Ingang accommodatie

Beoordelingen van Scandic Frankfurt Museumsufer

4 out of 5
Scandic Frankfurt Museumsufer
Wilhelm-Leuschner-Straße 44, Frankfurt, HE

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 570 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 322 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1009 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1009 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Anastasia

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bilal

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Good location and great views from the higher floors. Breakfast also very good.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

J.W.M.

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Patricia

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en locatie
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Good hotel, friendly staff in good neighbourhood, close to citycenter
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Elle, Frankfurt

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne en nette accommodatie in het hartje van Frankfurt
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Konstanze Junkermann – Hotel Manager op 7 jan 2020
Hej dear Elle, thank you for choosing our hotel during your latest stay in Frankfurt and for leaving us a comment on your experience. We are glad to hear about your fully positive impression of our hotel and are looking forward to welcome you back with us at Scandic Frankfurt Museumsufer soon. Kind regards, Konstanze Junkermann – Hotel Manager

8/10 – Goed

sjaak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging is goed . De kamer was absoluut klein .En was erg warm op onze kamer .de airco werkte niet . Ontbijd wss super .
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Gerrit, Rotterdam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging naast centrum, vriendelijk personeel, mooie strakke inrichting, schoon en een goed ontbijt met veel keuze. Parkeren is lastiger, er is geen eigen garage en die aan de overkant is vrij prijzig met 39,50 per dag. Uiteindelijk de auto op een vrije plek langs de straat geparkeerd wat wel gratis was al heeft een garage mijn voorkeur in een stad die ik niet ken.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Diny, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plussen: + Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding + moderne, goed ingedeelde kamer met Scandinavisch design + Heel prettig matras + Uitgebreid en gevarieerd ontbijt + Heel goede locatie, dichtbij kunstmusea en Goetheplatz; in tegenstelling tot diverse andere hotels ligt het hotel niet in het minder prettige Hauptbahnhof gebied + Flatscreen tv met vele internationale kanalen, waaronder BBC, CNBC, Bloomberg, etc Ontwikkelingspunten: - airco is wat luid, waardoor als deze uit is de kamer vrij warm was - mogelijkheid om vera sinaasappelsap (i.p.v. Granini) en echte cappuccino (i.p.v. uit de automaat) te bestellen. NB Na het ontbijt kregen we op ons verzoek overigens wel echte cappuccino.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was prima, goed geisoleerd dus geen last van geluiden. De bedden zijn heerlijk en de douche/bad ook. Het ontbijt is uitstekend maar de prijs van € 19,-- is wel aan de hoge kant. De ligging is perfect, het station, het centrum en de rivier zijn allemaal op loopafstand. Volgende keer zou ik gewoon weer dit hotel boeken.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Konstanze Junkermann – Hotel Manager op 1 aug 2019
Hej lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt bei uns zu Ihrer Zufriedenheit verlaufen ist. Gerne würden wir Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen. Herzliche Grüße Konstanze Junkermann – Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, prima sportruimte, nette/moderne kamer en badkamer
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Konstanze Junkermann - Hotel Manager op 5 jul 2019
Hej dear guest, Thank you for your review. We are glad that you enjoyed your stay with us and that we could convince you of our extensive breakfast buffet and the comfort of our rooms. Kind regards Konstanze Junkermann - Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Kamer was schoon. Geluid van de liften was hoorbaar tot in de kamer. Ontbijt was OK. Bij checkout was receptie zeer kortaf en niet behulpzaam.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Konstanze Junkermann - Hotel Manager op 27 jun 2019
Hej dear guest, Thank you for your feedback. We are glad that you had a pleasant stay with us and that you enjoyed the comfort of our rooms. However, we are sorry that some members of our team did not leave a positive impression. Friendliness and hospitality are particularly important to us, thus we kindly ask you to inform us in similar situations directly so that we are able to talk with our colleagues about it and improve things. It would be our pleasure to welcome you again as our guest. Kind regards Konstanze Junkermann - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Holger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay, everything was very clean and very good breakfast.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Emir

