Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 319 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
319
Gastenscore: 8 - Goed. 408 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
408
Gastenscore: 6 - Redelijk. 152 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
152
Gastenscore: 4 - Matig. 72 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
72
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 49 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
49
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Anissa
Reisde met familie
10 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel voldoet niet aan de omschrijving, veel te kleine bedden, airco werkt niet, geen bed aanwezig. Is absoluut geen 4 sterren waard!
Anissa
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 20 mei 2024
Dear guest,Thank you for your review. We are sorry that you were not satisfied with your stay. You booked a Comfort Quadruple Room, which was allocated to you by our colleagues on site. We regret that this did not meet your expectations and led to misunderstandings. With kind regards,Team Leonardo Royal Frankfurt
10/10 – Uitstekend
Ricky
Reisde met familie en kleine kinderen
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een kamer verwacht met bad. helaas was dat er niet meer na de verbouwing. Verder alles prima.
Ricky
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 20 mei 2024
Geachte gast,Het spijt ons te horen dat uw verwachtingen over onze kamers niet volledig zijn voldaan. Na de verbouwing hebben we inderdaad enkele veranderingen doorgevoerd om een nog betere ervaring te kunnen bieden. We zijn blij te horen dat u verder tevreden was met uw verblijf bij ons. We hopen dat u ons nogmaals de gelegenheid geeft om u onze toewijding aan comfort en tevredenheid te laten zien.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Royal Frankfurt
8/10 – Goed
Angelique
Reisde met familie
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de hotel goed, goede ontvangst. Uitgebreid ontbijt. Schone en ruime kamers .alleen deed de airco het niet. En in de zomer was het erg warm op de kamers
Angelique
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 7 mei 2024
Dear Angelique,We are pleased to hear that you liked our hotel and the reception and that you enjoyed our rich breakfast as well as the spaciousness and cleanliness of our rooms. We endeavour to offer our guests a comfortable and pleasant stay.With regard to the air conditioning, we would like to briefly explain that it is not yet in operation due to the current cool outside temperatures. We hope that you had a pleasant stay and that we can welcome you back to the Leonardo Royal Frankfurt Hotel in the future.With kind regards,Team Leonardo Royal Frankfurt
10/10 – Uitstekend
Somayeh
27 nov 2023
Somayeh
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 18 dec 2023
Thank you very much for your great review. we are very pleased that you had a nice stay with us. We are happy to inform you that we will be starting a major renovation very soon. We would be happy to welcome you back soon.Best regards,Team Leonardo Royal Frankfurt
6/10 – Redelijk
Katharina
7 sep 2023
Positief: Personeel en service
Katharina
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 11 sep 2023
Liebe Katharina,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen aus Frankfurt,Ihr Team vom Leonardo Royal
10/10 – Uitstekend
Jim
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie, wij waren op doorreis en maar 1 nachtje verbleven. Kamer was in orde, ook gebruik gemaakt van de fitnessruimte.
Jim
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 21 aug 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Dave
Reisde met familie
14 aug 2023
Positief: Voorzieningen
Prima hotel, nette kamer met nette badkamer.
Goed ontbijt. Goed bereikbaar en mooie ligging.
Dave
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 15 aug 2023
Thank you for the great review of our hotel! We are pleased that we were able to make your stay a pleasant one and we are looking forward to welcome you again very soon.
4/10 – Matig
Karoy
Reisde met familie
12 aug 2023
Negatief: Voorzieningen
Bar and restaurant closed , parking 25 euro a day
Karoy
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 16 aug 2023
Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that you were not completely satisfied. Our garage is rented, therefore we cannot provide the parking spaces free of charge. Alternatively, you will find various free parking options around the hotel.Our Bar is open every evening till 24:00 and the restaurant is open every evening from 17:00 till 23:00.We hope you otherwise had a pleasant stay and would be happy to see you again in Frankfurt.
8/10 – Goed
Julian
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2023
Mooie locatie, nette kamer, goed ontbijt.
Beetje jammer dat er €24 voor parkeren betaald moest worden.
