Prijzen worden uiteraard opgeschroefd als er een activiteit in de expo is, dus dan is de prijs/kwaliteit verhouding helemaal uit balance.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 14 feb 2024
Geachte gast,Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.We zijn blij te horen dat ons personeel vriendelijk en netjes was. We betreuren dat andere aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Onze kamers worden regelmatig bijgewerkt en we nemen uw opmerkingen ter harte. Het is correct dat de prijzen kunnen variëren afhankelijk van evenementen bij Flanders Expo, maar we streven er altijd naar om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden. Wat betreft de douche, we hebben ecologische douches die mogelijk minder waterdruk hebben dan sommigen gewend zijn, maar dit is in lijn met onze Green Key certificering voor duurzaamheid. Wij bieden ook een uitgebreid assortiment aan drankjes en snacks in onze winkel bij de receptie die 24 uur per dag geopend is voor als onze gasten iets nodig hebben.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groeten,Thomas Van Parijs, General Manager

6/10 – Redelijk

arjen

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Just OK hotel
out dated hotel. Just enough for a stay and it does where a hotel is made for. Rooms are old but clean. Location is good next to the E17
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 14 dec 2023
Dear Arjen,Thank you for taking the time to share your feedback.We're glad to hear that you found our location convenient, which is indeed ideal for guests looking to explore the area or needing quick access to transportation routes. We also appreciate your recognition of the cleanliness of our rooms, as our housekeeping team works diligently to maintain high standards. We have, however, noted that you felt the hotel's condition could use updating; we’re pleased to inform you that we have renovations planned to start, which will address this and enhance the overall guest experience. We are committed to providing comfortable accommodations and we are continuously working to improve our facilities and services.We very much look forward to seeing you again. Best regards,

8/10 – Goed

Tiny, Heist op den Berg

Positief: Voorzieningen
great diner, rooms ok, nice people
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Hendrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijzig hotel.
Als je 180 euro voor een kamer betaald vind ik het een beetje over de top om ook nog 15 euro voor het parkeren te vragen. Het ontbijt is ook prijzig 19,50 Verder wel tevreden.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 27 sep 2023
Beste Hendrik,Bedankt voor uw review en feedback.We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf. Wat betreft de parkeerkosten, deze zijn gebaseerd op de locatie van het hotel en de beschikbare faciliteiten. We bieden een beveiligde parkeerplaats met camerabewaking voor het gemak van onze gasten. We begrijpen echter dat de kosten voor sommige gasten een punt van zorg kunnen zijn.Wat betreft het ontbijt, we bieden een uitgebreid buffet met een verscheidenheid aan opties om aan de voorkeuren van onze gasten te voldoen. We begrijpen dat de prijs misschien niet voor iedereen geschikt is, maar we willen benadrukken dat we ook een goedkopere optie bieden met een Express Coffee en een croissant in onze Figaro bar. We hopen dat u in de toekomst van deze optie gebruik kunt maken.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,

6/10 – Redelijk

Mykéla

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ideale ligging, vriendelijk personeel, ontbijt top
Het hotel ligt naast Ikea en vlakbij de tram Expo Gent. Ideaal gelegen om naar de stad te gaan. Het personeels was heel vriendelijk. Het is een budgethotel dat wat verouderd (dingen stuk, stopcontacten los, badkamer kon voegenreiniger gebruiken) maar verder was het ontbijt top en werd er goed aangevuld, de bedden lagen goed en de parking was niet duur ivm andere hotels.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 12 jun 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback.We zijn blij te lezen dat u onze ideale ligging waardeerde. Het is ook fijn om te weten dat u ons personeel vriendelijk vond en dat u genoten heeft van ons uitgebreide ontbijt. Het verheugt ons ook dat u tevreden was met onze parkeergelegenheid.We willen ons echter verontschuldigen voor de verouderde aspecten van het hotel die u heeft opgemerkt. We zijn van plan om renovaties uit te voeren om de algehele ervaring van onze gasten te verbeteren. In de tussentijd zullen we ons best doen om eventuele problemen met stopcontacten en andere onderhoudskwesties aan te pakken, bedankt voor het melden. Aarzel ook niet om contact op te nemen met de receptie als u tijdens uw verblijf iets mist of problemen ondervindt. Hopelijk heeft u toch goed geslapen dankzij onze comfortabele bedden!Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Thomas Van Parijs, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Paul-Edouard Denayer, Front Office Supervisor op 18 mei 2023
Beste,Bedankt voor deze beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden was met uw verblijf.Met hartelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer,

