Lobby

Beoordelingen van Sina Villa Medici, Autograph Collection

5 out of 5
Sina Villa Medici, Autograph Collection
Via Il Prato 42, Florence, FI

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 290 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top en zeer centraal
zeer mooi ingericht alles zeer verzorgd niet tegen iedereen vertellen anders zit het steeds vol

6/10 – Redelijk

Sander, Tilburg

Positief: Personeel en service
5 sterren niet waardig
Het inchecken verliep soepel: personeel was snel, correct en sprak goed Engels. De kamer was behoorlijk gedateerd. Op de website was duidelijk dat er een aantal kamers wel en niet gerenoveerd waren, wij zaten duidelijk in een niet gerenoveerde. De kamer was behoorlijk groot, ook veel kastruimte wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Het bed was opzich prima, maar het matras behoorlijk uitgeleefd, met hobbels en bobbels. De badkamer was ook behoorlijk gedateerd, ruim, maar met beperkingen: lekkende douchekop, slappe waterdruk, toilet wat bleef lopen... De rest van hotel oogde prima: lobby, lounge en bar prima, maar blinkt niet uit. Restaurant zag er goed uit, eten was ook voortreffelijk, maar daar waren de prijzen dan ook wel naar. Zwembad lag er goed bij, veel ligbedden beschikbaar met schone handdoeken, heerlijk voor een hotel wat relatief dicht in het centrum ligt. WiFi is gratis, maar bereik is erbarmelijk slecht: vrijwel nergens goed bereik. Ze hebben een valetservice voor een (huur)auto, maar erg duur. Gezien de kosten per nacht en de beperkingen van het hotel met betrekking tot de staat van de kamer en dan ook nog de bijkomende kosten voor eventueel eten, valetservices etc. zou ik het hotel niet aanraden.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Not good enough for a 5 star hotel!
The hotel has a 5 star qualification, but in reality would be somewhere between 3 and 4 stars. The price for the room was reasonable for a 5 star, but the room was very small and quit old from the look and feel. The most ridiculous fact was that all prices for anything related to the hotel were ridiculous. Breakfast was euro 36 per person and the overnight car-parking was euro 50 per night! and they didn't tell us, so we found out when we had to pay for 3 nights. When checking out there was for euro 72 to much on the bill for breakfasts that we didn't take. No, overall, not the great experience you would expect from a 5 star rated hotel!

10/10 – Uitstekend

Dishant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

carolena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing will stay here always
Reactie van Fernando Pane op 11 okt 2023
Dear Ms. Sarkisian,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

8/10 – Goed

Catherine

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fernando Pane op 11 okt 2023
Dear Ms. Chavassieu,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Esther, west chester

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fernando Pane op 11 okt 2023
Dear Ms. Irrthum,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Helen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly and very helpful. Facility very nice.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Fernando Pane op 11 okt 2023
Dear Ms. Casey,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

6/10 – Redelijk

Svein

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Fernando Pane op 11 okt 2023
Dear Mr. Bovik,Thank you for taking the time to share your thoughts. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with all the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Apurva

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome in every way !
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Fernando Pane op 9 aug 2023
Dear Apurva,On behalf of the entire hotel Team, thank you for sharing about your stay.Positive reviews are always encouraging. All of our guests' feedbacks are important to us and we are truly committed to do our best in order to meet our guests' expectations. Your feedback has been shared with all our team as a way of celebrating the memorable guest experience we managed to deliver. Once again, I appreciate you taking the time to share about your stay with us.We hope to welcome you soon.Warm regards, Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

2/10 – Ontzettend slecht

Lisa

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Carla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito bonito, quartos confortáveis e silenciosos. O hotel pecou pelo serviço do restaurante no jantar: serviço muito demorado. Mas o hotel vale a pena, muito bem localizado.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nathaniel, Jupiter

3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Carlos

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Las habitaciones tiene alfombra y huelen mal, el staff tiene poca vocacion de servicio.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Rhonda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van GM SINA VILLA MEDICI op 15 mei 2023
Dear Rhonda, We appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.I will share your comments with our Team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of Marriott Int., the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely, Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Satoshi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもきれいで、スタッフの方たちのサービスがとても丁寧で充実していました。コンシェルジュカウンターでレストランの予約などもしてくれました。観光スポットの旧市街の中心地からは若干離れている(徒歩で15~20分くらい)ので、いい意味では静か。デメリットとしては、「ちょっとホテルにもどって休もう」みたいなのが辛いです。ホテルの近くには地元の人たちがいくようないいレストランがあつまっている通りがあり、ディナー的には便利です。
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Fernando Pane op 8 mei 2023
親愛なるゲストは、素晴らしいフィードバックをありがとうございました。我々はまだ私達のゲストを、それを持っていると思っています。我々はすぐに楽しみにしています。Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

