GRAND BASE Hakata City
Hotel in Fukuoka, op wandelafstand van Canal City Hakata (winkelcentrum)
Fotogalerie voor GRAND BASE Hakata City





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, bad (A) laden

Eenvoudige kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, bad (A)
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, bad (B) laden

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, bad (B)
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Superior kamer, Meerdere bedden, niet-roken, keuken (C) laden

Superior kamer, Meerdere bedden, niet-roken, keuken (C)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 108
3 nov - 4 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-11-11 Sumiyoshi, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0018
Over deze accommodatie
GRAND BASE Hakata City
Gelijkaardige accommodaties

GRAND BASE Hakata Bay
GRAND BASE Hakata Bay
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Microgolfoven
8.4 van 10, Zeer goed, 80 beoordelingen
De prijs is € 63
27 okt - 28 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND BASE HAKATA CITY Hotel
GRAND BASE HAKATA CITY Fukuoka
GRAND BASE HAKATA CITY Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GRAND BASE Hakata City
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Hironobu
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironobu
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
k
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
k
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ayumi
Reisde met een groep
17 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ayumi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
sik hau
Reisde met een groep
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sik hau
7 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
junghoon
12 mei 2025
junghoon
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Junghee
11 mei 2025
Junghee
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Castaing
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien dans l’ensemble
Castaing
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
24 mrt 2025
Positief: Netheid
??
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
KAZUYA
Reisde met familie en kleine kinderen
23 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYA
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Chiara
Reisde met familie
21 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiara
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ace, Winnipeg
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ace
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Peter
Reisde met familie
13 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Peter
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
?
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kaho
8 feb 2025
Kaho
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Aira
27 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aira
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Cassandra
6 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cassandra
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
??
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Takanori
Reisde met familie
3 jan 2025
Negatief: Personeel en service
Takanori
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
EMI
Reisde met familie en kleine kinderen
15 dec 2024
EMI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
INHYEOK
1 dec 2024
INHYEOK
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
KATARZYNA
Reisde met een groep
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATARZYNA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Chwee
Reisde met familie
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Service
Chwee
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Woong
Reisde met familie en kleine kinderen
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woong
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
youngea
16 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
youngea
2 nachten verbleven in november 2024













