Fukuoka Recent Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Marine Messe Fukuoka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fukuoka Recent Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 93
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.012 beoordelingen
De prijs is € 104
31 jul - 1 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-52-1, Hakozaki, Higashi-ku, Fukuoka, 812-0053
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Japanesque Fukuoka
Hotel Japanesque Fukuoka
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
7.2 van 10, Goed, 128 beoordelingen
De prijs is € 57
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 1500 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 800 per nacht (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fukuoka Recent
Fukuoka Recent Hotel Hotel
Fukuoka Recent Hotel Fukuoka
Fukuoka Recent Hotel Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fukuoka Recent Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ヒロタケ
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロタケ
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YOSHIE
Reisde met familie en kleine kinderen
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIE
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Wing
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Wing
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Kato
Reisde met familie en kleine kinderen
23 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kato
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
I S A M U
Reisde met familie
28 jul 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I S A M U
1 nacht verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jul 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寝れない!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
MASANORI
4 mei 2022
MASANORI
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
DAISUKE
23 apr 2022
DAISUKE
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GOOD
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
4/10 – Matig
SHOUKI
25 jul 2021
SHOUKI
4 nachten verbleven in juli 2021
2/10 – Ontzettend slecht
SHIGERU
21 jul 2021
SHIGERU
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Masayuki
27 dec 2019
満足
Masayuki
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
MASATOSHI
26 nov 2019
MASATOSHI
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Lim
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lim
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Lim
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lim
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mei 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
tatsuya
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tatsuya
1 nacht verbleven in mei 2019