The Millennials Fukuoka

2.5-sterrenaccommodatie
Capsulehotel voor volwassenen, inclusief een 24-uurs receptie en een restaurant

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Millennials Fukuoka

Exterieur
Lobbylounge
Kiosk voor inchecken/uitchecken
Ingang binnen
Restaurant
VIP Access

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender)

8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only)

9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
4 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Bed In Theater Pod - All Gender

  • Max. aantal: 1

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Bed In Smart Pod - All Gender

  • Max. aantal: 1

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender

  • Max. aantal: 2

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only

  • Max. aantal: 2

Bed In Regular, Single (Female Only)

  • Max. aantal: 1

Single

  • Max. aantal: 1

Smart Pod-Female Only

  • Max. aantal: 1

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801

In de buurt

  • Kindermuseum Fukuoka Anpanman - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Hakataza Theater - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Canal City Hakata (winkelcentrum) - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Haven van Hakata - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Marine Messe Fukuoka - 2 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Nakasu-kawabata - 3 min. wandelen
  • Station Fukuoka Tenjin - 9 min. wandelen
  • Fukuoka (FUK) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪モスバーガー - ‬3 min. wandelen
  • ‪CoCo壱番屋 博多区中洲店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪日本海庄や - ‬3 min. wandelen
  • ‪利花苑 中洲明治通り店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪小野の離れ - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Millennials Fukuoka

Capsulehotel vlak bij Canal City Hakata (winkelcentrum)
Vlak bij The Millennials Fukuoka vind je Kindermuseum Fukuoka Anpanman en Hakataza Theater. Gasten genieten hier van een wasserij, een bar en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een 24-uurs receptie
  • Een lift, conciërgeservice en een vergaderruimte
  • Bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 114 kamers hebben voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verwarming en beperkte schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.800 per dag; inclusief in- en uitrijden)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 1.820 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (wekelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 01.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De houder van de kredietkaart waarmee is geboekt, dient deze kaart te tonen tijdens het inchecken

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Bij deze accommodatie worden alleen volwassenen toegelaten.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1820 per persoon
  • Betaald parkeren: JPY 1800 per dag (incl. in- en uitrijden)
  • Schoonmaakkosten: JPY 800 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Millennials Fukuoka?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Millennials Fukuoka voor parkeren?

Parkeren kost JPY 1800 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij The Millennials Fukuoka inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 01.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Millennials Fukuoka uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat The Millennials Fukuoka?

Dit capsulehotel ligt in Wijk Hakata, vlak bij Kawabata Dori (winkelstraat) en Kindermuseum Fukuoka Anpanman. Ook Canal City Hakata (winkelcentrum) en Hakataza Theater liggen op 10 minuten wandelen. Station Nakasu-kawabata ligt op maar 3 minuten wandelen en naar Station Gofukumachi is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Millennials Fukuoka

8,8

Uitstekend

9,0

Netheid

9,6

Locatie

8,6

Personeel en service

8,6

Milieuvriendelijkheid

8,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 209 van 403 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 130 van 403 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 403 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 403 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 403 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Momoka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックインは事前にセルフでできますので、カードキーも自分で発券できて、人との接触がないのが良かったです
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Shiori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
バー併設で良かった!
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Rei

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
ロッカーが無く、ベッドの下に入れるだけなので、トイレやシャワーに行く時不安でした。 あとドライヤーが壊れてても連日そのまま、朝フロントの人が眠そうだったり、シャワーの水圧は弱め、部屋の廊下の向こう側が清掃スタッフの部屋らしく給料の話とかが丸聞こえでした。 ベッドを動かさないとベッドから出られないのは面倒な為、私は次はないです。
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Toru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗にしてありました。宿泊者も変わった方が居なくて過ごしやすかったです。
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

a

私のニーズにぴったりハマっていてとても満足。チェックイン前もワーキングスペースが利用できた。また利用したいです。
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Etsushi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
高級ホテルの低層階を別ブランドで提供されています。共用部は使えるのでとても良かったです。
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

HyunGoo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
perfect but poor air conditioning especiallyon raining days
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Personeel en service
The beds were excellent and a nice treat. Very comfortable. Rooms were quiet and had great screens to keep the light out. No spa or any amenities like that. Washrooms were busy and crowded.
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Gustavo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its good
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Yumiko

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地が便利すぎて、夜中まで屋台で飲んだり食べたりして、徒歩で帰ってこられるのが良かったです! ただシャワースペースが汚かったのが気になりました。 一つの原因は、個々シャワールーム内の備品設置の関係で、ドアを開けっ放しにして換気が出来ない(ドアが必ず閉じてしまう)ルームがあり、中に湿気や匂いが籠って利用する際キツかったです。 もう一つは、シャワーなどがあるスペースの鏡台上に、利用者たちがタオルを大量放置していくので、スキンケアできない! 3日泊まったのですが、3日連続で大量に放置されたタオルを私がタオル回収ボックスに何とか全て移動させ、やっと鏡台でスキンケアしました。 清掃係の人が夜か朝、放置されたタオル回収に来てくださるか、シャワースペース内にタオル回収ボックスを設置するかした方が良い気がしました。
3 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Masashi, Toyoyama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
冷房が強いせいか寝てる時はちょっと寒かった それ以外は満足
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

YAMADA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
どこをとってもとても素晴らしいホテルでした!
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

jun chao, Redmond

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Free coffee is good.
7 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Nana

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Hyuntae

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good for a solo

Very good for an alone traveller but, air condition is not good.
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

RITSUKO

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Chi Yin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

junichi

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかった
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Yuri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
各所へのアクセスが良いのが特に便利でした
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Nobumiti

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワールームが臭かった。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Mariko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Masatake

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感抜群で良かった。フロントの対応も好印象。
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Takeshi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ベッドが清潔で広くて快適でした。
1 nacht verbleven in juni 2025