3 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Barceló Fuerteventura Castillo

4 out of 5
Barceló Fuerteventura Castillo
Avenida del Castillo s/n, Antigua, Fuerteventura

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 260 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 360 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 115 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 787 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 787 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Wilhelmus

7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel gelegen bij een leuk stadje, de bedden waren alleen wel wat oud.
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

M.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Plus en min
Bungalow mooi gelegen, keuken ver beneden peil, badkamer zeer gedateerd, oude versleten tegels Medewerkers erg vriendelijk

8/10 – Goed

Tom, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice family hotel with enough facilities.
We stayed 3 weeks in a small house. It was clean, but sometimes we saw very big cockroaches walking in our room (15 cm). Every day the room was cleaned, but never cleaned with water. Every day the towels were changed and that was very nice. The bed in the master-bedroom is very good. The bed in the living-room is terrible. An adult will have a lot of back problems after his holidays. Several times we went to the big pool. The entertainment was very nice at the pool. Not to loud and not to long. The personal at the poolbar were always in a bad mood. The drinks are very expensive when you don't have an all-inclusive arrangement. There are signs at the pool that it is not allowed to put the towels on the sunbeds to make a reservation, but at 9:00 all the beds with the parasols are reserved with towels. Very annoying!! The beach is not as good as it looks. You have to pay for the sunbeds and it is not soft sand. There are lying lots of sharp rocks. You can better rent a car and visit the beaches at Corralejo.There are natural dunes and you can rent cheaper the sunbeds and parasols. The entertainment in the evening is very nice for the kids. It is the same team as in the pool. They are very enthusiastic and communicate a lot with the kids. We had only included our breakfast and this was perfect. It's busy in the morning, but there is enough choice. You have a lot of nice restaurants for a nice diner at the harbour and in the city of Caleta de Fuste.
18 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Alirio Pérez General Manager op 27 aug 2017
Dear guest, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Barceló Castillo Beach Resort and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Regarding the sunbeds, we lament the inconvenience about being reserved; it is actually not allowed and we control the time when towels are being place on the sunbed and not being occupied for more than an hour, I would like to remind you that we will have a better control so it does not happen again, We are glad to read your review as it help us understand our client's vision and in which areas we can improve, We hope to see you back soon and do not hesitate to contact us if you have any question, Alirio Pérez General Manager

8/10 – Goed

Mieke, L.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel dichtbij strand en (klein) centrum
Het is een fijn hotel met veel faciliteiten. Wij waren met onze kinderen van 1,5 en 3,5 jaar een week geweest. Het zwembadwater was nog wel wat koud en het strand was nog under contruction. Maar het zijn hele fijne huisjes en het hele park is zeer mooi aangelegd. Wordt ook allemaal goed schoon gehouden, ook de huisjes! Wij hadden halfpension geboekt en het eten was ook prima. Op sommige momenten was het erg druk in het restaurant en daarmee ook wat rumoerig, maar daar hebben wij niet zoveel last van gehad. Wij hadden een auto gehuurd en zijn er dus ook veel op uit getrokken naar andere delen van het eiland. Het was een super vakantie en met kinderen is dit hotel zeker een aanrader!
Reactie van Alirio Pérez, Director - General Manager op 10 mrt 2017
Geachte Mevrouw Mieke, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Barceló Castillo Beach Resort. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Barceló Castillo Beach Resort naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Alirio Pérez, Director - General Manager

6/10 – Redelijk

Marc, Hagestein

Positief: Personeel en service
Rustige plek in Caletta d Fuste
In het drukke plaatsje is dit een rustig maar wel groot vakantiepark
Reactie van General Manager op 11 dec 2016
Geachte Marc, Hartelijke dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in our resort.

8/10 – Goed

Caroline , Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top locatie en direct aan het strand.
Barcelo is een prima hotel. Wij hadden een mooi huisje direct bij het zwembad en je loopt zo het strand op. Ideaal. Doordat het een erg groot complex is kan het zijn dat je appartement wat minder gunstig ligt. De bedden zijn erg goed.
Reactie van Alirio Pérez/General Manager op 22 nov 2016
Geachte, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van Barceló Castillo Beach Resort. Fijn om te vernemen dat uw verblijf in Fuerteventura naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