2/10 – Ontzettend slecht

Sahel

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Fernando Pane op 10 jul 2023
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the all our leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent issues highlighted from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Sincerely,Fernando PaneGeneral Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place great staff
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Fernando Pane op 21 apr 2023
Dear Mike,Greetings from Sina Villa Medici, Autograph Collection!On behalf of the entire hotel Team, thank you for sharing about your stay.Positive reviews are always encouraging. All of our guests' feedbacks are important to us and we are truly committed to do our best in order to meet our guests' expectations. Your feedback has been shared with all our Team as a way of celebrating the memorable guest experience we managed to deliver. Once again, I appreciate you taking the time to share about your stay with us.We hope to welcome you soon.Arrivederci! Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Hiroe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

thomas alan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it may not be in the center of town, but it is easily within a 5-10 minute walk. The staff was very accommodating and eager to assist us in any way. Never had a moment I was not satisfied with it!
6 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Jorge, mexico

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Pésimo check in. No sirven los aires acondicionados, pocos jabones….

10/10 – Uitstekend

francesco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was terrific. They couldn’t do enough for us.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Sze Ling

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and polite staff during my entire stay room and facilities are well maintained and clean excellent location walkable to train station and local main area would revisit this hotel if we ever come to Lucca again!
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Alan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor Wifi. Friendly staff. Not great for kids as pool didn’t open until the heat of the day was upon us. Breakfast was excellent. Lovely pizza restaurant a few doors down, with excellent Wifi and a very relaxed atmosphere.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Fernando Pane, General Manager op 8 aug 2022
Dear Mrs. Farthing, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your issues. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with all the leadership team in order to improve our services and attention. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us. Sincerely, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

6/10 – Redelijk

Jonathan, Manaus

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
The size of the room . The air condicioner of room 262 does not work well . O asked for an iron and iron board and i am still waiting for it and never received a feedback. At breakfast i was charged for an omelet with breakfast included . In a hotel with this price it makes no sense charge the omelet. I had issues with the room cleaning. Arrived 7 pm one day and the room had not been cleaned . The next day 3:30 pm the same situation. The shower is complicated because of the position of the drain and metal conections . I arrived at the property aproxinatelly at 5 pm . The room was ready but when received the bill i was charged for parking ( i artived in a train and reached the hotel by taxi ). I understand that the past guest of room might had a car but the issue should have been settled with the former guest and not with me. I have been other times to Florence and stayed at other hotels . This property underperformed " its reputation " .
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Juan Carlos Rebuelta

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esta muy descuidado todo el hotel, las habitaciones están sucias, mal servicio, definitivamente no volvería ni lo recomiendo No es un hotel 5 estrellas
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Fernando Pane - General Manager op 22 jul 2022
Estimado Señor Rubuelta, Nos comprometimos constantemenete para regalar a todos nuestros Huéspedes una experiencia única, a la altura de los estandares mejores y más cuidados. Nos sentimos mucho que en este caso no correspondimos a Sus esperanzas. Gracias por Su estimada atención, Atentamente Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

2/10 – Ontzettend slecht

Veena

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Fernando Pane - General Manager op 22 jul 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your stay at Sina Villa Medici, Autograph Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kindest Regards, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

4/10 – Matig

Veena

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Horrible service fir a 5 star hotel
Although the hotel was very nice, the service was just terrible. Room service, housekeeping (needed an iron and they couldn’t find one), bar service at Henry’s bar was all incredibly slow and really bad.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Fernando Pane - General Manager op 19 jul 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the Leadership Team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent issues highlighted from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Sincerely, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Elysia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had an exquisite time in Florence in great part to staying at the oasis which is Villa Sina Medici. Each day after enjoying a busy and evenf day of exploring the treasure chest of history that is Florence we would return to Villa Sina Medici, find a lounge in the shade, and swim in the pool to rejuvenate ourselves. The staff could not have been more kind. The hotel lobby includes several beautifully appointed living areas for resting, reading, conversation, and cocktails. I will stay there anytime I return to Florence. Thank you to everyone at Villa Sina Medici for making our time in Florence perfecto!
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Fernando Pane - General Manager op 14 jun 2022
Dear Elysa, First of all let me thank you for the time you have dedicated to tell us about your stay at Sina Villa Medici, Autograph Collection. I am most honored to receive your message, we constantly work with such a passion for our guests’ happiness and you can’t imagine how rewarding it is getting back a “thank you letter” by a satisfied guest like in your case. I believe that finding the right balance between professionalism and friendliness with our guest is probably the most difficult target to achieve but it looks like we are on the right way. I will share your comments with each person of our Team and I am sure they will be highly encouraged by your remarks. Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you in a not too late future. Arrivederci! Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 – Uitstekend