Julian
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 16 aug 2023
Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en zien u graag weer terug hier in Frankfurt.
10/10 – Uitstekend
Bianca
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bianca
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 15 aug 2023
Vielen Dank für Ihr großartiges Feedback.Team Leonardo Royal Frankfurt
6/10 – Redelijk
Bas
Reisde met familie
30 jul 2023
Op zich een prima hotel. Prijs kwaliteit klopt wel. Bed kraakte heel erg. Het hotel is redelijk gedateerd.
Bas
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 14 aug 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.
8/10 – Goed
Theo
Reisde met familie
28 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was fijn dat we er met een caravan terecht konden. Een groot bord waar je het parkeerterrein op moet is geen overbodige luxe. We zaten 26 hoog, prachtig uitzicht, ruime kamer.
Theo
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 14 aug 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.
8/10 – Goed
CJJ
Reisde met een groep
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, good beds, bathroom a bit older bur clean and enough shower products, blower in the room only worked at the highest level, makes a lot of noice, breakfast was very good en complete.
CJJ
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 14 aug 2023
Dear Guest,Thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
2/10 – Ontzettend slecht
Joke
Reisde met familie
25 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben in de 2 nachten dat we hier verbleven 3 kamers bezocht. In de eerste kamer lekte de airco midden in de nacht water op ons daarom zijn we verkast naar kamer 2. Hier was helemaal geen airco maar wel luidruchtige Russische buren. Dus weer niet geslapen. Daarop naar kamer 3 , hier konden we wel slapen. Al met al geen goede ervaring. Hier komen we nooit weer.
Joke
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 14 aug 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.
8/10 – Goed
Muhammad
20 jul 2023
Positief: Personeel en service
Muhammad
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 14 aug 2023
Dear Muhammad,thank you for your feedback.
8/10 – Goed
Muhammad
Reisde met familie
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
airco was minder goed maar verder ben ik tevreden.
Muhammad
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 14 aug 2023
Dear Muhammad,Thank you for taking the time to share your feedback.
6/10 – Redelijk
Marcel
Reisde met familie
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, net hotel. Alleen wij hadden erg peipende bedden.
Marcel
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 15 aug 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf.
8/10 – Goed
Kurt
Reisde met familie
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Beetje verouderd en heel warm in de kamer bij binnenkomst, maar de bedden en handdoeken zijn perfect.
Het ontbijt is uitstekend en het personeel heel vriendelijk.
Parking bij de deur (betalend) is ook super.
Kurt
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Leonardo Royal Frankfurt op 3 jul 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Hans
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met familie
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slightly outdated facility, but with a magnificent view of the Frankfurt skyline, very spacious rooms and a more than decent breakfast.
Hans
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Leonardo Royal Frankfurt op 20 jun 2023
Dear Hans,Thank you for the good review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo Royal Frankfurt
4/10 – Matig
C.T.
Reisde met familie
3 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vieze ouwe hotel. Niet waard voor je geld
C.T.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Leonardo Royal Frankfurt op 4 mei 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Royal Frankfurt
8/10 – Goed
yesim
Reisde met familie
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer goed geholpen door receptie
yesim
Reactie van Team Leonardo Royal Frankfurt op 4 mei 2023
Beste gast,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Team Leonardo Royal Frankfurt
8/10 – Goed
Erik
Reisde met familie
29 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is netjes en bediening is prima.
Erik
10/10 – Uitstekend
gerard
19 okt 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
gerard
1 nacht verbleven in oktober 2022
4/10 – Matig
rubina
Reisde met familie
1 sep 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personeel waren onvriendelijk, badkamer deur kapot, airco werkt slome,
Ik bevel deze hotel niet aan.
rubina
3 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Kris
Reisde met familie
16 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel als tussenstop . We hadden vanop 13de verdiep mooi uitzicht over de skyline van Frankfurt. Badkamer beetje verouderd, maar wel heel proper en net. Parkeren in de buurt is mogelijk.