L, Roermond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel!!!
Dit was een heel mooi luxe hotel. Pal aan het strand, ideale ligging! Ook een heel leuk dorpje, niet zo enorm toeristisch. Het personeel was ook ontzettend aardig, ze gaven onze kleine kinderen ook heel veel aandacht. Eten was top, kamer werd goed verzorgd, iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken. s'Ochtends konden we heerlijk buiten ontbijten. De kinderen konden als ze klaar waren in het bijliggende speeltuintje spelen, terwijl wij nog lekker konden natafelen, ideaal! Ik raad het iedereen aan, en wij willen zelf ook zeker terug naar dit geweldige resort!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

HJ

Negatief: Netheid, comfort kamer
Toch n beetje jammer
Jammer dat de vele "luxe" fotoos van met name Thalasso etc van het naastgelegen hotel zijn. Ook wel n Barcelo, maar niet, zoals receptiepersoneel en Expedia verteld, toegankelijk voor logerenden van t resort. Kamers worden niet schoongemaakt, alleen bedden werden opgemaakt en nieuwe tolietrollen werden gebracht.Handdoeken moesten we vaak naar vragen. We waren met zijn 3-en, maar waren maar 2 stoelen buiten en aanvankelijk ook geen beddengoed voor de slaapbank of handdoeken. Bezoekje aan receptie en alles werd wel snel opgelost. Gelukkig slaap je er ook alleen maar.

6/10 – Redelijk

PAUL, Brabant

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weinig mis mee.
Prima hotel. Ruime, nette, prettige appartementen. Ook goeie faciliteiten op het terrein. Ligging prima. Beetje raar dat je moet betalen voor Wifi, terwijl dat elders bijna overal gratis is.

10/10 – Uitstekend

Georgia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy I got a amazing upgrade thank you so much 👍
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 23 mrt 2024
Dear Georgia,Thank you for your positive feedback.It's wonderful to hear that you received an amazing upgrade and were fully satisfied with the room cleanliness, hotel condition, and service. We're thrilled that these aspects of your stay met your expectations and that our team's efforts to maintain our high standards were recognized. Your 100% satisfaction across these areas aligns with our commitment to providing guests with a comfortable and enjoyable experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Ute Cornelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes Personal und toller Bungalow ☀️Liegen am Pool sind nachmittags auch immer noch zu bekommen, Musikauswahl sollte man überdenken.Animateure sind super nett. Frühstücksbüffet sehr gut.
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 21 mrt 2024
Sehr geehrte Ute Cornelia,vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir freuen uns zu hören, dass Sie die Freundlichkeit unseres Personals und Ihren Bungalow sehr geschätzt haben. Es ist wunderbar, dass Sie auch noch nachmittags eine freie Liege am Pool finden konnten. Ihre Anmerkung zur Musikauswahl nehmen wir gerne zur Kenntnis. Es ist schön, dass unsere Animateure einen positiven Eindruck bei Ihnen hinterlassen haben und das Frühstücksbuffet Ihren Geschmack getroffen hat.Die Zufriedenheit unserer Gäste mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels, den Annehmlichkeiten und dem Service ist uns äußerst wichtig, daher danken wir Ihnen für die hervorragende Bewertung in allen diesen Bereichen.Gern würden wir Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen!Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Mustapha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel pour famille.
Un petit peu déçu de la vue sur mer en général mais on peu assister à un très jolie lever de soleil. Sinon buffet .. à ameliorer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 2 feb 2024
Merci pour votre appréciation sur votre séjour au sein de notre hôtel Barceló Fuerteventura Castillo.Nous sommes désolés que la vue sur mer n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Notre établissement est reconnu pour sa proximité avec la plage et les magnifiques levers de soleil qu'on peut y admirer. Nous prenons également note de votre retour concernant notre buffet et nous sommes constamment à la recherche de façons d'améliorer l'expérience culinaire de nos clients.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié les levers de soleil depuis notre hôtel et nous vous remercions pour vos évaluations positives sur la propreté de la chambre, l'état de l'hôtel et le service.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementEquipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Hlynur Geir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mjög gott hótel á besta stað
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 27 jan 2024
Dear Hlynur Geir, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that you found our service to be exceptional and the comfort of your room to your complete satisfaction. Your appreciation for the meticulousness of our housekeeping team and the overall condition of our hotel is truly valued. It's great to know that these elements helped to enhance your stay.We welcome all feedback as it serves as a valuable tool for continuous improvement, and please rest assured that we are always striving to provide the best possible experience for our guests. Your high ratings in service and comfort inspire us to keep up the good work!We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Angela

