Superior tweepersoonskamer, bubbelbad | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Hotel Agur

2 out of 5
Hotel Agur
Calle Tostón, 4, Fuengirola, Malaga

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 158 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 254 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 581 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verademing
Perfect hotel, snelle receptioniste meertalig Kamer voldoende uitgerust idem badkamer met ligbad Ontbijt grandioos Beslist een aanrader
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen uitzicht... En veel achterstallig onderhoud
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Reception Hotel Agur op 14 nov 2021
Het spijt ons zeer dat uw verblijf niet naar wens was. We zullen uw opmerking in overweging nemen om te verbeteren.

4/10 – Matig

mohamed, ede

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Tegenvalling
Dit hotel is in de winter totaal geen aanrader. Het personeel is ook niet vriendelijk terwijl er werd aangegeven van wel. Als verwarming krijg je ook een hele kleine kachel die heel lang de tijd nodig heeft om de kamer te verwarmen. Nog erger is dat als je de kamer binnen komt, het ijskoud is terwijl je dus al in je kamer bent. Mijn advies hierbij is, niet dit hotel in de winter bezoeken.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Valentina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super vriendelijk personeel !
Top locatie,om 11.00 uur mogen wij al in de kamer,niet tot 14.00 wachten.
9 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

jacqueline, geldrop

Positief: Personeel en service
Centraal gelegen spaans hotel
Aan de hoofdstraat gelegen, dichtbij station, winkels en strand. Vriendelijk personeel. Typisch spaans. Elke dag schone handdoeken en fijne bedden. Ik zou er niet in een drukkere periode willen zitten vanwege gehorigheid.

6/10 – Redelijk

Per, Merida Centro

Positief: Netheid, personeel en service
Noisy building small rooms, doors are thin so you hear corridor noise such as people slamming doors.
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Rafa

Positief: Netheid, personeel en service
Todo prácticamente correcto, exceptuando la ducha
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely accommodation rooms comfortable clean & staff lovely friendly & helpful We knew that there is building work happening behind the hotel,it is noisy dusty & lots of work men but we were happy with our stay
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel AGUR Team. op 11 mei 2024
Dear Angela,It is a pleasure for us to know that our customers feel comfortable and glad with our facilities and services because this is the main goal of our Hotel, and we all thank you for appreciating the hard work that all our team do every day.

10/10 – Uitstekend

Lola

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location for the train,bus & beach.€50 deposit for "Damage" policy via "credit card" repayment on checkout,€50 cash deposit for the room safe returned on handover of the safe key at reception.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel AGUR Team. op 11 mei 2024
Dear Martin,It has been a great pleasure for us to have you here. We are proud to know that we were able to make your stay enjoyable and that our hospitality reached your expectations.

2/10 – Ontzettend slecht

Cathal, Clane

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very unhappy stay
7 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

William

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs updating and renovations
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel AGUR Team. op 25 apr 2024
Dear William,Our apologies for the inconveniences you have had in your stay. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours. We will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product.

6/10 – Redelijk

Catherine Jane

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Recepción op 29 mrt 2024
Hola Catherine, agradecerle que haya compartido su comentario. Le agradecemos haber dedicado su tiempo en transmitirnos su experiencia.

10/10 – Uitstekend

Isabel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Departamento de Recepción op 13 mrt 2024
Estimada Isabel,Gracias a su puntuación seguiremos trabajando con más ilusión aún.

2/10 – Ontzettend slecht

Juha

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
We are very sorry if during your stay with us you could find some inconvenience.

2/10 – Ontzettend slecht

Finn Preben

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing
14 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Finn Preben,VVe are sorry to hear that you were not satisfied with all our services. We apologize for any inconvenience caused. Do not hesitate that every single comment will be carefully analyzed, following our continuous improvement plan.

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay
The stay was an overnight on our way home. The hotel is basic but very convenient for buses and trains. Didn’t have any food as we left early in the morning. Staff were really nice and friendly. Could do with a wee lick of paint here and there other wise a nice hotel. We were given a voucher if we wanted to eat in the cafe giving us I think10% discount.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Elizabeth,On behalf of the entire team of Hotel AGUR we would like to thank you for the time you took te share your positive opinion about your experience in our Hotel.

8/10 – Goed

Antti

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Henkilökunta mukavaa ja paikka rauhallinen ja lähellä kaikkea.Huoneissa parantamisen varaa mutta hintansa nähden ok.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Antti,We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed.

8/10 – Goed

Asmo

7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Asmo,Thank you for reporting us your experience after your last stay at Hotel AGUR!

10/10 – Uitstekend

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Rene,We hope to have your visit very soon in Hotel AGUR, to continue your collection of emotions.

