Hotel Mirage

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Florence

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Mirage

Lobby
Bar (ter plaatse)
Vergaderruimte
Exterieur
Superior kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Roomservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden of 4 eenpersoonsbedden

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

7,4 van 10
Goed
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
  • 13 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Via Francesco Baracca 231/18, Florence, FI, 50127

In de buurt

  • Piazza di Santa Maria Novella - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Cattedrale di Santa Maria del Fiore - 9 min. rijden - 6.7 km
  • Piazza del Duomo - 9 min. rijden - 6.7 km
  • Ponte Vecchio - 11 min. rijden - 6.0 km
  • Galleria degli Uffizi - 11 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Firenze Cascine Station - 3 min. rijden
  • Guidoni Tram Stop - 7 min. wandelen
  • Luchthaven Peretola (FLR) - 4 min. rijden

Restaurants

  • ‪Da Tito I Peccati di Gola - ‬9 min. wandelen
  • ‪Maurizio Zanolla Enoteca Bistrot - ‬12 min. wandelen
  • ‪Beyfin Bar - ‬13 min. wandelen
  • ‪Pizza Man - ‬4 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Mirage

Hotel met een chique stijl niet ver van Cattedrale di Santa Maria del Fiore
Een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar verwelkomen je bij Hotel Mirage. Gratis wifi in de kamer, een businesscentrum en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijt met lokale gerechten (toeslag) en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Snelle uitcheckservice, een babysitter/kinderoppas (toeslag) en meertalig personeel
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 111 kamers bieden leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Ledtelevisies van 32 inch met digitale zenders
  • (kleer)kasten, kinderopvang en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Frans, Duits, Italiaans, Portugees, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: EUR 8,50 per persoon
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van EUR 22
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Privérondleidingen door een wijnmakerij
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 120 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 3 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1975
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kranten op werkdagen
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 10 per accommodatie, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 7.00 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 8.5 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per voertuig (enkele reis, voor maximum 5 personen)
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per accommodatie, per dag
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Diner: EUR 22

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer, raambeveiliging en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT048017A162VUNJY4
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Mirage Florence
Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel
Hotel Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel Florence

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mirage?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 10 per accommodatie, per dag. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel Mirage voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Mirage inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Tegen een bedrag van EUR 50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mirage uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Mirage een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 22.00 uur. Er geldt een toeslag van EUR 15 per voertuig.

Waar staat Hotel Mirage?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 2,1 km van Palazzo di Giustizia en op 4,6 km van Piazza di Santa Maria Novella. Ook Arno River en Parco delle Cascine liggen op 3 km afstand. Guidoni Tram Stop ligt op 7 minuten wandelen en naar Novoli - Palazzi Rossi Tram Stop is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Mirage

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 164 van 836 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 310 van 836 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 197 van 836 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 94 van 836 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 71 van 836 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Yeter

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een oud hotel. Kamers zijn klein voor 3 personen. Derde bed zakte door in het midden. Ik heb een extra kussen gebruikt om het middelste deel op te vullen. Ze zijn niet vriendelijk.
2 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vergane glorie

Vergane glorie. Als alles voor de rest dicht is dan kan het wel voor een nachtje, maar verwacht niet te veel. Het interieur is van de jaren 60, de douche deuren waren kapot, de douche lekte ook, het was muf op de kamer, er waren geen stopcontacten naast het bed, etc etc. Erbarmelijke staat.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good firm beds. Good cleaning of the rooms. And with parking in front. The whole interiour of the rooms is bit outdated, but comfortable. Enough closet space.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is wat verouderd. Personeel vriendelijk. Kamer redelijk netjes en schoon
1 nacht verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Switched rooms right at beginning, first room was not clean. Definitely not 4 star-hotel! Bathroom was dark and old. Shower rail came out of wall when trying to adjust. Toilets were VERY noisy when flushed, even when other rooms did it. Too hot in room, ac not available, with window open too much noise from railway. When we told our complaints to reception, no compensation was made. Never going back there.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

jj

Positief: Netheid, personeel en service
We booked this hotel on the basis that it is close to the airport- merely over a KM. In reality it is almost impossible to walk to the hotel or other nearby hotels due to the road planning around Florence airport. Taxi is the best way to get to the airport hotel and is only £5 cheaper than getting into the city. This hotel provides basic need of a room with comfortable bed and clean linen. There are a few steps leading into the bedroom to watch out for. We did not turn on air conditioning due to its noise but in fact air conditioning is not required for comfort at this time of the year. The staff are great.
1 nacht verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Jorien, H

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Verpauperd hotel in tippelzone.

Lekkend toilet met waterballet. Personeel reageerde hier niet adequaat op.

8/10 – Goed

Asad, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Leuk hotel in de buurt van het centrum

Het hotel is zeer goed gelegen als je met de auto bent. Het hotel ziet er oud uit maar is nog in een zeer nette staat, mooie ruime kamers maar wel ietswat gedateerd. Ontbijt is redelijk uitgebreid.

4/10 – Matig

Evert, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Niet meer van deze tijd

Hotel is sterk verouderd en daardoor sfeerloos. Gelukkig was het maar voor één nacht.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

golden tulip firenze dichtbij het vliegveld

heel oud hotel, niet wat je van een golden tulip verwacht.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Super flexible when we requested a room change.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bueno en relación calidad/precio con excelente ubicación cerca del aeropuerto.
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Nicole

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The pillows on our bed had dirt stains on them, the shower was clogged and immediately filled up with water, the elevator was in poor condition and seemed as if it could use repair. The staff was very nice and helped the check in go smoothly but we were not impressed with the facility. Would not stay here again.
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Mehrnoush

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were extremely outdated. In desperate need of a renovation. The elevator would only fit 2 suitcases and maybe 1 person. Nothing in the surrounding areas
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Line

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Nice staff and location of hotel is very convenient to airport. Nice breakfast. As soon as you come into hotel though there is a pungent smell that is also noticeable in rooms. Once we were at the airport the next morning, I noticed bed bug bites ( three bites in a row on my arm).
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Tiffany

1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nageshwari

Negatief: Netheid
There is no shuttle service provided by them as mentioned on website . Misrepresentation on the website. I was ready to pay but the female staff was very very rude when I ask them about misrepresentation on website about the shuttle service. They don’t even let me talk to manager. And one black lady at front desk refused to hold my bag until my checkin time. Was very very rude. They spoiled my vacation.
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Mary Ann

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfriendly guest officer and no hot water for tea, thermos for boiling water. Hot water for 2 euros and no proper ventilation.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Ivonny

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Shelly

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Darrell

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Pauline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Decent hotel, large room with balcony. Good breakfast buffet.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jose R

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is too dirty, the air conditioning doesn't cool and too many swavers inside the room, I've never been to a hotel as bad as this, it says it's 4* but it will be one of the Bad
2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Christiane

Positief: Netheid, personeel en service
It was a fine hotel for one night before leaving on a flight. Close to airport. Very friendly staff. But I had a noise party going on and traffic noise. So needing to get up at 430 am was hard. Plus I am glad I set an alarm because the wake up call never came. I would have missed my flight.
1 nacht verbleven in april 2025