9 Hotel Hakata
Hotel met een restaurant, op 8 minuten stappen van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor 9 Hotel Hakata





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Kleerkast
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Kleerkast
Alle foto's voor Premier vierpersoonskamer laden

Premier vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Kleerkast
Alle foto's voor Eenvoudige kamer (Room Selected at check-in) laden

Eenvoudige kamer (Room Selected at check-in)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een kluis
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Premier Room laden

Premier Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Superior Double Room laden

Superior Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

JR KYUSHU HOTEL Blossom Hakata Chuo
Wijk Hakata
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.713 beoordelingen
De prijs is € 113
4 jan - 5 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9-16 Reisenmachi, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 8120039
Over deze accommodatie
9 Hotel Hakata
Gelijkaardige accommodaties

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.707 beoordelingen
De prijs is € 152
4 jan - 5 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel The 9 Hakata
9 Hotel Hakata Hotel
9 Hotel Hakata Fukuoka
9 Hotel Hakata Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over 9 Hotel Hakata
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Shirley Shuet Yiu
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shirley Shuet Yiu
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
AKUTSU
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AKUTSU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroaki
27 jul 2024
Hiroaki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will stay again
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Nick
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A quiet gem
Nick
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
gayoung
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gayoung
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
cheolhwa
Reisde met een groep
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cheolhwa
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
KYUNGMIN
30 sep 2023
Positief: Netheid
KYUNGMIN
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
??
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Maciej
18 aug 2023
Maciej
25 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Songyo
26 jul 2023
Songyo
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Rita Wai Tak
12 jul 2023
Rita Wai Tak
6 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
YOONKYUNG
9 jul 2023
YOONKYUNG
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Minju
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minju
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Mollie
4 jul 2023
Mollie
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Chao Ling
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日式時尚風格住宿
Chao Ling
1 nacht verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Masahiro
Reisde met familie
2 jul 2023
Positief: Netheid
Masahiro
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Wai Ching Idy
Reisde met familie
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wai Ching Idy
5 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Alex
Reisde met familie
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Norimi
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Norimi
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Shinji
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
daiki
23 mrt 2023
daiki
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Amy
Reisde met een groep
12 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
3 nachten verbleven in maart 2023













