4 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Melia Fuerteventura

4 out of 5
Melia Fuerteventura
Playa Barca, Costa Calma, Pajara, Fuerteventura

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 132 van 469 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 198 van 469 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 469 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 469 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 469 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

christel, antwerpen

Negatief: Netheid, comfort kamer
Keuken personeel vriendelijk...kamer was verouderd. ..zwembaden goed onderhouden...wel haar van de vorige op het terras...net of er was een borstel leeggemaakt. . Niet opgekuist
7 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Aagje

Positief: Personeel en service
Aardig hotel
Jammer dat er geen koffie faciliteiten op de kamers zijn. Mooi zwembad en dicht bij een breed en mooi strand. Lekker gevarieerd eten.
6 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

jelle

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very clean hotel with Nice staff. Realy close to the search.
7 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Timmerdude, Edam

Positief: Comfort kamer
Hotel ligt vlakbij Rene Egli windsurf en Kitesurf
Alles redelijk op orde. Hier en daar wel wat sleets. Met rondom de zwembaden zijn er wat tekenen van slijtage of achterstallig onderhoud waar te nemen.

10/10 – Uitstekend

Peter, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel met unieke ligging aan strand
Kamer met lagune view was prima met top uitzicht. Onderhoud kan wat beter maar het was goed schoon. All-inclusive was uitstekend met gevarieerd aanbod aan eten. Zeer goede plek voor surfers en kitesurfers! Voor surfen/kite met kinderen of om te leren even checken in welke periode de lagune vol met water staat. Mooi aangelegde tuin en groot zwembad, watertemperatuur was te doen om te zwemmen in februari. Auto huren is handig om wat meer van de omgeving te zien.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Narjiss

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Patrick, Utrecht

Negatief: Personeel en service
Leuke locatie, maar klantbeleving ontbrak
leuke locatie voor surf of kite vakantie. hotel in aardige staat, het loopt niet over van de luxe en persoonlijkheid. zie het als een soort vakantie fabriek. wat me echt stoorde is de klantbeleving. bij binnenkomst aan de balie zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. personeel dat je laat wachten terwijl jij drank wilt bestellen gaan zij doodleuk de bar opruimen en laten je aan je lot over. buiten eten schijnt op beurt te gaan, maar daar kom je pas na dagen achter, anders wordt je van je tafel gestuurd. was wat in de hotelkamer vergeten, email antwoorden doen ze wel, maar opsturen ho maar.. dat kunnen ze zogenaamd niet verzorgen, dat moet je zelf maar regelen. Kortom als je klantvriendelijkheid en een goed gevoel zoekt moet je hier niet wezen. wel als je lekker wilt surfen. o ja, boek niet vooraf je surf spullen in sept en oktober want dan waait het vaker niet dan wel.

8/10 – Goed

Julia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Team op 19 mei 2023
Sehr geehrte Julia,vielen Dank für die freundliche Bewertung unseres Hotels.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Danke auch für das nette Lob an unsere Mitarbeiter, das geben wir gerne weiter. Auch freuen wir uns, dass Ihnen die Sauberkeit unseres Hotels sehr zugesagt hat.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Matteo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un oasi in un contesto naturale incantevole
L hotel e’ inserito in una baia naturale che a seconda delle maree si creano dei laghi/paludi naturali. L effetto e’incantevole. Protetto dai venti, con una bella piscina circondata da palme e belle piante, e’ stupendo! L hotel e’ isolato dall abitato di costa calma, si puo approfittare giustamente di un ottimo relax e non sentirsi circondati da masse di cemento. Ideale per chi vuole fare lunghe camminate nella spiaggia infinita, come kite surf/wind surf. Accanto al mare un po piu in la sulla destra dell hotel si firma un lago naturale dove l acqua e piu calda, protetta. Ottimo servizio. Colazioni e pranzi solo a buffet, ampia scelta, forse manca un po di tocco locale da evidenziare. Hotel per tutti, famiglie, bambini. Struttura che ha vissuto gli anni ma che ritengo ottima proprio per l insieme. Veramente consigliato!!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Team op 19 mrt 2023
Dear Matteo,Thank you so much for taking you time to share your excelent feedback regaring you recent stay with us. We hope to see you again soon in our little paradise at Meliá Fuerteventura

4/10 – Matig

Gwenael

6/10 – Redelijk

vincent

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ese hotel necesita reforma y mejora en el bufet.
5 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Experience Team op 19 feb 2023
Estimado Vinvent,Gracias por elegir Meliá Fuerteventura y por compartiir sus comentarios.Esperamos volver a verle muy pronto

