Hotel Sopot

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor families in Sopot, met een volledig uitgeruste spa, bij het shoppingcenter

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Spa
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(26 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
2 Badkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op zee

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
2 Badkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 21 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed OF 1 queensize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
2 Badkamers
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 35 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Luxe suite, balkon

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
  • 52 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Premium suite

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Sauna
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op tuin

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
2 Badkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons zetelbed OF 2 eenpersoonsbedden

Premium appartement

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Kitchenette
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
  • 80 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Gelijkaardige accommodaties

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Sopot over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sopot?

Ja, bij dit hotel zijn huisdieren met een gewicht van maximum 5 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een borgsom van PLN 300 per verblijf en een toeslag van PLN 150.00 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost PLN 150 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Sopot inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sopot uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Sopot?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Sopot ligt vlak bij het vlonderpad, op 10 minuten wandelen van Strand van Sopot en Aquapark Sopot. Ook Avonturenpark Kolibki en Grand Hotel liggen op een kwartiertje wandelen. Station Sopot ligt op 21 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Sopot

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 398 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 398 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 398 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 398 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 398 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Özgür

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel !
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Lukasz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice upscale hotel right by the sea and attractions
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Grażyna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spa was closed for the first 3 days of our stay. Really disappointing. Hotel itself is really nice with friendly staff.
4 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Ines

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Mitarbeiterinnen beim Empfang waren sehr freundlich und angenehm. Das Zimmer war sehr sauber und gut eingerichtet. Was allerdings extrem störte, war die Klimaanlage. Obwohl sie ausgeschaltet war, machte sie mitten in der Nacht Geräusche, mal laut, mal leiser. Es hörte sich an als wenn Wasser in ein Becken läuft. Unüberhörbar und Schlaf raubend.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel halfway between Gdansk and Gdynia. Would definitely stay here again.
9 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

AGNIESZKA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

AGNIESZKA

A modern hotel in a perfect location. Quiet rooms at the back of the hotel overseeing the trees, a fantastic breakfast with high quality fresh local produce. One issue - staff just don't seem to care. There was a fire alarm at 4am and after the announcement in Polish and English to evacuate there were no further details. Guests panicked, got dressed and rushed outside just to be told by the reception staff that the alarm is now cancelled. There was no follow-up announcement, no email to all guests confirming it's all fine or explaining what happened. When I asked the receptionist in the morning why we were not told straight away that the alarm is cancelled or given any details, she was oblivious and kept saying that it happens and it's what it is. We ended up having a terrible day as our child didn't go back to bed after waking up at 4am. Another case of the mediocre staff attention is when it was raining really hard and I asked to borrow an umbrella just for a minute to move my child without getting soaked from the hotel to the taxi and the reception person and again the attitude was that the hotel does not provide umbrellas. Small things matter and make a big difference so I hope this feedback will be considered by the hotel to make some improvements.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

AGNIESZKA

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A modern hotel in a perfect location. Quiet rooms at the back of the hotel overseeing the trees, a fantastic breakfast with high quality fresh local produce. One issue - staff just don't seem to care. There was a fire alarm at 4am and after the announcement in Polish and English to evacuate there were no further details. Guests panicked, got dressed and rushed outside just to be told by the reception staff that the alarm is now cancelled. There was no follow-up announcement, no email to all guests confirming it's all fine or explaining what happened. When I asked the receptionist in the morning why we were not told straight away that the alarm is cancelled or given any details, she was oblivious and kept saying that it happens and it's what it is. We ended up having a terrible day as our child didn't go back to bed after waking up at 4am. Another case of the mediocre staff attention is when it was raining really hard and I asked to borrow an umbrella just for a minute to move my child without getting soaked from the hotel to the taxi and the reception person and again the attitude was that the hotel does not provide umbrellas. Small things matter and make a big difference so I hope this feedback will be considered by the hotel to make some improvements.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Sean A.

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
We loved the proximity to Sopot but the quietness of a location outside of the downtown area.
7 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Jonathan

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Personalen är inte så intresserad av att prata engelska, så svårt att få hjälp. Vi fick vänta på vårat rum vid incheckning. Men hotellet överlag var trevligt.
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Suzanna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ewa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pyszne jedzenie, czyste przestronne pokoje. Super strefa wellness. Blisko do plaży.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hege

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Hanna

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Jesper

3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Bra hotell med potential att bli ännu bättre

Vi bodde på Hotel Sopot under högsäsong och är överlag nöjda med vistelsen. Hotellet har ett väldigt fint läge, nära både strand och centrum, och rummet höll bra standard – fräscht och bekvämt. Priset var rimligt (under 2000 kr/natt) med tanke på säsong och kvalitet. Dock började vistelsen lite snopet. Vi anlände vid 11-tiden och möttes i receptionen av ett ganska oengagerat bemötande. Svaret vi fick var kort: ”Ni kommer alldeles för tidigt – ert rum är inte klart förrän 15.00”, utan vidare information eller någon känsla av välkomnande. Det kändes inte särskilt gästvänligt och satte tyvärr en lite kall ton. Frukosten var trevlig och riklig, men baren och restaurangen saknade lite puls och atmosfär. SPA och pool var helt okej, men inget som stack ut. Sammanfattningsvis: Ett hotell med bra läge och fina rum till ett rimligt pris, men servicen – särskilt i receptionen – behöver lyftas för att helhetsupplevelsen ska bli så bra som den har potential att vara.
5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jan Helge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hadde et fantastisk opphold, bortsett fra at det var 3 edderkopper på rommet. De ble ikke fjernet etter renhold
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Anton

3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Ida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flott hotell, fancy og fint. Flott interiør
4 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Sven

Reisde met partner
Positief: Netheid
Die Lage des Hotels war optimal, eine Mitarbeiterin war auch richtig lieb und hilfsbereit, ich glaube das war die Frühstücks Managerin. Die Rezeptionistinnen waren eher unfreundlich, voreingenommen und kühl uns ggü. Zu den polnischen Gästen waren die Damen sehr freundlich, aber als deutscher hatte man das Gefühl dort nicht so willkommen zu sein. Vom Service hatte ich definitiv mehr erwartet! Das Frühstück war gut.
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Linda

Reisde met familie
Negatief: Netheid

Lever inte upp till fyrstjärnigt hotell

Slarvig städning samt glömt bort att städa vårt rum en dag. Slitet på rummet, kyl fungerad inte, gardinerna var det revor i, Säkerhetsskåpet var inte fixat vid ankomst, tog tid att få hjälp. Frukosten håller inte standarden för antal stjärnor på hotellet. Dyr frukost om du behöver köpa till r/t kommer tidigt på morgonen innan du fått checkat in. Tvål saknades på de allmänna toaletterna. Ligger nära stranden. Tyvärr stökigt m solsängarna där, inga madrasser att ligga på som andra hotell hade. För få solsängar
5 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Snyggt hotell men i övrigt inget speciellt.
10 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Agnieszka

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025