Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor APA Hotel Fukuoka Tenjin Nishi





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 52
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Fukuoka Tenjin
Wijk Chuo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.008 beoordelingen
De prijs is € 70
16 sep - 17 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-9-39 Daimyo, Chuoku, Fukuoka, Fukuoka, 810-0041
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 1400 voor volwassenen en JPY 700 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 2500 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Apa Fukuoka Tenjin Nishi
APA Hotel TKP Fukuoka Tenjin nishi
APA Hotel Fukuoka Tenjin Nishi Hotel
APA Hotel Fukuoka Tenjin Nishi Fukuoka
APA Hotel Fukuoka Tenjin Nishi Hotel Fukuoka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Fukuoka Tenjin Nishi
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner, Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Akira
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Mikio
4 aug 2025
Mikio
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shinji
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
KAORI
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAORI
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Wai Tong
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Wai Tong
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takuya
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yui Kay Yvonne
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yui Kay Yvonne
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
CHIA-AN
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIA-AN
7 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
mitsutaka
Zakenreiziger
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitsutaka
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Callie
18 jul 2025
Callie
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
15 jul 2025
Tatsuya
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
??
10 jul 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katsushi, nshiku yokohamashi
8 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsushi
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yuko
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yuko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
SHUICHI
1 jul 2025
SHUICHI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
TOMOKO
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
WATARU
22 jun 2025
WATARU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rudy
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rudy
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KOTA
14 jun 2025
KOTA
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ho Ching Raymond
12 jun 2025
Ho Ching Raymond
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sayaka
Zakenreiziger
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ChihHung
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ChihHung
4 nachten verbleven in mei 2025