Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Iberostar Selection Fuerteventura Palace

5 out of 5
Iberostar Selection Fuerteventura Palace
Urbanizacion Las Gaviota, Pasaje de Playas, 1, Jandia, Pajara, Fuerteventura

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 150 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 94 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 267 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Georges, Hasselt Belgie.

goed
Basic room aan de straatkant is niet aan te raden. Lekkere keuken zeker voor een all-in formule. Het strand. A merken voor de drank, zeer goed.

8/10 – Goed

Mart, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooie ligging aan het strand en mooi uitzicht
Het hotel was in orde door de ligging, netheid,de zeer goede verzorging en vriendelijk personeel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
We hebben een fantastische reis gehad naar Fuertaventura. Het begon gelijk in de lobby van het hotel waar we een gratis upgrade kregen van de kamer. Het eten was zeer goed en de kwaliteit van de service was top! Voor mensen die naar Fuerteventura gaan is de Iberostar zou ik zeggen een must!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Let op! Renovatiewerkzaamheden
Ons verblijf in Iberostar Palace Fuenteventura was van 29 mei - 3 juni 2011. Het hotelpersoneel is uitermate vriendelijk, de service is werkelijk fantastisch. Het eten (wij hebben alleen van ontbijt gebruik gemaakt) is zeer uitgebreid en smaakvol. Veel vers fruit en uitgebreid assortiment heerlijke echt verse fruitdrankjes. Goede koffie.De kaart van het zwembadrestaurant is wat beperkt, maar wel goed. Badlakens hoeven niet mee; het hotel heeft handdoekservice. Het animatieteam is vriendelijk, wel enthousiast maar niet opdringerig. De ligging is goed. In de buurt van het oude centrum van Morre Jable (niet loopafstand overigens) dat op zich heel klein is maar wel heel mooi. We hadden een huurauto en vonden dat dit het mooiste dorpje van de zuidkant van het eiland was. Het is een hotel waar eigenlijk alleen maar Duitsers verblijven. Zelfs het personeel spreekt je aan in het Duits. Hoewel wij dit niet super vinden, zijn de hotelgasten wel heel geduldig en keurig bij het buffet in het restaurant (niet voordringen en normale porties op de bordjes) dat is ook wat waard. De kamer die wij via de website hadden geboekt bleek een "economy" kamer te zijn en die hebben allemaal uitzicht op de provinciale weg (schuin wel zicht naar het strand) met geluidsoverlast van verkeer dus. Maar wat het meeste tegenviel was de status van onderhoud het hotel. In onze badkamer bijvoorbeeld ontbraken stukken van het plavond en de schuifdeuren van de kledingkast viel er diverse keren uit. Airco werkte wel goed. Aan de buitenzijde van het hotel zijn veel kale plekken op de muren; ziet er armoedig uit. Het ergste was nog dat men het hotel (ook erg nodig!) heel druk aan het renoveren is. De kamers worden onder handen genomen, maar ook de terrassen buiten. Dit geeft vreselijke geluidsoverlast bij het zwembad (bouwgeluiden) en op het terras buiten tijdens het ontbijt. Echt vreselijk. Over hoe lang de renovatie gaat duren krijg je geen concreet antwoord, dus wij zouden iedereen willen aanraden er in ieder geval tot zomer of zelfs najaar 2012 niet heen te gaan.

