Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Nereo Morandi 7, Forlì, FC, 47121
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Gardenia Guest House
Gardenia Guest House
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 46 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 6 per nacht
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Air Forli
Air Hotel Forli
Air Hotel Hotel
Air Hotel Forlì
Air Hotel Hotel Forlì
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Air Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
PINO
Reisde met partner
24 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
PINO
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Gianfranca
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gianfranca
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Laurent
28 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personalized attention.
Laurent
4 nachten verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Barbara
Zakenreiziger
3 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barbara
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Massimo, reggio Emilia
Zakenreiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Massimo
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Kamil
Zakenreiziger
23 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamil
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
PIETRO LUIGI
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
PIETRO LUIGI
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Michele Vincenzo
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michele Vincenzo
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Nicola
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo
Nicola
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Gianna
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Gianna
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Laurentiu
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurentiu
5 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
luciano, TARANTO
6 nov 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
luciano
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
A, RI
26 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Paola, Milano
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paola
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
emanuela
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ci tornerei
emanuela
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Dominique
10 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien.
Dominique
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Buon servizio ma struttura da rinnovare
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Cezar
19 aug 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cezar
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel accueillant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018