Hotel-Events Adlerpalast

Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Gutenberg Museum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel-Events Adlerpalast

Exterieur
Comfort eenpersoonskamer | Televisie
Dagelijks continentaal ontbijt (EUR 10 per persoon)
Comfort tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een bureau, gratis wifi
Restaurant
Hotel-Events Adlerpalast bevindt zich dicht bij Gutenberg Museum en biedt een terras, een bar en een fitnesscentrum. Naast een businesscentrum en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

4,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Comfort eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Comfort driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Economy eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Frankfurter Str. 6, Ruesselsheim, HE, 65428

In de buurt

  • Opel-fabriek - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Gateway Gardens - 11 min. rijden - 16.4 km
  • Kathedraal van Mainz - 15 min. rijden - 18.0 km
  • Gutenberg Museum - 15 min. rijden - 17.7 km
  • Jahrhunderthalle - 18 min. rijden - 25.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Rüsselsheim - 6 min. wandelen
  • S-Bahnhalte Rüsselsheim Opelwerk - 18 min. wandelen
  • Luchthaven Frankfurt am Main (FRA) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shu China Bistro - ‬6 min. wandelen
  • ‪Opelvillen Rüsselsheim - ‬8 min. wandelen
  • ‪Holzofenkantine - ‬3 min. wandelen
  • ‪SUBWAY - ‬4 min. wandelen
  • ‪Karma - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel-Events Adlerpalast

Hotel vlak bij Gateway Gardens
Hotel-Events Adlerpalast bevindt zich dicht bij Gutenberg Museum en biedt een terras, een bar en een fitnesscentrum. Gratis wifi in de kamer, een businesscentrum en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), toegang tot een healthclub in de buurt en 2 vergaderruimtes
  • Rookvrije accommodatie en geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel-Events Adlerpalast bieden volop comfort dankzij gratis wifi en minibars.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en shampoo
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Farsi, Duits, Hindi, Urdu

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Geldautomaat
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (210 vierkante meter)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Meer

  • 3 etages
  • Gebouwd in 1902
  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tot 18.00 uur geopend.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen de 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het sleutelkastje. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve Covid-19-test of bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden, sleutelkastje

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel-events Adlerpalast Hotel
Hotel-Events Adlerpalast Hotel
Hotel-Events Adlerpalast Ruesselsheim
Hotel-Events Adlerpalast Hotel Ruesselsheim

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel-Events Adlerpalast?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel-Events Adlerpalast voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel-Events Adlerpalast inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel-Events Adlerpalast uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel-Events Adlerpalast?

Dit hotel ligt in het centrum van Rüsselsheim, op 20 km afstand van Gutenberg Museum, Kathedraal van Mainz en The Squaire. Ook Universiteit van Gutenberg en Gateway Gardens liggen op 20 km afstand. S-Bahnhalte Rüsselsheim Opelwerk ligt op 18 minuten wandelen en naar Station Rüsselsheim is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel-Events Adlerpalast

Beoordelingen

4,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 13 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 13 beoordelingen

5,2/10

Netheid

5,0/10

Personeel en service

2,8/10

Voorzieningen

4,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Frank

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nicht buchen!

Ich weiß nicht was mich bei dieser Buchung geritten tat. Eine absolut runtergekommene Bude. Sowas als Hotel zu verkaufen ist eine Frechheit.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel très accueillant et disponible. Chambre très propre. Les moins : nous sommes arrivés vendredi à 17h, notre chambre n'était pas encore prête, rideaux qui laissent entrer toute la lumière (notre fenêtre était en face d'un lampadaire), les fenêtres se fermaient mal. Heureusement que la rue n'est pas bruyante le soir !
3 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Tino

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Thanu, Toronto

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were there for only the night (thank god) and it was only because we booked so late, but this hotel was the worst that I have ever stayed in. It was extremely disgusting!
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

TREVOR

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

JACQUES

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

TB, Bulgaria

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst hotel I stayed ever. Confirmed and prepaid reservation for 3 rooms for 3 nights ended up “ There is no reservation in our system”. Finally they got 2 rooms and the room got locked up and we couldn’t enter until the next day. Besides that the rooms were cold and the heaters didn’t work and so on...
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Bad ist absolut Renovierungsbedürftig, Spinnennetzen über dem Schrank im Zimmer, Heizung im November abgeschaltet. Frühstück erst ab 07:30 Uhr, für ein Hotel in der Stadt nicht akzeptabel.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne nie wieder. Alte, abgenutzte Einrichtung, selbst im „Comfortzimner“, Nicht sehr sauberes Badezimmer aus den frühen 70ern.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Likes: Attentive staff, clean room, you get what you pay for Dislikes: Main entrance to building is "closed," room smells like smoke and front desk not able to give me a different room, no soap, why does front desk need to photocopy my passport? I am not comfortable giving too much of my personal information.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Adlerpalast, Empfehlung!

Schönes altes Gebäude unter Denkmalschutz, das (mit Auflagen der Behörden) liebevoll renoviert wird. Zimmer mE in der Kategorie 2*. Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Insgesamt okay, drücken Daumen für den Erhalt und Erfolg des Hotels.
1 nacht verbleven in september 2019