6/10 – Redelijk

VEERLE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Lexy

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onverwacht korte reis, moest met 1 week later verzet worden, personeel zeer goed geholpen met het omzetten van de boeking. Zeer aangenaam en vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, goede toegankelijkheid locatie. Ik kom met gerust gevoel graag terug!
8 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 6 dec 2022
Beste Andrea,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Het doet ons plezier te lezen dat ons personeel u zo goed heeft kunnen verder helpen, we geven de complimenten zeker door!We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Gent.Vriendelijke groeten,Thomas Van Parijs, General Manager

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Heidi Van

3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Rolf

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Joost

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Eelco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top ontbijt
Verblijf was zoals bedoeld.. op loopafstand van beurs met uitstekend ontbijt 👍
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Michael - Shift Leader Front Desk op 28 jan 2022
Beste Eelco, Bedankt om uw tijd te nemen om uw feedback met ons te delen. We waarderen uw score ter harte!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accessible hotel
Hotel is goed gelegen, wel een redelijke kronkel om er te raken en jammer dat parkeren te betalen is als je er de nacht doorbrengt.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van M. Coppens, Front Office Manager op 20 sep 2021
Beste, Bedankt voor uw beoordeling en mooie score. Graag vermelden wij dat de parkeerkosten vrij competitief zijn in vergelijking met andere hotels en stadsparkings. Wij hopen u desondanks toch opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is netjes, maar gedateerd. Verlichting in de badkamer is te weinig
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 17 aug 2021
Beste gast, Fijn dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat de hygiëne van ons hotel naar wens was. Jammer dat de inrichting echter niet helemaal uw smaak was. We noteren uw opmerking over de badkamerverlichting en zullen nagaan hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Thomas Van Parijs, General Manager

10/10 – Uitstekend

Freddy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Paul-Edouard Denayer Reception op 20 aug 2020
Dear Freddy, Thank you for 10/10. Kind regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Kind regards Paul Front Desk op 18 mrt 2020
Dear Anonymous, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Jessie Boonaert op 9 mrt 2020
Dear Anonymous, You have given 2/5 review, sorry for the inconvenience you've had during your stay. Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Jessie Boonaert op 29 feb 2020
Dear Anonymous, You have given a score 6/10. Sorry for the inconvenience you have had during your stay. Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

8/10 – Goed

Freddy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie
Het hotel is goed gelegen in de buurt van de expo. Er was voldoende parking voorzien . De kamer was ruim en net. Het ontbijt was heel uitgebreid.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jessie Boonaert op 23 feb 2020
Beste Freddy, Bedankt voor U 8/10 review. Met vriendelijke groeten Jessie Boonaert Front-Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van BS op 5 jan 2020
Dear, Thank you for reviewing your stay with us. We hope to see you again soon! Kind regards Bianka Front Desk

8/10 – Goed

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 6 dec 2019
Beste Ron, Bedankt voor 8/10. Met vriendelijke groeten Jessie Boonaert Front-Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 6 dec 2019
Dear Anonymous, I see that you have given 1/5. What's happened during your stay for this 1/5? Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Reception Holiday Inn Gent Expo op 20 nov 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Mooie schone kamer kamer dat de verwarming niet werkte
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 26 okt 2019
Beste Dennis, Bedankt voor de 8/10. Met vriendelijke groeten Jessie Boonaert Front-Office Manager

10/10 – Uitstekend

Maarten Evert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parkeer tarief belachelijk hoog, was GRATIS.
Het was erg warm 's nachts in de kamer en met de ventilatie rumoerig, ook op de stille stand.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 28 aug 2019
Beste Maarten, Bedankt voor U 5 sterren review. Met vriendelijke groeten Jessie Boonaert Front-Office Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Bianka op 1 aug 2019
Dear Marc, Thank you so much for this great review! You really made our day. We hope to see you soon! Kind regards, Bianka Solymosi Front Desk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging aan eindpunt/vertrekpunt tram 1. Goed geïsoleerde Kamers. vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Fijn dat u een uitstekend verblijf bij ons heeft gehad. We zijn blij dat u tevreden was over ons vriendelijk en behulpzaam personeel! Dergelijke complimenten doen ons steeds veel plezier. Hartelijke groet en graag tot ziens! Thomas Van Parijs, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 1 jul 2019
Dear Anonymous, Thank you for 5 out 5. Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Er lag chocomelk voor 1 pers koekjes en chocolade alles voor 1 pers . Terwijl we toch per twee geboekt hebben
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 13 dec 2019
Beste gast, Onze excuses voor het misverstand dat zich heeft voorgedaan. We hebben uw opmerking omtrent de kamer genoteerd. We willen u toch alvast bedanken om uw ervaring met ons te delen. We hopen dat u desalniettemin van een goede nachtrust hebt genoten en met plezier terugkijkt op uw verblijf ondanks het misverstand! We wensen u nog een aangename dag verder en hopen u toch opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgens bezoek aan Gent. Met vriendelijke groet, Thomas Van Parijs, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 14 mei 2019
Dear Anonymous, Thank you for your 4 out of 5. Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging prima, goede service. Alleen restaurant heeft een kleine en te dure kaart.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 4 mei 2019
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft en dat u tevreden was over de service. We noteren uw opmerking over het restaurant en zullen kijken of we dit kunnen verbeteren. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, Thomas Van Parijs, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ mooie ruime kamers, rustig, goede voorzieningen - betaald parkeren, vrij prijzig
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 1 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor uw review. Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Onze parking is bewaakt en afgesloten. De prijs ligt ook aanzienlijk lager dan bij de meeste parkings in de buurt. We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw. Met warme groeten, Thomas Van Parijs, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niks dan een fijne ervaring,vriendelijke bediening en een heel uitgebreid ontbeid
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 14 mrt 2019
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad. Het doet ons plezier dat het ontbijt u heeft gesmaakt en ons team bedankt u voor het compliment. We hopen u gauw terug te mogen zien. Hartelijke groeten, Thomas Van Parijs, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Jessie Boonaert op 22 apr 2019
Dear Anonymous, Thank you for the 3 out of 5. Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