Carina

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in a super spacious suite overlooking the beautiful garden filled with flowers and the pool and also the street! Staff was incredibly friendly and helpful! Would love to visit again!
4 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Cristina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fotos parecem muito mais bonito que na realidade.
2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Beware Premium rooms
Location was good, and having a garden and small pool was great. Otherwise it was all pretty average - a tick in the box but nothing special. Only issue was Premium rooms - we paid for Premium (highest bracket and notionally in the top floor with best views) only to be told that the hotel website was wrong and that Premium rooms were on every floor. The top floor room they offered for second and succeeding nights was smaller with single sink and shower attachment over the bath. Frankly I was left with the feeling that ‘premium’ applied only to pricing - don’t bother.
3 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

amritpal

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a 5 star property. This hotel pictures are misleading and compared to other 5 star hotels in the area. The hotel price is too high for it's value. I felt I was in a 3 star or a 4 star hotel and I did not feel safe at the hotel.
5 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Very mediocre - 5 star…not so much
We came to stay at our honeymoon and it was just fine. We hoped for excellent service due to our special occasion and no one did anything or gave us perks. At first I thought it was a cultural thing, which is completely understandable, but when we went to our hotel in Milan they showered us and celebrated. Also claiming to be 5 star is an overstatement. It was the bare minimum to be qualified. I would say 3.5/4 star if anything. Plus there was construction going on in the pool area which made relaxing a little distracting and the pool isn’t heated, so be advised when booking off season. The people there are nice, we just hoped for more of an effort due to the special occasion.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En natt i Florens
Om man gillar amerikansk service blandat med Grand Hotell så är detta ett bra val. Allt är precis som förväntat inga negativa överrskningar utan rakt igenom mkt bra. Men det är inte prisvärt.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property in a good location for walking to restaurants, etc. Rooms were spacious and well appointed. I will stay there again.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

rachel

4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

JEAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de charme dans un quartier calme
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Sina Villa Medici, Autograph Collection op 7 mrt 2022
Cher Monsieur , Un grand merci d’avoir pris le temps de partager votre récente expérience parmi nous. Nous sommes enchantés de lire que vous avez apprécié votre séjour au Sina Villa Medici, Autograph Collection. En espérant avoir le plaisir de vous revoir bientôt parmi nous. Meilleures salutations Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

6/10 – Redelijk

zuereyha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Obwohl ich erwähnt habe dass ich allergisch gegen Staub bin , wurde in unserem Zimmer kein einzigesmal Staub gewischt oder der Boden im Bad und Zimmer gewischt. Das Hotel ist zwar gehoben und teuer aber leider fällt es an Sauberkeit!
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Sina Villa Medici, Autograph Collection op 10 jan 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to handwrite the comments regarding your recent stay. I would like to express my sincerest apology for the lack of flawless service in the Housekeeping. Your disappointment is certainly understandable. Obviously we fell short of fulfilling your expectations, as well as our own. I assure you that the circumstances you encountered are not indicative of our high standard of service and attention that we strive to provide our guests. Our mission was for you to enjoy another fantastic and memorable stay. I do hope that you will consider this litany of circumstances as an exception and give us the chance to regain your confidence in us. Myself and the staff of the Sina Villa Medici, Autograph Collection look forward to welcoming you back in the future, and I will personally ensure your next experience is impeccable. Best, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

6/10 – Redelijk

Raphael

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Yigal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great pot in Florence! Beautiful balcony overlooking the pool, nice staff. Recommended
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Damian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Nicht ganz 5* Niveau
Das Zimmer war sauber, gross und modern. Das Frühstück entspricht nicht einem 5* Hotel. Das Serviecepersonal hatte nicht seine besten Tage. Sauna war wegen Corona geschlossen, was bei der Buchung jedoch nirgends erwähnt wurde.
3 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Per Åke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppen hotell
Väldigt trevligt o fint hotell, enda nackdelen är att det ligger lite off.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしいホテル!!
とても綺麗なホテルでした。 朝食もとても美味しかったです。
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect location
The property is beautiful and in a perfect location - my girlfriends and I went for a short getaway and loved it
5 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Kwo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019