10/10 – Uitstekend

CARLO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ottimo.
7 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Ronald Leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war ok, jederzeit gerne wieder
10 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 26 nov 2022
Dear Ronald Leo,Thank you very much for choosing Melia Fuerteventura and for your time in sharing with us your experience.We hope to welcome you back very soon.Regards,GEX Team

8/10 – Goed

Britta

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Poolanlage sehr schön mit beheizten Pools für Kinder. Essen qualitativ besser als vor ein paar Jahren. Lage an der Lagune klasse zum Entspannen, da nie überfüllt, wenn man etwas läuft.
14 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 26 nov 2022
Dear Ronald Leo,Thank you very much for choosing Melia Fuerteventura and for your time in sharing with us your experience.We hope to welcome you back very soon.Regards,GEX Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meliá Fuerteventura
Hotel con buenas instalaciones a pie de playa. Las piscinas de lujo. El servicio muy amable. Los desayunos excelentes.
6 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Team op 15 okt 2022
Estimado Huésped,Muchas gracias por haber elegido Meliá Fuerteventura y por compartir sus comentarios. Nos alegra saber que ha disfrutado de una relajante estancia con nosotros, así mismo le damos las gracias por destacar nuestras instalaciones y amabilidad de nuestro personal. Esperamos verle de nuevo pronto!Un saludo,

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Team op 9 sep 2022
Dear Martin,Thank you for choosing Melia Fuerteventura during your holidays and for your time in sharing your evaluation.We hope to have an oportunity to welcom you back soonKind regards

6/10 – Redelijk

Francisco

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous étions en tout inclus, nourriture décevante et eau minéral payante, seulement quelques cocktails sont en tout inclus.Très bruyant le soir ainsi qu'au restaurant. Difficile de trouver un transat libre à moins de se lever avant 7h du matin, literie à renouveler.
9 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 17 aug 2022
Dear Francisco, Thank you very much for choosing Melia Fuerteventura during your stay on the island. We are very glad to know that you enjoyed such a wonderful stay! We hope to welcome you back very soon. Regards, Raquel Cabezas GEX MANAGER

10/10 – Uitstekend

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

María del Mar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 17 aug 2022
Estimada María del Mar, Muchas gracias por su fantástica reseña y por la confianza en Melia Fuerteventura. Esperamos recibirla de nuevo muy pronto. Reciba un saludo, Raquel Cabezas GEX Manager

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il est pratique, je fais du Windsurf, tout près du club, je viens manger près de la piscine, c’est excellent pour moi. Par contre, le gros problème, c’est la grande résonance désagréable de la salle à manger! Je préférais mettre une veste pour manger dehors… autrement tout ok , personnel très agréable.
14 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 17 aug 2022
Dear Nicolas, Thank you very much for choosing Melia Fuerteventura during your stay on the island. We are very glad to know that you enjoyed such a wonderful stay! We hope to welcome you back very soon. Regards, Raquel Cabezas GEX MANAGER

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genial. Nos ayudaron en todo lo que pudieron. Nos dieron una habitación en la que se escuchaba mucho el viento, se lo dijimos y en seguida nos cambiaron a otra habitación en la que no se escuchaba nada. Como nuestro avión salía por la tarde, hicimos el check out a las 12, pero nos dejaron guardar las maletas en una habitación y nos dejaron ducharnos por la tarde antes de coger el vuelo. Así que todo muy bien, un acierto coger este hotel!
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 17 aug 2022
Estimado Francisco, Muchas gracias por haber elegido Melia Fuerteventura durante su estancia. Nos alegra enormemente saber que ha disfrutado de una experiencia totalmente satisfactoria. Esperamos recibirle de nuevo muy pronto. Reciba un cordial saludo, Raquel Cabezas GEX MANAGER

10/10 – Uitstekend

Laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Jacob

2 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

JUAN PEDRO

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 26 mrt 2022
Estimado JUAN PEDRO, Gracias por haber elegido Melia Fuerteventura durante su estancia en la isla. Le agradecemos su valioso tiempo en hacernos llegar su reseña. Esperamos que hayan podido disfrutar de sus vacaciones. Esperamos recibirle muy pronto. Saludos, GEX Team

4/10 – Matig

Sophie

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid
L’hôtel est dans un endroit où il n’y a absolument rien autour à faire à pieds.
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 26 mrt 2022
Dear Sophie, Thank you very much for trust at Melia Fuerteventura. We regret that your holidays not fulfilled all your needs and expectations. Please, accept our most sinceres apologies for any inconvenience you might had during your stay. We hope to welcome you back and change your impression. At your disposal, GEX TEAM