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
The bathroom set up was bizarre ! You have to be 6ft tall to see in the small mirror and shower head was hopeless. Didn’t adjust .. and sprayed everywhere but on you !
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 23 jan 2024
Dear Angela,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that the shower amenities did not meet your expectations. Our goal is to provide comfortable and well-equipped facilities, and we apologize if we fell short in this instance.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Tobias

7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Adrian, Bazenheid

7 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Christine

Positief: Netheid, personeel en service
It was fine, various things in the apartment didn’t work however (light bulbs, only one air conditioning unit, shower gel holder kept falling off). I didn’t tell reception because it wasn’t enough to warrant that much effort but just not sure why they weren’t just working. Aren’t they checked every time there is a switchover? I wasn’t advised about the Barceló app so when I went to the spa all the appointments were fully booked. And the steam room wasn’t working. Also, sadly the food at evening meal (I went half board) was terrible. I would not really have said this was 4*.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 27 dec 2023
Dear Christine,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that our service met your expectations. Our team strives to deliver a seamless experience, and it's rewarding to know we succeeded with you.We are, however, truly sorry to hear about the issues you encountered in your apartment. We take pride in our attention to detail and the maintenance of our facilities. Please rest assured that we have a diligent housekeeping team that checks all amenities during each switchover, and we regret that this was not reflected during your stay. Regarding the spa, our U-Spa is a haven for relaxation and we regret that you were not able to fully enjoy it due to the high demand for appointments and the steam room being temporarily out of service. We appreciate your feedback on the dining experience as well, and while we offer a variety of local and international dishes to cater to diverse tastes, we understand that there is always room for improvement.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Werner

11 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Enrique F

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy cómodo
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 18 dec 2023
Apreciado Enrique, Nos gustaría darle las gracias por su reciente visita y por dedicar unos minutos a compartir sus sensaciones.Nos complace enormemente que haya encontrado la limpieza de la habitación a su satisfacción y que la condición de nuestro hotel haya cumplido con sus expectativas. Agradecemos también sus comentarios positivos sobre el servicio brindado y las comodidades de la habitación, que han sido diseñadas pensando en la comodidad de nuestros huéspedes, como usted ha podido apreciar.Le enviamos un saludo muy cordial. Atentamente.Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Dariusz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

gabi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt gut, das was man erwartet hat, Preis/Leistung Aber auch nicht mehr Cafe sehr schlecht, Essen Durchschnitt Betten sehr gut Super Lage
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 27 nov 2023
Sehr geehrte Gabi,zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel Fuerteventura Castillo entschieden haben.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Qualität unserer Betten und die hervorragende Lage unseres Hotels positiv hervorheben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen komfortable Unterkünfte in einer malerischen Umgebung direkt am Strand zu bieten.Wir bedauern, dass unser Kaffeeangebot nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und nehmen Ihre Rückmeldung ernst, um unser Angebot zu verbessern. Ebenso nehmen wir zur Kenntnis, dass das Essen nicht vollständig Ihren Geschmack getroffen hat, obwohl wir eine Vielzahl von lokalen und internationalen Gerichten anbieten, um die Gaumen unserer Gäste zu erfreuen.Wir sind erfreut, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und den Zustand des Hotels mit einer hohen Bewertung versehen haben. Unser Team arbeitet stetig daran, unseren Gästen ein sauberes und gepflegtes Ambiente zu bieten.Freundliche Grüße und alles Gute,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 – Redelijk

Elke

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt war die Anlage gut. Leider kann das Personal und auch das Management mit Problemen gar nicht umgehen. Sehr schade für eine so große Anlage. Das Essen im Hauptrestaurant ist leider sehr wenig abwechslungsreich. Es gibt fast immer dasselbe. die Qualität ist gut. Getränke werden bestellt und zum Tisch gebracht, es kommt nur leider fast niemand der sie Bestellung aufnimmt. Die Anlage per se ist wirklich sehr schön und der Bungalow war auch sehr gut. Trotz allem würde ich dem Hotel nur 3 Sterne geben.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 16 nov 2023
Sehr geehrte Elke,danke für Ihre Bewertung.Es freut uns zu hören, dass Sie die Schönheit unserer Anlage und die Qualität Ihres Bungalows geschätzt haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen geräumige Unterkünfte in traditionellem kanarischem Stil zu bieten, die mit modernen Annehmlichkeiten ausgestattet sind.Wir bedauern zu hören, dass Sie mit der Vielfalt unserer Speisen im Hauptrestaurant nicht zufrieden waren. Wir bemühen uns, ein abwechslungsreiches Angebot zu präsentieren, das die kulinarischen Vorlieben unserer internationalen Gäste trifft. Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll und wir werden es nutzen, um unsere Dienstleistungen zu verbessern. Ebenso nehmen wir Ihre Anmerkungen zum Service sehr ernst und werden daran arbeiten, die Effizienz und Aufmerksamkeit unseres Personals zu verbessern, um sicherzustellen, dass alle Gäste sich gut betreut fühlen.Wir hoffen, dass Sie trotz der genannten Punkte angenehme Erinnerungen an Ihren Aufenthalt bei uns haben und würden uns freuen, Sie erneut begrüßen zu dürfen, um Ihnen die Verbesserungen zu zeigen.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder empfangen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

