Molo

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Pier van Sopot

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Molo

Receptie
Luxe beddengoed, donsdekens, een minibar, een kluis op de kamer
Bezienswaardigheid
Receptie
Receptie

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer (view of the railway line)

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer (view of the railway line)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 1
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op de stad

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard driepersoonskamer (view of the railway line)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Podjazd 6, 6, Sopot, Pomeranian Voivodeship, 81-805

In de buurt

  • Grand Hotel - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Strand van Sopot - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Pier van Sopot - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Aquapark Sopot - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Ergo Arena - 5 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sopot - 1 min. wandelen
  • Luchthaven Gdańsk-Lech Wałęsa (GDN), Polen - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬2 min. wandelen
  • ‪No.5 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Kawa I Ludzie - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cały Gaweł - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Molo

Hotel vlak bij Pier van Sopot
Molo bevindt zich dicht bij Strand van Sopot en Aquapark Sopot en biedt een buurtwinkel, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café. Ga vooral lekker eten bij PORT Sopot, het buffetrestaurant ter plaatse. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een lift, hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
  • Vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 70 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Donsdekens en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met digitale zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (PLN 80 per dag)
  • Lang parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: PLN 69 voor volwassenen en PLN 34,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • PORT Sopot

Dingen om te doen

  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Kruidenier/supermarkt

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Lift (85 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je PLN 50 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 12 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan PLN 50.00 per dag.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: PLN 6.38 per persoon, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PLN 69 voor volwassenen en PLN 34.5 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PLN 90 per voertuig (enkele reis)
  • Betaald parkeren: PLN 80 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: PLN 50 per huisdier, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: PLN 50.00 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mohlo Hotel Sopot
Molo Hotel Sopot
Mohlo Sopot
Molo Sopot
Molo Hotel Hotel
Molo Hotel Sopot
Molo Hotel Hotel Sopot

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Molo?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van PLN 50 per huisdier, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel berekent Molo voor parkeren?

Parkeren kost PLN 80 per dag.

Hoe laat kan ik bij Molo inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Molo uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Molo een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PLN 90 per voertuig.

Waar staat Molo?

Dit hotel ligt in Centrum van Sopot, op 15 minuten wandelen van Pier van Sopot en Strand van Sopot. Ook Aquapark Sopot en Ergo Arena liggen op 3 km afstand. Station Sopot ligt op maar 1 minuten wandelen.

Beoordelingen over Molo

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 218 van 446 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 180 van 446 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 446 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 446 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 446 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nieuw hotel vlakbij het spoor.

Nieuw hotel met mooie kamers. Enig nadeel is dat je wat last kunt hebben van treinverkeerlawaai en lawaai van het uitgaansleven (restaurants en barretjes vlakbij)

8/10 – Goed

Dr. Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war groß und sauber. Leider haben wir eins mit Blick zu den Bahngleisen erwischt. Die Züge waren auch nachts zu hören. Bei offenem Fenster zu schlafen, ging gar nicht. Die Zimmer auf der anderen Hotel-Seite sind dagegen ruhig (wissen wir vom letzten Besuch). Das Zimmer wurde zwischendurch nicht gereinigt - schien ein Versehen gewesen zu sein. Wir haben dann an der Rezeption neue Handtücher erbeten. Handtücher hatten teilweise Flecken, weswegen wir sie nicht erneut benutzen wollten. Frühstück war super, aber teuer - wir konnten es nicht bei der Reservierung buchen und mussten jeden Morgen zunächst bei der Bedienung bezahlen. Das Personal an der Rezeption schien etwas unmotiviert. Wir würden trotzdem nochmal buchen und wohl explizit ein Zimmer Richtung Stadt erbitten. Die Lage ist einfach top und das Auto ist in der Tiefgarage gut aufgehoben.
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Oddbjørn

Fin beliggenhet,Dårlige senger

Fantastisk beliggenhet,20 m fra hovedgata.Store lyse rom.Veldig harde senger,et «frimerke» til pute.Resepsjonen var effektiv men «blaze» ikke blid og imøtekommende
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Juha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyvällä sijainnilla oleva uudehko moderni hotelli. Lyhyt kävelymatka kaikkialle. Olemme autolla. Hotellilla on oma parkkihalli joka sisältyi huoneen hintaan
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

reili

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Pål

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott hotell - glimrende komfort og flotte rom og omgivelser. Midt i byen - veldig sentralt med flott parkeringskjeller. Miljø: Tenger ikke vaske de håndklærne man henger opp. Og lurt å merke hver søppelbøtte når dere setter frem tre stk med forskjellige pose farger. Obs! Re sengene bedre ved housecleaning og møt blikket og smil til gjestene. Språkproblemer er overkommelige.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Peter

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Susanna

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Kohtuullinen vastine rahalle

Erinomainen sijainti, junaradan läheisyys ei haitannut. Erittäin tilava huone. Aamiaiselle olisi kaivannut hedelmiä, niitä ei ollut lainkaan. Siivous oli aika suurpiirteistä.
3 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Alice

Vi savna å kunne få oss en kopp kaffe og en plass å sitte og drikke den. Rommet var stort med lite møbler, kun to ‘kontor’ stoler.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

May Brith

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Large room. Big shower, and nice bathroom. Little to dusty on the floor throughout the week.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Carina

Negatief: Netheid

Dålig städning

Dåligt med städningen, fick be om mer toalett papper eftersom de inte var påfyllt. Mycket smulor och snafs på golvet. Städades 1av 4 dagar
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hanna Lindberg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Tove CatarIna H

4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Erlend Krogh

4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hanne Mette

3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Get much for your money

Good location, nice rooms with good size, the bed is a little hard and there is to single beds instead of one doubble.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Anne Torill Pedersen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Adam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Behövas lite uppfräschning

Rullet hade jätte bra läge, men rummet var inte renoverat på ett bra tag välidgt lyhört och badrummet skulle behöva fräschas upp lite för. Ingen frukost ingick heller,
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ingmar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Susanne

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Room was not wiped down. Sticky side table. Mold in shower.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mariusz Rafal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Christel

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Aneta

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in great position, new building but staff extremely unfriendly and not willing to help, there is no coffee or tea in the rooms and when I was booking I was not notified about hotel being split in two different rooms category’s. One with windows towards train lines and ones are not, plus hairdryer in the bathroom was useless no heat at all and WiFi was not working at all in our room as soon you walked in to the room it was cutting out totally and they didn’t worry at the front desk to resolve problem at all. But it is within walking distance to everything like square and beach so everyone has to decide for themselves, myself i would not stay there again for money i payed there are better in the area
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Grzegorz, Northvale

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location in a walking distance from the train station and all attractions. Modern and spacious. Very friendly and accommodating staff.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Aneta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025