The Millennials Fukuoka
Capsulehotel voor volwassenen, inclusief een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor The Millennials Fukuoka





VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender) laden

Kamer, niet-roken (Smart Pod, All Gender)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender) laden

Kamer, niet-roken (Theater Pod, All Gender)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only) laden

Kamer, niet-roken (Smart Pod, Female Only)
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
4 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Bed In Theater Pod - All Gender laden

Bed In Theater Pod - All Gender
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender) laden

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, All Gender)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only) laden

Kamer, niet-roken (Neighboring 2 Smart Pods, Female Only)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
6 badkamers
Een kluis
Alle foto's voor Bed In Smart Pod - All Gender laden

Bed In Smart Pod - All Gender
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - All Gender laden

Neighboring 2 Smart Pods - All Gender
Alle foto's voor Neighboring 2 Smart Pods - Female Only laden

Neighboring 2 Smart Pods - Female Only
Bed In Regular, Single (Female Only)
Single
Smart Pod-Female Only
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 108
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5-2-18 Nakasu, Hakata-ku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0801
Over deze accommodatie
The Millennials Fukuoka
Gelijkaardige accommodaties

9h nine hours Hakata station
9h nine hours Hakata station
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
8.0 van 10, Zeer goed, 546 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 1820 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 1800 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Millennials Fukuoka Hotel
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Hotel Fukuoka
The Millennials Fukuoka Fukuoka
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel
The Millennials Fukuoka Capsule Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Millennials Fukuoka
8,8
Uitstekend
9,0
Netheid
9,6
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
9 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Momoka
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Momoka
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Shiori
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiori
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Rei
6 okt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Rei
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Toru
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toru
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
a
23 sep 2025
a
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Etsushi
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etsushi
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
HyunGoo
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HyunGoo
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Chris
17 aug 2025
Positief: Personeel en service
Chris
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Gustavo
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Yumiko
2 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumiko
3 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jul 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Masashi, Toyoyama
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masashi
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
YAMADA
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YAMADA
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
jun chao, Redmond
15 jul 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
jun chao
7 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Nana
6 jul 2025
Nana
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hyuntae
4 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for a solo
Hyuntae
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
RITSUKO
4 jul 2025
RITSUKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Chi Yin
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi Yin
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
junichi
1 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
junichi
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yuri
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Nobumiti
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nobumiti
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mariko
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariko
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Masatake
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Masatake
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Takeshi
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
1 nacht verbleven in juni 2025

















