HOTEL R9 The Yard Fujioka
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Fujioka
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Fujioka





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een microgolfoven
Alle foto's voor Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Twin Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Alle foto's voor Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.) laden

Double Room, Non Smoking (Check-in Is Not Available After 11p.m.)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Fujioka 150-3, Fujioka, Gunma, 375-0024
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Fujioka
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL R9 The Yard Kanra
HOTEL R9 The Yard Kanra
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 38 beoordelingen
De prijs is € 66
28 dec - 29 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Fujioka Fujioka
HOTEL R9 The Yard Fujioka Hotel
HOTEL R9 The Yard Fujioka Fujioka
HOTEL R9 The Yard Fujioka Hotel Fujioka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Fujioka
9,0
Fantastisch
9,4
Netheid
8,4
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
ryo
20 okt 2025
ryo
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
理絵
Reisde met een groep
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
理絵
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
キョウスケ
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
キョウスケ
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
タツシ
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
タツシ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NAOMI
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に過ごせました
NAOMI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ジュンイチ
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ジュンイチ
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHINOBU
8 jul 2025
SHINOBU
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
コウタ
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コウタ
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takashi
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ヒカル
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒカル
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Makoto
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makoto
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
TOHRU
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOHRU
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sacha
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sacha
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shamim
Reisde met partner
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shamim
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gael
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel au concept original
Gael
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
kimihisa
Reisde met een groep
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kimihisa
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shun
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shun
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Mikio
Reisde met familie
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikio
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
YUICHIRO
19 aug 2024
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
YUICHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
???
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Musashi
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
慣れが必要
Musashi
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Eduardo
Reisde met partner
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduardo
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
??
1 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
としゆき
28 apr 2024
としゆき
1 nacht verbleven in april 2024