Kris
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
JOHANNES
Reisde met familie
31 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for an overnight stop. 20min walk into Frankfurt. Free parking in local streets and easy access to motorway.
Great breakfast which I recommend as there aren't any bakers or shops near the hotel unless you want to walk into town 20 to 30 mins.
JOHANNES
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Lambert
25 jul 2022
Lambert
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Weilene
Reisde met familie
5 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weilene
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Ihr Leonardo Royal Hotel Team op 15 jan 2022
Lieber Gast,
vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
Mit freundlichen Grüßen aus Frankfurt,
Ihr Leonardo Royal Hotel Team
4/10 – Matig
Dewperkash
Reisde met familie
17 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dewperkash
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 15 okt 2020
Vielen Dank für die Bewertung
10/10 – Uitstekend
Adnan
Reisde met familie
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adnan
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met familie
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor nachtje op doorreis
Prima kamers, kinderen apart in aangrenzende kamer.
Mark
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 21 mrt 2020
Thank you for the great review
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 23 mrt 2020
Herzlichen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Bewertung
8/10 – Goed
Isabelle
Reisde met familie
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dure parking
Groot hotel, prima voor overnachting op weg naar Wintersport. Grote kamer, wel een beetje ouderwets. Ontbijt prima en heel veel variatie.
De parking 24 euro voor nog geen dag vonden we wel te duur.
Isabelle
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oksana
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel groot ontbijtbuffet alleen jammer dat de fitness niet 24/24 is.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Leonardo Royal Frankfurt op 2 jan 2020
Thank you for your review.
Our gym is open 24 / 7. The sauna is available from 15 -23 o clock
We hope to welcome you again soon
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf. Zoals in veel Duitse hotels allemaal wat gedateerd en verouderd. Echter kamer was schoon bedden prima maar wel wat smal. Dus prima kwaliteit voor de prijs. En een fantastisch uitzicht op de 18e verdieping.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was airco op de kamer, grote kamer, klein balkon, er was een heel uitgebreid ontbijtbuffet
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima 1 nachtje geslapen met mijn gezin.personeel was heel vriendelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Ruime kamer, goeie bedden en genoeg opbergruimte voor kleding. Minder goed: lange wachttijden bij kleine/ krappe liften. Ontbijtzaal zag er gedateerd uit ( stoelen waren vies, te krappe tafels voor 4 p). Ontbijt was heel goed genoeg keuze. Badkuip liep helemaal vol bij het douchen en dat is echt niet fijn. Hierdoor niet op onze gemak kunnen douchen. Ik heb hier een melding over gedaan bij de receptie aangezien we maar 4 nachten bleven en personeel/ hotel weet van deze mankement af neem ik aan.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is outdated. Actually you see the unhapiness of the staff. It seems that nobody actually is working with pleasure in this hotel. It looks more like a fabric in which you can stay for a night, instead of a hotel which is there for you to have a great stay.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt niet goed, kamers waren vies. Ook haar in afvoer putjes van wasbak. Oogde niet schoon. Bedden waren wel goed , lekker hard
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima en goedkoop hotel. Het hotel hebben win gebruikt als tussenstop en is daarvoor prima. Daarnaast hebben wij het centrum kunnen bezoeken omdat dit met de taxi erg goed bereikbaar was. Hotel is wel verouderd.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 nov 2018
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel
Mooie, ruime kamers. Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Rianne
22 jul 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
.
Het hotel lag vrij centraal en we hebben alles lopend gedaan. Vanuit onze kamer op de 22e verdieping hadden we een prachtig uitzicht!
Veel aan de kamer was helaas gedateerd. We kregen een kamer met 2 1-persoonsbedden die niet tegen elkaar geschoven konden worden door een vast nacht kastje aan de muur. De bedden zelf waren extreem zacht en compleet verzakt, waardoor je automatisch naar het midden van het bed rolde of het gevoel had dat je op een helling lag.. jammer.
We hebben genoten van ons flitsbezoek aan Frankfurt, maar zouden voor een volgend bezoek een ander hotel boeken.