thomas william

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The check in gime online says 2pm, once arrived the rude receptionist said it was 3pm, but the room still wasmt ready until 3 20pm Both air con units in the room were dripping water, shower head was missing, bathroom window didnt open properly, Usual people putting towels on sundeds in the morning to reserve them, the beach is 10.50 euros a day for 2 sunbeds, buffet food 7/10, But still enjoyed my stay, weather was great, beach was great,
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 5 nov 2023
Dear Thomas,Thank you for sharing your opinion about your recent stay.We are glad to hear that you enjoyed the weather, the beach, and found our buffet food to be satisfactory. Our hotel indeed offers a great location for beach lovers and we strive to provide a variety of dining options for our guests.We apologize for the inconvenience you faced during your check-in and the issues you encountered in your room. We understand how important it is for our guests to have a comfortable stay, and we will address these concerns with our maintenance team. As for the sunbeds, we do offer several swimming pool areas with sun loungers available for our guests, in addition to the beach option. We appreciate your feedback as it helps us to improve our services and facilities for future guests.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
What an amazing stay - staff all so helpful and cheerful. Any problems we had were sorted out efficiently and with our comfort in mind. Will definitely be returning again.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 31 okt 2023
Dear Elizabeth,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that our staff made a positive impression on you with their helpfulness and cheerfulness. Our team is dedicated to providing efficient and comfortable service to all our guests. It's great to know that any issues you encountered were resolved promptly, ensuring your satisfaction.We are looking forward to welcoming you back for another amazing stay in the future.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

4/10 – Matig

Anne

Reisde met familie en kleine kinderen
sans plus. les repas manquent de variété, le service est lent et le manque de table aux heures des repas, un vrai probleme. les cafards aussi dans la chambre c'était moyen, et quand on a eu besoin de la réception manque de sympathie et pas envie de répondre. Usine à touriste mais en tout cas pas un 4*
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 31 okt 2023
Chère Anne,Nous souhaitons avant tour vous remercier pour avoir choisi notre hôtel Barceló Fuerteventura Castillo et pour vos critiques constructives à propos de votre expérience. Celles-ci nous permettent en effet de pouvoir identifier nos axes d’amélioration.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié l'emplacement de notre établissement et ses installations. Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes concernant la variété des repas et le service. Nous proposons pourtant une large sélection de plats locaux et internationaux dans nos différents restaurants et bars, ainsi que des dîners à thème trois fois par semaine. Nous prenons note de vos remarques et travaillerons à améliorer ces aspects.Nous sommes également navrés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes avec la propreté de votre chambre et l'accueil à la réception. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous nous efforçons de maintenir un haut niveau de propreté et de service dans tout l'établissement. Nous prendrons en compte vos commentaires pour améliorer notre service à l'avenir.Encore merci pour votre visite et vos axes d’amélioration, nous en tiendrons compte afin de poursuivre notre politique d’amélioration continue de la qualité des services que nous offrons à notre clientèle. Bien à vous,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 – Redelijk