6/10 – Redelijk

TOURNOUX

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aucune information dans l'hôtel, sur les eventuelles activités à pratiquer (nous avons decouvert un cours d'aquagym la veille de notre depart, avec seulement 3 participants dans l'eau), aucun panneau informant les touistes des endroits de l'île a visiter.
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 26 mrt 2022
Dear TOURNOUX, Thank you very much for choosing Melia Fuerteventura during your holidays on the island. We regret that the Activities not fulfilled all your expectations. We will share your comments in order to improve our services. We hope to welcome you back in the future. Regards, GEX Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 26 mrt 2022
Dear guest, Thank you very much for your confidence at Melia Fuerteventura. We are very glad to know that you enjoyed your holidays with us. We hope to welcome you back in the future! Regards, GEX TEAM

8/10 – Goed

Peter

2 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Santiago

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DECEPCIÓN
Servicio inexistente ,poca facilidad para los clientes ,recepción desatendida ,imposible cenar más tarde de las 21 h.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 8 feb 2022
Estimado Santiago, Lamentamos enormemente no haber alcanzado sus expectativas durante sus vacaciones. Le agradeceríamos que se pusiera en contacto con el hotel para entender qué problemas ha tenido durante su estancia y poder seguir mejorando nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente y hacerle cambiar su impresión. Reciba un saludo, Guest Experience Team

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Melia Fuerteventura op 8 feb 2022
Estimado Dennis, Lamentamos enormemente no haber alcanzado sus expectativas durante sus vacaciones. Le agradeceríamos que se pusiera en contacto con el hotel para entender qué problemas ha tenido durante su estancia y poder seguir mejorando nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente y hacerle cambiar su impresión. Reciba un saludo, Guest Experience Team

6/10 – Redelijk

Bernd

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
8 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Melia Fuerteventura Team op 15 dec 2021
Dear Bernd Thank you for dedicate some minutes of your valuable time to share your feedback after your stay at Melia Fuerteventura. Hoping to welcome you again in the future to offer you our hospitality. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut geführtes Hotel in Top-LAge
Wir waren zum dritten Mal in diesem Hotel und würden es immer wieder buchen, die Lage ist wirklich einzigartig. Seit unserem letzten Aufenthalt 2018 wurden einige Renovierungen durchgeführt (z.B. Liegen/ Sonnenschirme und Bodenbelag um den Hauptpool). Essen hervorragend in Auswahl und Qualität. Badezimmer etwas altmodisch, aber insgesamt sehr gute Bauausführung mit Top-Schallschutz. Sehr gut geschultes, freundliches Personal in allen Bereichen.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Melia Fuerteventura Team op 15 dec 2021
Thank you very much for share your opinion with other travelers through this site, so it's important for us. We are very pleased to know about your satisfaction and comments refering our staff and facilities. Looking forwards to see you for a fourth enjoyable stay. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

jacques

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très compétent et agréable. Hôtel très propre, seul bémol les serviettes de la salle de bain sont rêches, et le personnel ne parle pas du tout français, compliqué pour se faire comprendre Cela fait 3 années que nous venons dans cet établissement et nous sommes très contents.
14 nachten verbleven in september 2021
Reactie van GEX TEAM op 16 okt 2021
Thank you very much Jacques for share your feedback with us and other customers. It was a pleasure to be with you during you last trip to Fuerteventura. Hoping for a new one... Kind Regards

8/10 – Goed

Christina

Reisde met familie
Super tolle Lage, aber in die Jahre gekommen.
Das Hotel ist in der Tat schon etwas in die Jahre gekommen, schließlich kenne ich es selbst seit 1983. die Fliesen im Badezimmer waren kaputt, aber alles war sehr sauber und gepflegt. Das Personal ist auch sehr freundlich und aufmerksam. Auch das Essen war toll, nur der Speisesaal ist landestypisch eher mit einer Bahnhofshalle zu vergleichen, sehr laut. Ich hatte auch die ganze Zeit einen Leihwagen, der oft nur sehr schlecht einen Parkplatz fand
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van GEX Team op 25 jul 2021
Buenos días Christina Nichts ist uns so wichtig als das Feedback unserer Gäste, deshalb danken wir Ihnen um die Zeit zu nehmen um Ihre Meinung mit uns und anderen reisenden zu teilen. Es ist unser größtes Vergnügen zu lesen, dass Sie einen Erholsamer Aufenthalt im Meliá Fuerteventura hatten. Wir hoffen wir können Ihnen bald wieder im begrüßen. Sonnige Grüße aus Fuerteventura.