10/10 – Uitstekend

Jan Tore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hallo
Som forventet
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Jan Tore,We are very proud to know that your last experience in Hotel AGUR satisfied your expectations. Be sure that we will share your comments with al! our staff.

6/10 – Redelijk

Bahaa

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
A one night stay
It was one night stay, the staff were superb and very friendly, the rooms very small….
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Bahaa,Thank you for reporting us your experience after your last stay at Hotel AGUR.

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear David,Thanks so much always, and for repeat with us.

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear David,We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.We hope see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Darren

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Darren,It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience.We hope see you again soon,

8/10 – Goed

Nina

Positief: Personeel en service
Godt til prisen
Fint og godt sted. Det er ikke nyt men alt er rent og pænt.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear Nina,On behalf of the entire team of Hotel AGUR we would like to thank you for the time you took te share your positive opinion about your experience in our Hotel.Best regards.

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear David,We hope see you again soon.Best regards

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 13 mrt 2024
Dear David W.Thanks always to visit our Hotel, and stay here some nights and differents time!We hope see you again soon.Best regards.

8/10 – Goed

Ramón

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Departamento de Recepción. op 13 mrt 2024
Estimado Ramón,Gracias por prestarnos parte de su valioso tiempo en dejarnos su puntuación.Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

THAWADCHAI

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 17 mrt 2024
Dear Nana,It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your amazing experience.Best regards

10/10 – Uitstekend

Terje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 17 mrt 2024
Dear Cecilie,We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us.Best regards :)

8/10 – Goed

Sharon

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great budget hotel close to station and town!
Second stay at Hotel Agur visiting family in Fuengirola. Hotel is so convenient for the train and so close to centre of town. We booked on a budget and for that it’s a little rustic but it was clean, comfortable and convenient for what we wanted. Staff were friendly and helpful as well. They may well have even listened to my review last January about the unsafe hairdryer that I got during my last stay as this time around, I got a brand new one to use during my stay (with a small refundable deposit). The little cafe downstairs is still great value as well. My only gripe this time was the shower curtains are far too small. As a result, the high water pressure from our shower soaked the floor no matter how much we tried to prevent it, which in turn made the floor very slippery and even trickled into the bedroom as well. Apart from that, it’s a great little hotel.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 17 mrt 2024
Dear Sharon,On behalf the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Hotel AGUR.Best regards

8/10 – Goed

mohamed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satisfait
Réception très bien, cafétéria très gentil, état de chambre propre, service de nettoyage au quotidien, situation de hôtel est très bien près de la gare et près de la plage, je le recommande et je retournerai.....
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 17 mrt 2024
Dear Mohamed,On behalf the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Hotel AGUR.We hope see you again soon.Best regards

4/10 – Matig

Stefan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 17 mrt 2024
Dear Stefan,We are very sorry if your stay with us did not meet your expectations.

10/10 – Uitstekend

Gary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
The lady on reception was excellent. Early check and upgraded free of charge. I had one issue in the room and they had a person there within a minute. Ideal location for shops bars and seafront.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Front Desk op 17 mrt 2024
Dear Gary,We appreciate to hear that your expectations were met with our services and facilities and that you enjoyed.Best regards

4/10 – Matig

Christopher

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel Agur
I have been a regular business guest at Hotel Agur for several years. Unfortunately I note that they have removed the peaceful, free, guest-only breakfast room, with is excellent coffee. They have replaced it with public cafe, both with internal and street access. For this change they lose a 'star' and future visits by me.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

paulerik

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Frederick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near to everything,clean,food served,staff excellent
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

RAUL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean but small with a really small tv The people were very nice and friendly
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rosemary

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right next to bus station and few yards to railway station and shops all around. Short walk to sea and port
7 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Oliver

Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Muriel

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Akbar

Zakenreiziger
Positief: Netheid
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Teddy

7 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Nina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
really nice location. We have stayed at the hotel before and think it is really good for the money. However, we were somewhat disappointed this time that there were cockroaches in the room
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Bra med rummet hade ibland myggor på kvällar .
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tony

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
My stay was OK
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

MANUEL

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lo justo para dormir y ducharte
No nos dieron la habitación acordada en reserva. Está para una reforma y la limpieza ajuar y demás deja mucho que desear.
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

peyman, west vancouver

Positief: Netheid
The place is nothing but quiet. I am not sure if it was my luck or this place is frequented by people whom have no regard for others. It seems there is no walls between rooms. I was disturbed by neighboring rooms that were fighting over the phone loudly till 2am or by another guest family who kids stayed up till 3am. I stayed at other hotels in the area and I had no issues.
3 nachten verbleven in december 2023