Miriam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Service kam beim Buffet nicht mehr hinterher (Teller abräumen, Geschirr auffüllen), man hat den Personalmangel sehr gespürt. Aber die Mitarbeiter im Service waren sehr freundlich und zuvorkommend. Schade, dass der Strand öffentlich war und man dementsprechend die Liegen bezahlen sollte. Ein weiterer negativer Punkt sind die Handtücher. Im Zimmer werden die Handtücher jeden Tag gewechselt, obwohl diese nicht auf dem Boden lagen, aber möchte man sein Poolbadetuch auswechseln, wird eine Gebühr von 2€ pro Handtuch verlangt.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 17 okt 2023
Sehr geehrte Miriam,vielen Dank für Ihr Feedback!Wir möchten klarstellen, dass der Strand öffentlich ist und wir daher keine Kontrolle über die Liegenpreise haben. Bezüglich der Handtücher möchten wir darauf hinweisen, dass die Gebühr für den Austausch von Poolhandtüchern dazu beiträgt, den Wasserverbrauch und die Umweltbelastung zu reduzieren. Wir entschuldigen uns, wenn dies zu Unannehmlichkeiten geführt hat.Es freut uns jedoch, dass Sie unseren freundlichen und zuvorkommenden Service schätzen. Wir entschuldigen uns jedoch für die Unannehmlichkeiten, die Sie beim Buffet erlebt haben. Wir werden darauf achten, dass unser Personal in Zukunft besser auf die Bedürfnisse unserer Gäste eingehen kann.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel. Bad food.
Very good hotel. Modern, clean. The only gripe we had was with the food. We had an all-inclusive package and lunches and dinner were not good. Food was very uninspiring. Every day pizza, pasta and perhaps one type of fish. Dessert was also not good, except the fresh fruit. We ended up eating out every day.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 9 okt 2023
Dear Andre,Thank you for your review.We are delighted to hear that you found our hotel modern and clean, and that you appreciated the comfort of your room. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and provide a comfortable stay for our guests.We regret to hear that our all-inclusive food options did not meet your expectations. We strive to offer a variety of dishes to cater to the diverse tastes of our guests, including our themed gala dinners featuring international cuisine. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to improve our dining options. We hope that you were able to enjoy the fresh fruit and the variety of restaurants and bars available within the hotel.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in a fantastic location. A big plus is you can use all the facilities in Barcelo Mar along with Castillo.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 26 aug 2023
Dear Guest,We are glad to receive such a positive review!We are delighted to hear that you enjoyed our fantastic location and appreciated the access to facilities at both Barceló Mar and Castillo. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and it is always rewarding to know that we have succeeded in doing so.We would like to thank you once again for your kind words and for choosing our hotel for your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

2/10 – Ontzettend slecht

darren

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Week from hell
Just returned from a terrible week at this hotel. Not 4* at all. The food is the same for lunch and dinner every day and overcooked but cold! Despite being on all inclusive spent the first 4 days arguing with staff to be able to get bottled water during the day - they prefer to give you warm water from a machine with ice cubes in. Only after complaining to the manager was I able to get bottled water. Both my partner and I were ill for the majority of the stay! Staff rude and miserable. Hardly any parasols and people having to bring suN loungers from their rooms to the pool as not enough to go around! I will be contacting their head office with my comments it was so bad!
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 7 aug 2023
Dear Darren,Thank you for taking the time to share your feedback.We are disappointed to learn about the issues you faced during your stay. We apologize for any inconvenience you experienced with the food and the availability of bottled water. We will take your feedback into consideration and work on improving our offerings. We also apologize for any perceived rudeness from our staff and the shortage of sun loungers and parasols. Our team is dedicated to providing excellent service, and we will address these concerns to ensure a better experience for our future guests. We understand that you will be contacting our head office, and we appreciate your feedback as it helps us to improve our services.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

maria belen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal muy amable, instalaciones bien cuidadas…. Debería haber más control con la ocupación de hamacas desde las 8.00 de la mañana…nos quejamos pero nada…y yo paso de provocar un conflicto internacional por una de ellas …
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great family holiday
Great family holiday! Would love to come back
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 31 jul 2023
Dear Marta,Thank you for your positive feedback.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

YAIZA ISABEL

Positief: Netheid, personeel en service
El complejo en si muy adecuado
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 12 jul 2023
Estimada Yaiza Isabel,Siempre nos resulta agradable saber que nuestros huéspedes han regresado a sus casas con grandes recuerdos de sus vacaciones y estamos muy agradecidos por el tiempo y el esfuerzo que ha dedicado en compartir su experiencia personal en el hotel Barceló Fuerteventura Castillo, con nosotros y con todos los lectores.Es siempre nuestro objetivo alcanzar la máxima satisfacción de nuestros clientes y estamos encantados de escuchar que disfrutaron de sus vacaciones en el hotel Barceló Fuerteventura Castillo. Nos esforzamos continuamente en ofrecer la mejor calidad y asegurar que todos nuestros huéspedes regresan a sus casas con bonitos recuerdos de sus vacaciones.Ojalá pronto podamos nuevamente ofrecerle nuestros mejores servicios y atenciones. Un afectuoso saludo.Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Radan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
C’est correct
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 10 jul 2023
Cher Radan,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Barceló Fuerteventura Castillo.Nous sommes heureux cependant que vous ayez apprécié votre séjour.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Maria, Crowborough