8/10 – Goed

Marie

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Bel emplacement, tres bien pour un court séjour
Emplacement idéal et vue imprenable. La plage parfaite pour de longues promenades et les adeptes du kite! Staff en général très serviable. Ce qui fait oublier les points négatifs : infrastructure un peu “dépassée”, ascenseurs en panne (pas top quand on a une chambre au 8eme étage), douches manquent de puissance et mauvaise évacuation (on se douche avec de l’eau jusqu’au mollets). Le restaurant “all in” est une vraie cafétéria bruyante, buffet insipide.
4 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage des Hotels Zimmer (je nach Kategorie) mit grandiosem Ausblick. gepflegter Pool - Gesamtzustand Hotel veraltet. - Zimmer im Charm der 80er Jahre, z.T. in runtergekommenem Zustand, Renovierung dringend notwendig! - Frühstückssaal nicht nur von der Geräuschkulisse vergleichbar mit Großkantine. - zu wenig Personal - abgesehen von der Lage bestenfalls drei Sterne (Landeskategorie!)
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely location
Overall a very nice hotel and beach is beautiful. However staff, especially at reception/check in, need to improve efficiency as it took 50min to check in. Parking spaces are limited, I had to park off road near the beach few minutes walk from the hotel. Which is not great when you have luggage to carry
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

NURIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
Llevamos varias visitas a este hotel, nos sentimos como en casa. Esta última vez tuvimos un pequeño problema a la entrada y nos lo solucionaron rápidamente con mucha amabilidad. Acceso a la playa, piscinas climatizadas, buen buffet y muy divertido para los niños. Muy recomendable.
4 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Igor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is a bit hotel, but still comfortable and enjoyable. Food is good. The staff could be improved.
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Dan, London

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The main pool was closed, as was the Oasis restaurant, despite us speaking to the hotel 2 days before our arrival and being assured only the gym would be. Ditto the poolside loos. The place felt woefully understaffed, with the waiters, chefs and bar staff doing their best to keep up - and working themselves ragged. There were only 2 water points in the main restaurant, and only one place in the outdoor area (bottles of wine were available at mealtimes, but not water), making it a faff to keep a family with small kids hydrated. Hospitality staff were helpful and worked hard, but the front desk were mainly uninterested and sometimes downright rude. There were also some ridiculous instances; asking for a plaster at front desk, all we got was a shrug and “go to mini market”, then the restaurant staff kindly looked for a first aid kit - only to realise there wasn’t one anywhere around the kitchen or serving area! (Eventually one of the lifeguards got one for us.) We had hoped to get a cake for our daughter’s 5th birthday, to which front desk said no, the kids’ activity coordinator said no but offered a bottle of cava (!!!), and only when I spoke to the manager was it arranged. We were prepared to pay extra, it wasn’t a case of entitlement, but the whole trip was built around our daughter’s birthday, and it was somewhat ridiculous that it took 3 (or actually, maybe 4) conversations with various folk before we could get a cake made. Got lots more to say, but it won’t fit!
7 nachten verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sad that I didn't see Fuerteventura
I didn't go yo Melia, because the hotel was closed during my time of reservation. I am sorry and feel very sad, because this suppose to be a dream vacation with my family. But Covid-18 took care of it! Therefore no photos, not memories! I used good remarques, because my friends were there last year...and they liked it.
12 nachten verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Traumhafter Blick vom Balkon aus! Leckeres Essen auf der Terrasse!
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Gex Department op 21 mrt 2020
Sehr Geehrter Svens, Zuallererst möchten wir Ihnen für Ihren lobenden Bericht danken, den Sie nach Ihrem kürzlichen Aufenthalt in unserem Melia Fuerteventura geteilt haben und wir freuen uns zu lesen, dass es uns gelungen ist, Ihren Urlaubserwartungen entsprochen zu haben. Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Gex Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Le : - Le lieu de la résidence. - Le personnel Le - : - Pas de bar ouvert après minuit - Frigo éteint
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gex Department op 21 mrt 2020
Cher invité, Nous apprécions grandement le temps que vous avez passé à partager votre appréciation pour votre récent séjour dans notre hôtel Meliá Fuerteventura, nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous aideront dans ce processus. Merci encore d'avoir choisi notre hôtel et de vos critiques constructives dont nous tiendrons compte. Meilleures salutations, Gex Team

6/10 – Redelijk

Xose, Vigo

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nada es muy antiguo y sin restaurar hace falta una reforma
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Gex Department op 5 mrt 2020
Estimado Sr. Xose, Aunque lamentamos sinceramente leer que su estancia en nuestro Meliá Fuerteventura estuviera por debajo de sus expectativas, agradecemos el tiempo dedicado a compartir esta información sobre su experiencia. Una vez mas, muchas gracias por elegir nuestro hotel en esta ocasión y estaríamos muy contentos de darle la bienvenida de nuevo en el futuro, asegurando de antemano nuestro máximo compromiso para hacer de su próxima experiencia de vacaciones algo inolvidable en todos los sentidos. Un cordial saludo, Gex Team