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atemberaubende Aussicht, wunderschöner Strand, grosser Pool, schöne Zimmer und ausgezeichnetes Essen
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Niall

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I travelled as a family and had a wonderful time at this hotel. The staff were friendly - especially with my children. The food was varied and of excellent quality. The only problem I had was with exercise equipment being out of use - but that's a minor thing for an otherwise great stay.
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, very friendly service, excellent food choices, quiet (no rowdy people), and on a beautiful sandy beach. We loved it and will be back again to scape the British winter for a week in a beautiful weather and plenty of sun in February.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Stavroula

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Above average hotel, very clean, excellent food, fantastic location on top of endless beach
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ann-Christin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kristina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel, sehr gutes Essen, traumhafter Strand, sehr zuvorkommendes Personal.
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

L

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Dr. Sven

7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Michael Eugen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der beste Service den ich je erlebt habe. Sehr sauber und auch das Essen hervorragend! Der Urlaub war einfach perfekt!
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Vicente

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous!
Fabulous as always
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Clémence

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Debora

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
5 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Anja

6 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Stephanie

9 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Klaudia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel war insgesamt als gut zu bewerten. Personalmäßig gut besetzt und freundlich,sehr umsichtig und sauber. Die Buchung über Expedia als sehr enttäuschend zu bewerten. Die Zusatzbuchung eines Privatshuttle-Service war überteuert gegenüber dem ortsüblichen Taxitransfer. Und das Schlimmste war eine Flugzeitänderung--insgesamt 3mal --der Fluggesellschaft Condor,die dazu führte,daß die Änderung nicht an das private Transferunternehmen weiter vermittelt wurde. Meine Bemühungen,gerichtet an Expedia (Expedia fühlte sich nicht angesprochen!)und an die Fluggesellschaft Condor(die zumindest mir noch einmal eine Mail über die Änderung der Flugzeiten sendete,welche dann an das Transfersunternehmen weitergeleitet wurde ohne jedoch eine Antwort zu erhalten)führte dazu,daß ich die Kosten für ein Taxi zum Flughafen übernehmen musste. Ansonsten hätten wir ,da sich die Flugzeiten geändert hatten,niemals das Flugzeug mehr erreicht. In dem Zusammenhang kann ich nur sagen,wenn sich ein Reiseunternehmen nicht im Stande fühlt,diese Änderung auf dem digitalen Wege weiterzuleiten,kann ich das Unternehmen nicht weiterempfehlen.
7 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Rafael

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel an bester Lage
Wir waren schon das dritte mal für 7 Tage zu Gast (Starprestige, AI). Wie bei den letzten Aufenthalten hat es uns sehr gut gefallen. Fraglich ist, ob Badelatschen und Shorts beim Abendessen dem tollen Ambiente gerecht werden. Bis anhin war das nicht erlaubt. Alles in allem ist es weiterhin ein tolles Hotel an unschlagbarer Lage.
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Adesola

4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Nurit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An amazing property that is safe, relaxing and an overall pleasure to be at!
8 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ana Rita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fuerteventura 5 estrelas
Um Hotel realmente incrível! O serviço e os restaurantes deixaram uma excelente lembrança e vontade de voltar. Especial atenção para o espetáculo do restaurante Japonês! A localização Excelente, realimente na frente da praia!
6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Idir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Martina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
alles top
7 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

ROBERTA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I have stayed at many iberostars all over Europe but this one is NOT a 5 stars - Check in: staff was rude, I understand they are under pressure but reception is the face of the hotel and we felt unwelcomed. We did not receive a welcome drink nor a bottle of wine. We were put in a room which we didn’t book overlooking the kids pool and the sunbeds with some sea views in between the sun beds. I booked side sea view and had to show her the options to book in expedia before she believed me. She then gave us set times for breakfast and dinner without asking us which times would suit us best and no words with regards to activities, amenities and or upgrade options were mentioned. Later on after a long travel and after a nap we called to change time of dinner and she was annoyed at us. Customer service is really bad and I am not used to that in iberostar, unfortunately will not let me book again and I am a horizon member. food: breakfast is good, fresh orange juice. Be careful if you book half board as non alcoholic drinks are NOT included during dinner and you pay 3.2 euro’s for a soft drink. amenities: basic, one elevator that takes you down to level 2 and 1 and when that was out of order no one had the decency to update the guests or put a sign on the elevator mentioning it’s not functioning again customer service! Entertainment: good mainly catering for german/english tourists no spanish flavour at all. All in all soulless hotel who needs to educate staff
5 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Nina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great holiday at the Iberostar Selection Fuerteventura. We had to remind the hotel of our VIP benefits a few times, but they came through with an upgrade as well as late checkout, which was fab. We had a sea view room on the ground floor, just above the beautiful sandy beach, and really enjoyed being able to access the beach so easily.
6 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