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely accommodation and setting in the bat
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 19 jun 2023
Dear Maria,Thank you for your positive feedback.We are grateful for your approval of the décor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.Furthermore, we thank you for highlighting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We are also happy to know you found our hotel to be in a convenient location for your visit to Caleta de Fuste .We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 – Redelijk

Gara

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Boris

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Geschirr beim Buffet Maffaca teilweise sehr dreckig und die Auswahl vom Essen bei diesem auch sehr dürftig. Wenn man Strandtücher braucht muss man pro Tuch 10 Euro Kaution bezahlen , kein ding aber wenn man halbpension gebucht hat, muss man für einen Tücher tausch extra 2 Euro bezahlen. Ansonsten sehr schöne gegend und das Personal sehr freundlich.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 2 jun 2023
Sehr geehrter Boris,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen nicht vollständig erfüllen konnten.Ihren Kommentar zur Sauberkeit werden wir an unsere Mitarbeiter weiterleiten. Dadurch können wir unseren Service weiter verbessern. Sehr gerne haben wir allerdings gelesen, dass Sie die gute Arbeit unseres aufmerksamen Personals in Ihrem Kommentar erwähnt haben und bedanken uns recht herzlich.Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Orlando Jose Goncalves

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juste parfait !!!! Nous avons passé des vacances merveilleuses. Nous avons eu la chance d'être surclassés. Le personnel est très bien, serviable, souriant, attentif. Le lieu est magique avec une vue sur l'océan.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 6 mei 2023
Cher Mr. Goncalves,Nous vous remercions d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet. C'est pourquoi nous apprécions votre retour.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous et particulièrement apprécié la propreté impeccable des lieux ainsi que le professionnalisme et la gentillesse de notre équipe à qui nous faisons passer votre compliment.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 – Redelijk

Pilar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El buffet impresentable. La comida incomible. No merece la pena contratar comidas. El todo incluido, nefasto, no lo recomiendo!!!. El hotel, instalaciones, habitación, excelente, es una gran pena el deficiente servicio de restauración....
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 6 mei 2023
Estimada Pilar,Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel, en Barceló siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros huéspedes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo.Hacemos todo lo posible para asegurar que nuestros clientes puedan disfrutar de una experiencia gastronómica enriquecedora en un entorno inigualable y con un excelente servicio. Nuestro equipo de restauración seguirá trabajando para que se sorprenda con deliciosos platos locales e internacionales en su próxima visita.Nos alegramos de saber que nuestras instalaciones sí han estado a la altura de lo esperado.Gracias una vez más por elegirnos y por sus críticas constructivas, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder tener la oportunidad de superar las expectativasEquipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Clean and extremely comfortable
The bungalows are lovely and the quality of bed and bedding is excellent. Very clean in all areas just shame about grumpy poolside bar staff and a couple of things that needed attention in the bungalow. We requested late check out on plenty of advance but this was sadly not honoured.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 3 mei 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Our team's professional service is a point of pride for us and we were disappointed to learn that you felt we had underperformed in this area, nevertheless please rest assured that your comments will be reviewed with our managers.Thorough cleaning is an absolute must for Barceló and we thank you for highlighting the high standards of our hotel; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 – Goed

Philipp

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La chambre de l’hôtel était spacieuse avec une grande terrasse. Les repas en demi-pension n’étaient pas très diversifiés et les repas pris au restaurant mexicain nécessitaient un supplément à payer, information non expliquée à notre arrivée.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort op 24 apr 2023
Cher Vincent,Avant tout nous voudrions vous remercier d'avoir choisi notre hôtel Barceló Fuerteventura Castillo pour votre visite à Caleta de Fuste et pour votre appréciation.Nous sommes très étonnés de lire vos remarques sur le manque d'information pendant votre séjour, surtout parce que ceci ne reflète pas les standards de service que nous nous efforçons d'assurer pour nos hôtes.Nous sommes heureux cependant que vous ayez apprécié votre séjour.Nous vous remercions d'avoir souligné la propreté car nous sommes conscients que c'est un aspect de toute première importance pour que nos hôtes puissent se sentir en tout confort au sein de nos hôtels. C'est pourquoi notre équipe de ménage se charge de nettoyer nos installations et chambres au quotidien.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementEquipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort