Kayi Hotel

Strandaccommodatie in de buurt van Jachthaven van Fethiye

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

7,6 van 10
Goed
(14 beoordelingen)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Tuzla Mah. 538 Sokak No 20, Fethiye, 48300

In de buurt

  • Fethiye Kordon - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Stadion van Ferhiye - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Museum van Fethiye - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Vismarkt van Fethiye - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Jachthaven van Fethiye - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Dalaman (DLM-Internationale luchthaven Dalaman) - 61 min. rijden

Restaurants

  • ‪Boğaziçi Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Chef Alaadin - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cofhilus Coffee House - ‬4 min. wandelen
  • ‪Bahriye Üçok Halkevi - ‬4 min. wandelen
  • ‪Bolulu Hasan Usta - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Kayi Hotel

Hotel vlak bij Jachthaven van Fethiye
Overweeg een verblijf bij Kayi Hotel en geniet van een dakterras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice. Naast een restaurant genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, hulp bij uitstappen/tickets en meertalig personeel
  • Rookvrije accommodatie, een automaat en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Kayi Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en gemeubileerde balkons, naast voorzieningen zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, baby-/kinderbedden en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 10.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 20281
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kayi Hotel Fethiye
Kayi Fethiye
Kayi Hotel Hotel
Kayi Hotel Fethiye
Kayi Hotel Hotel Fethiye

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kayi Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Kayi Hotel?

Vandaag, 26 nov. 2025, kost een verblijf bij Kayi Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 27 nov. 2025 min. € 35,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij Kayi Hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Kayi Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kayi Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kayi Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 100 per voertuig.

Waar staat Kayi Hotel?

Dit aan het strand gelegen hotel ligt in het centrum van Fethiye, op 2 km afstand van Fethiye Kordon en Jachthaven van Fethiye. Ook Stadion van Ferhiye en Museum van Fethiye liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Kayi Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 358 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 358 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 358 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 358 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 358 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Suat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is de tweede keer in 3 kaar tijd dat we hier hebben geboekt, kamers zijn mooi, ruim, schoon, fijn. Prijzen zijn betaalbaar. We kregen een kamer op de hoogste verdieping met uitzicht op zee, wat een genot was.
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Huseyin

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Dilara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect
6 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Nina

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, goed gelegen en vriendelijk&behulpzaam personeel
4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Süleyman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Topverblijf op een toplocatie. Prijzen waren erg aangenaam, kamer was best groot voor een "standard room" en de kamer was erg schoon. Horren voor de balkondeuren en ramen waren echt een pluspunt! Op loopafstand van allerlei uitstekende restaurants maar ook 10minuten loopafstand van het stadscentrum. Hier gaan wij zeker nogmaals verblijven!
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn badkamertje, goed bed, vriendelijk, leuk stadje. En dat voor een prima prijs. Superschoon ook nog
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Wil, Den Haag

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice hotel with kind people.

Nice hotel near the centre. The people are very kind, and they wil to help you if they can. It 's only a little bite shame that there not have televionchannel are in Dutch so you can' t watch television, there is only one channel for English people. So if it is maby possible to do something to change it, that more people can watch television.
11 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Matsuji

2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

ORÇUN

Negatief: Personeel en service
Konumu çok iyi, oda temiz ama banyo temiz değildi. Lavabonun içi dahi kirliydi. Odada saç kurutma makinesi yoktu. Lobide birini bulmak zor.
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rustem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Burak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Duru

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Muhammed

5 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ayazhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice

hotel’s location is not bad. It’s not far from the pier, but it’s quite a walk to Çalış Beach, and buses don’t run very often. You can also walk there — the coastline here is beautiful. I liked that the room was very clean. The bathroom was also clean. It’s great that there’s a balcony, so you can hang freshly washed clothes on the drying rope outside. When I checked in, the air conditioner was already on — it was nice that the staff had thought of that, so after the heat outside, you step into a cool room. The bed was comfortable and clean. The only two downsides for me as a solo traveler were: 1. There’s no elevator, so I had to carry my heavy suitcase up to the 3rd floor by myself. 2. The additional lock on the room door didn’t work — the door just opens and closes with the key card. It’s a bit unsettling, since someone could potentially enter if they had a duplicate card. Before bed, I couldn’t fall asleep for a while because all night long someone kept opening and closing doors in the neighboring rooms. I’m not sure if it was the staff or other guests, but it was a bit scary — I ended up propping the door with a chair 😅. Overall, though, the hotel looks neat, and I would stay here again because the price is good, the rooms are in great condition, and the staff is nice — they helped me get oriented in the area. But I probably wouldn’t come again if I had a heavy suitcase 😅.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Pinar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

KAYİ OTEL

Konaklamam süresince sundukları konfor, merkezi konum ve tertemiz ortam ile beklentilerimin üzerinde bir deneyim yaşadım. Özellikle Elvan Hanım ve Zeynep Hanım’ın güler yüzlü, ilgili ve profesyonel yaklaşımları, kendimi evimde gibi hissetmemi sağladı. Tüm detaylarda misafir memnuniyetine verilen özeni görmek mümkündü. Bu sıcak ve özverili hizmet için teşekkür eder, gönül rahatlığıyla tekrar tercih edeceğimi belirtmek isterim.
5 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Adem

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

soner

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel odaları genel olarak temizdi ancak buzdolabı bozuktu. Bildirdik durumu. Tamir edildiği söylendi ama hala çalışmıyordu. Cam kırıldı ve yerleri doğru düzgün temizlemediler. Cam parçaları yerde kaldı. Resepsiyondaki bazı çalışanların işletmeden haberleri yoktu. Pek memnun kalmadık.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

busra

2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Sedat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Orhangazi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Mert can

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Merkezi yerlere çok yakın ve uygun fiyatlı harika bir otel.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Hakan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Pascal

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Bayram

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Ahmet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025