Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor KKR Hotel Hakata





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer, niet-roken laden

Driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken laden

Executive Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese) laden

Traditionele kamer (Japanese)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, 1 twijfelaar, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Kabelzenders
Misschien vind je dit ook leuk

Mitsui Garden Hotel Fukuoka Gion
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.058 beoordelingen
De prijs is € 93
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-21-1 Yakuin, Chuo-ku, Fukuoka, Fukuoka-ken, 810-0022
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nishitetsu Inn Fukuoka
Nishitetsu Inn Fukuoka
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 133
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1700 voor volwassenen en JPY 850 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
KKR Hakata
KKR Hakata Fukuoka
KKR Hotel Hakata
KKR Hotel Hakata Fukuoka
KKR Hotel Hakata Hotel
KKR Hotel Hakata Fukuoka
KKR Hotel Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over KKR Hotel Hakata
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
9 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Hiromitsu
16 nov 2022
Hiromitsu
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても気分良く過ごすことができました
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Seiko
Reisde met familie
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seiko
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Yuuki
26 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuuki
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
MIKIKO
Zakenreiziger
1 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKIKO
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Hagiwara
1 aug 2021
Hagiwara
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall good
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
10 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
NAOMI
Zakenreiziger
6 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAOMI
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
FUMIYASU
Zakenreiziger
11 feb 2021
FUMIYASU
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
tonde, 埼玉県
28 nov 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
tonde
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
itsuko
22 nov 2020
itsuko
1 nacht verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 okt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Kaori
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寛げる空間
Kaori
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Kiyoe
Reisde met familie
25 jul 2020
Negatief: Personeel en service
Kiyoe
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
SHINJI
27 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINJI
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Kei
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kei
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Yoriko
12 feb 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Yoriko
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
MIYUKI
Reisde met familie
2 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
MIYUKI
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
NORIHIKO OHYA
Zakenreiziger
28 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NORIHIKO OHYA
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020