4/10 – Matig

William

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5
Slecht bereikbaar, en de kamers zijn erg ouderwets. Het ontbijt is erg standaard , niks speciaals en niet uitgebreid .
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 8 mrt 2019
Beste William, bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u wat minpunten hebt ondervonden tijdens uw verblijf. We gaan hier zeker mee aan de slag en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een aangenamer verblijf. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 6 jan 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to welcoming you again. Best regards,

8/10 – Goed

Kris

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel zit dicht bij het tramstation, alleen erg vervelend dat je moet betalen om je auto op het hotel terrein te mogen zetten terwijl op de site staat dat parkeren inclusief is
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Jessie Boonaert op 8 jan 2019
Beste Kris, Hartelijk dank voor U 4 out of 5. Helaas is de melding over een betalende parking wel te vinden op alle websites. Met vriendelijke groeten Jessie Boonaert Front-Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor elkaar,200 meter de tram voor naar het centrum van Gent. We hadden een kamer in de binnen ring van het hotel,dus geen vrisse lucht in de kamer,daardoor kregen we het parkeer geld terug.
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Jessie Boonaert op 8 jan 2019
Beste Anonymous, Bedankt voor U 4 out of 5. Mijn excuses voor het ongemak dat U ondervonden in de binnenkamer. Het venster mag niet open aan de binnenring. Als U een volgende keer komt, mail of bel ons gerust met een voorkeur dat U een buitenkamer wil. De buitenkamer kan een klein deel open. Met vriendelijke groeten Jessie Boonaert Front-Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jessie Boonaert op 5 jan 2019
Dear Anonymous, Thank you for your 4 out of 5 review. Kind regards Jessie Boonaert Front-Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Bianka op 31 dec 2018
Dear, Thank you for this great review! Our whole team wishes you a very happy 2019! Kind regards Bianka Front Desk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Fijn hotel ,maar niet persoonlijk. Bij afscheid kan je altijd bedankt voor uw verblijf zeggen en een goede reis naar huis. Kleine moeite en het voelt fijn dat je bent geweest. Verder alles prima.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Thomas Van Parijs, General Manager op 1 jan 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u een prima verblijf had bij ons. Onze excuses indien u het gevoel had een eerder koel afscheid te hebben gekregen. Bij deze willen we u bedanken voor uw bezoek en we hopen dat u ook genoten heeft van Gent! Een fijn eindejaar en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf - vlotte toegang tot het openbaar vervoer - de auto mag een weekendje rusten -
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van higentexpo op 18 dec 2018
Dear , Thank you for your feedback about your recent stay. We are happy to hear you had a nice experience at our hotel. King Redards, Jonida Malaj Front Office

10/10 – Uitstekend

Christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en aangenaam hotel. Makkelijke tramverbinding naar centrum Gent.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van higentexpo op 18 dec 2018
Dear Mr.Christel, Thank you for your feedback about your recent stay. We are happy to hear you had a nice experience at our hotel. King Redards, Jonida Malaj Front Office

8/10 – Goed

Nel, Regio utrecht NL

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima parkeren 10€ pn, Gent is een topstad, van alles wat en alles op loopafstand, OV is ook goed voor elkaar maar geen gebruik van gemaakt, parkeren in centrum (3 grote parkings en nog aantal iets verder) betaalbaar en genoeg plaatsen.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van OC op 13 dec 2018
Beste Nel, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw recent verblijf bij ons! Hopelijk mogen we u zeer binnenkort opnieuw verwelkomen in ons hotel! Vriendelijke groeten, Olivier Chimkovitch Receptie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van OC op 10 dec 2018
Thank you for your review! Kind regards