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Viele Flecken auf den Gardinen und das Zimmer war sehr staubig. Zudem war die Lüftung sehr laut und das Zimmer wurde gar nicht runter gekühlt. Dafür ist die Aussicht aus dem Fenster hervorragend.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mickey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Omar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean and witga good view , breakfast is abit expensive however very good, staff were nice and helpful. we had fun there.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful view from room. Nice restaurant. Convenient. Would stay there again. The only issue is that the toilet lids have a sharp edge that hurt both of us.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Shahram

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Soufyan

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Yen-Sung, Seattle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a super hotel, extremely close (10 minute walk) to the Frankfurt railway station but in a safe, quiet area near the river. The hotel staff is warm, friendly and welcoming; my room was impeccably clean, with tasteful but simple decor, and included a refrigerator and an iron/ironing board. Easy to walk everywhere, the bridge to the Städel Museum is literally a minute away, and all other cultural destinations are nearby (or there are taxis waiting outside), shopping as well. Surprisingly inexpensive, excellent value for money. I will gladly stay here again, and recommend it enthusiastically.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and convenient
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Matthew

2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Miguel A

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great and very nice staffs Restaurant
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Christopher, NAIROBI

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
They have room cleaning on request. I requested twice but nothing was done. I even complained at the receiption. In four days stating Friday, Saturday, Sunday and Monday i didnt have room cleaning service. This kindof cost cutting is just not good for customer service and health.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Melanie Konopka op 18 apr 2024
Hej Christopher,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us.We appreciate your comments regarding the room cleaning service. Please be aware that cleanliness is our top priority, and our rooms are always thoroughly cleaned before the arrival of each guest.Your feedback is important to us as we continuously strive to improve our services. We will address the issue with our housekeeping team to ensure that all guest requests are promptly attended to in the future. We would be delighted to prove better service during your next stay.You sincerelyHotemanagementMelanie Konopka

10/10 – Uitstekend

Hideki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Callum

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Gerhard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes und zuvorkommendes Personal, zentral gelegen, sehr gutes Frühstück gutes Preis Leistungsverhältnis
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Boo Sun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Demet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich fand alles sehr gut
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Valentin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great property being close to River Main, Old Town, Museums, and shopping promenades…I had a corner room with kingsize bed and nice city view. The price was very reasonable for this 4 star hotel
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Melanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jeannette

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Valentina

1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Nick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt vernünftiges Hotel, das Zimmer wsr jedoch zum wiederholten Male viel zu warm. Die Klimaanlage wird gemäss Personal im Winterabgeschaltet, das Fenster lässt sich kaum öffnen.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Melanie Konopka op 2 apr 2024
Hej Nick,Vielen Dank für die Bewertung und deinen erneuten Besuch. Unsere Zimmer verfügen über eine umweltfreundliche Klimatisierung, die mit Kaltwasser-Rohren und Fernwärme funktioniert. Dadurch lässt sich die Raumtemperatur um bis zu 8 C senken. Durch das Öffnen des Fensters wird die Klimatisierung automatisch ausgeschaltet, um Ressourcen zu schonen. Es tut uns leid, falls dies Ihren Aufenthalt negativ beeinflusst hat.Wir freuen uns Sie bald wieder in einem unserer 280 Scandic Hotels begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenHotelmanagementMelanie Konopka

10/10 – Uitstekend

Paul, South Croydon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Frida

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dankeschön an die super nette Belegschaft! Fast alles war zu unserer äußersten Zufriedenheit.... und das was etwas störte, wurde mir Professionalität und Freundlichkeit behandelt. Das (Suoerior-)Zimmer war genau wie in der Beschreibung und m Lobby- / Barbereich ließ sich gut chillen. Das und die aufmerksamen und netten Hotelmitarbeiter machten den Aufenthalt zum Wohlfühlaufenthalt.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unterkunft war sehr schön. Obere Zimmer haben einen direkten Blick auf die Skyline. Frühstücksbuffet und Bar sehr schön.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Whitney Senti

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Iosif

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It not nice like pictures and was room, smelling
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Caspar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmergestaltung und Ausstattung sehr eigenwillig. Raumtemperatur unangenehm, sehr warm. Nicht klimafreundlich, da viel Energie für Temperaturgestaltung erforderlich. Für 1 Nacht war es ok.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Man Ching

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room design is simple and modern, and the landscape is beautiful. Everything is perfect.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024