Hakujyukan
Ryokan met gratis ontbijt en een restaurant in Eiheiji
Fotogalerie voor Hakujyukan





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 358
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe kamer (Japanese Western Style) laden

Deluxe kamer (Japanese Western Style)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-1 Shihi, Eiheiji, Fukui Prefecture, 910-1228
Over deze accommodatie
Hakujyukan
Gelijkaardige accommodaties

Courtyard By Marriott Fukui
Courtyard By Marriott Fukui
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 307 beoordelingen
De prijs is € 84
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 500 per dag (op 100 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hakujyukan Yoshida
Ryokan Hakujyukan
Ryokan Hakujyukan Yoshida
Yoshida Hakujyukan Ryokan
Hakujyukan Inn Yoshida
Hakujyukan Inn
Hakujyukan Ryokan
Hakujyukan Eiheiji
Hakujyukan Ryokan Eiheiji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hakujyukan
9,8
Uitzonderlijk
10
Netheid
8,0
Locatie
9,6
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 dec 2024
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
J W
Reisde met familie
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J W
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUKO
Reisde met een groep
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUKO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHUNSUKE
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUNSUKE
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
????
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
KAORI, SETAGAYAKU
Reisde met familie
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




KAORI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
けいこ
Reisde met een groep, Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいこ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Calvin
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calvin
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Shinichi
Reisde met familie
4 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinichi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
chiaki
Reisde met een groep
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chiaki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
keith ngai ho
Reisde met een groep
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keith ngai ho
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Satoshi
Reisde met partner
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satoshi
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
takashi
Reisde met familie
30 aug 2023
takashi
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
SATOSHI
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOSHI
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent




Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Abigail
Reisde met familie
26 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Bozica
Reisde met partner
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Bozica
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Sachiyo
6 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachiyo
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
TOMOKO
24 aug 2022
TOMOKO
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
KOYAMA
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
特に精進料理が良かった。朝食も最高。
KOYAMA
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
takahashi
8 apr 2022
takahashi
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
ユウタ
14 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユウタ
1 nacht verbleven in maart 2022








