Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nishi In Fujisan





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (semi double) laden

Standaard kamer, niet-roken (semi double)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, roken (semi double) laden

Standaard kamer, roken (semi double)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yoshiwara 3-13-1, Fuji, Shizuoka-ken, 417-0051
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Nishimura
Hotel Nishimura
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 174 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Tussen 10.00 en 15.00 uur dien je in verband met schoonmaakwerkzaamheden afwezig te zijn in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nishi Fujisan
Nishi Fujisan
Hotel Nishi In Fujisan Fuji
Hotel Nishi In Fujisan Hotel
Hotel Nishi In Fujisan Hotel Fuji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nishi In Fujisan
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
NOBUHIRO
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUHIRO
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kwun Wai Eddy
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwun Wai Eddy
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Leon
27 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Leon
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
IKUNORI
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
IKUNORI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ヒデト
Zakenreiziger
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒデト
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
KYUNGMI
12 jan 2025
KYUNGMI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
ヤスユキ
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ヤスユキ
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Hongik
27 okt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hongik
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 okt 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Junya
18 okt 2024
Junya
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Christian
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A “Vacation” from a Vacation
Christian
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ヒロシ
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロシ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Pete, Sandy
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pete
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Pete, Sandy
Reisde met partner
27 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pete
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
MASAHIRO
23 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAHIRO
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
??
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Nao
17 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nao
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
けいこ
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいこ
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Amaya
4 aug 2024
Amaya
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
昌男
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
昌男
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
sp
Zakenreiziger
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sp
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2024
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
まさお
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
まさお
1 nacht verbleven in mei 2024