Hotel des Alpes
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt in Flims
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel des Alpes





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 216
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Promenada 45, Flims, GR, 7018
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Me and All Hotel Flims, by Hyatt
Me and All Hotel Flims, by Hyatt
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 115 beoordelingen
De prijs is € 248
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 5.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: CHF 15.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: CHF 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: CHF 20.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: CHF 60.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Alpes Flims
Alpes Flims
Hotel des Alpes Hotel
Hotel des Alpes Flims
Hotel des Alpes Hotel Flims
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel des Alpes
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Daniel
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Hoegger
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoegger
4 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
daniel
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
daniel
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
YVES
17 jun 2022
YVES
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Stefan
4 apr 2022
Stefan
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Sandra
Reisde met een groep
30 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandra
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Sebastian
6 sep 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schlechtes Preis Leitungsverhältnis
Sebastian
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Konrad
8 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konrad
2 nachten verbleven in februari 2021
6/10 – Redelijk
Werner
22 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Werner
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Angela
25 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angela
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Marco, Zürich
Reisde met een groep
13 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Rosemarie
11 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war wunderschön. Service, Essen, Zimmer top
Rosemarie
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Oskar
Zakenreiziger
20 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oskar
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Price oriented
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Michael
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top-Personal
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standard Zimmer sollten unbedingt neu gemacht werd
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Ilona
4 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ein gutes Hotel, das Restaurant ist aber nicht zu
Ilona
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Ponient Pirámide Salou by PortAventura World
- Nana Princess Suites, Villas & Spa
- AMERON Davos Swiss Mountain Resort
- Hotels in Esch-sur-Alzette
- Particuliere vakantiehuizen Herenthout
- Hostel Uppelink
- Hotels in Fethiye
- Hotel Restaurant Zalen Hoogeerd
- Hotels in Porquerolles
- Maloja Palace
- Hotels met wijngaard in Lyon
- Asia Gardens Hotel & Thai Spa, a Royal Hideaway Hotel
- Hotel & Wellness Zuiver
- Hotels nabij Delta-ziekenhuis
- AlpenGold Davos
- Hotels in Marbella
Vluchten
Activiteiten