LUC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BON SEJOUR
Très bel hôtel, bien situé avec accès direct à une très belle et grande plage. Excellente restauration, que ce soit pour la qualité des produits et le choix très varié. Points d'optimisation: température eau piscine, indications pour mieux se repérer dans l'hôtel qui est très grand. Pour le choix des chambres, attention aux chambres vue latérale...qui donne sur une route et sont donc bruyantes même la nuit.
4 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fuerteventura Palace
Hotel modern. Buffet service good with wide selection of food. However, dining room closes at 9pm, too early in our opinion.
7 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All good
We normally stay in much smaler hotels, so this was a new experience for us and the review might not be respresentative. For what a large hotel can offer, everything was fine and the personnel even did their best to make the experience more personal. A bit strange was a concept of spaces reserved for "iberostar premium" guests, like those who don't spend certain amount of nights with exactly this chain are second class guests. The beach is really nice though and you can get to most attractions in the southern part of the island quite conveniently.
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent all round
6 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

PEDRO JOSE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Corinne

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bel hôtel
Belle chambre avec décoration blanche sympa. Problème de fermeture de la baie vitrée qui laisse le bruit passé. Chambre vue partielle donne sur la route très bruyante. Quelques cheveux retrouvés par terre. Excellent buffet soir et petit déjeuner hors desserts qui sont industriels. Hotel directement sur tres belle et longue plage. Bon rapport qualité/prix
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Lorna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely fantastic food and service. Beautiful hotel - we’ll be staying again!
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Für Familenurlaub (Teenager) zu empfehlen.
Klasse Hotel in toller Lage. Pool etwas voll, aber viel Platz am Strand. Super Auswahl am Buffet und sehr sauber. Schöne Zimmer (Meerblick).
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Ano

14 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel an schöner Lage.
Insgesamt hat uns unser Aufenthalt sehr gut gefallen. Wegen Corona gibt es zugewiesene Essenszeiten. Für uns waren die Zeiten ok, aber es geht etwas an Flexibilität verloren.
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Faderin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic service from all staff, speedy check in and out. Food was absolutely superb and a great selection to choose from. Would absolutely stay here again in the near future.
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Raül, Eibar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recibimiento muy especial, el trato por parte de Lita en recepción fue genial. Contrate un masaje deportivo en el Spa y allí estaba Elena, me puse en buenas manos. Mi habitación era vistas mar, me relajé bastante y estuve muy a gusto, el trato del personal es muy bueno. Recomendable
4 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Norman

3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel maybe good 4 star
The hotel was lovely and well situated. We found the insistence on masks both indoors and out rather surreal although we understand this is a Spanish government requirement. We were disappointed to be refused a late check out after explaining we were gold members.
7 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gelungener Urlaub
7 Tage All inklusive in einem Meerblick-Zimmer. Alle Mitarbeiter sind sehr bemüht, freundlich und immer zur Stelle wenn es Ihnen möglich ist. Leider kam oft das Gefühl auf das die Kellner stark unterbesetzt sind. Auch an der Rezeption war oftmals nur ein Ansprechpartner was bei der Gästeanzahl automatisch zu langen Wartezeiten führt. Speisen und Getränke auf einem guten Niveau. Für Ruhe Suchende vielleicht nicht optimal da viele Familien, Abend Animationen und je nach Zimmerlage störende Geräusche am Morgen und Abend durch das Rücken der Stühle, Liegen etc. Alles in allem können wir das Iberostar empfehlen.
7 nachten verbleven in november 2020