Hôtel Nouzha La perle du tourisme

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Fes met 2 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Nouzha La perle du tourisme

2 restaurants, serveren lunch, diner, Marokkaanse gerechten
Bar (ter plaatse)
Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer, niet-roken | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, donsdekens
Receptie
2 restaurants, serveren lunch, diner, Marokkaanse gerechten

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Comfort eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Exclusieve suite

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed en 1 Twijfelaar

Familie suite

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
  • Max. aantal: 8
  • 1 queensize bed

Comfort suite

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Select Comfort
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
7 Rue Hassan Dkhissi, Place Atlas, Fes, 30000

In de buurt

  • Winkelcentrum Borj Fez - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Koninklijk paleis - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Place Bou Jeloud - 5 min. rijden - 4.4 km
  • Blauwe poort - 5 min. rijden - 4.4 km
  • Zaouia Sidi Ahmed Tijani - 7 min. rijden - 6.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Fez - 9 min. rijden
  • Fes (FEZ-Saiss) - 22 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Zanzibar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Bistrot Des Saveurs - ‬13 min. wandelen
  • ‪Restaurant Zagora - ‬3 min. wandelen
  • ‪Café Monalisa مقهى موناليزا - ‬10 min. wandelen
  • ‪Cyrnoss (معقودة) - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hôtel Nouzha La perle du tourisme

Hotel in Ville Nouvelle
Overweeg een verblijf bij Hôtel Nouzha La perle du tourisme en geniet van een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een bar. Trakteer jezelf op een manicure/pedicure of een massage bij Nouzha Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van Marokkaanse gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Geldautomaat/bankservice, bagageopslagruimte en wasservice
  • Een feestzaal, avondentertainment en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 60 kamers zijn individueel ingericht en zijn voorzien van voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en Select Comfort-bedden
  • Badkamers met hydromassagedouches en designer toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Arabisch, Engels, Frans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (MAD 10 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Nouzha Bar
  • Nouzha Moroccan
  • Restaurant La Gazelle

Dingen om te doen

  • Avondentertainment
  • Volledig uitgeruste spa

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Volledig uitgeruste spa

  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (120 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Diep bad
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MAD 100
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MAD 150.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan MAD 100.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MAD 150 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor parking in de buurt: MAD 10 per dag
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MAD 100 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: MAD 100.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: MAD 150.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ametis Nouzha Hotel Fez
Ametis Nouzha Hotels Fez Hotel Fes
Hôtel Nouzha
Hôtel Nouzha Fes
Nouzha
Nouzha Fes
Hôtel Nouzha
Nouzha Perle Du Tourisme Fes
Hôtel Nouzha La perle du tourisme Fes
Hôtel Nouzha La perle du tourisme Hotel
Hôtel Nouzha La perle du tourisme Hotel Fes

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Vandaag, 15 jul. 2025, kost een verblijf bij Hôtel Nouzha La perle du tourisme van één nacht voor twee volwassenen op 14 aug. 2025 min. € 47,02, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Hôtel Nouzha La perle du tourisme inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Nouzha La perle du tourisme uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van MAD 100 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hôtel Nouzha La perle du tourisme een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MAD 150 per voertuig.

Waar staat Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Dit wellness hotel ligt in Ville Nouvelle, op 15 minuten wandelen van Jardin d'Atlas en Maison de la Photographie. Ook Winkelcentrum Borj Fez en Koninklijk paleis liggen op 3 km afstand. Station Fez ligt op 26 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hôtel Nouzha La perle du tourisme

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 32 beoordelingen

6,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Rene, Castricum

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Erg oud, slecht onderhouden hotel. In mijn optiek geen 3 sterren waard. De mannen achter de receptie waren ronduit onvriendelijk. Ontbijt ok, met vriendelijke mensen.
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Jenni

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The men at the front of the hotel were warm and welcoming and helped us out with any questions ensured we knew safe ways to get around. Thats where the positives end. Dated rooms with windows that rattle, bathroom that has seen better days and rock hard beds and pillows. Breakfast is manhandled by a man to make it look like its full and never seen replenished except when pastries were returned that someone didnt eat. Needs a massive overhaul. Feel sorry for the lovely guys at recption having to try and put some atmosphere into a place that is long past its best.
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Jaouad

9 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Ibrahim

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Plutôt décevant...

Plutôt déçu, par la prestation de la "suite" qui nous a été attribuée ... Rien avoir avec les photos véhiculées sur le site. A peine l eau coulait dans la salle de bain... Quand au petit déjeuner, très moyen. Seul point positif = chauffage dans la chambre je ne recommanderai pas. Merci
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sourabh

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Air conditioner was not working and the technician took ages to come and repair, only to say that he could offer a portable heater instead. I had to request to not do anything with it as it took lot of time for each action. The buffet was cold and short on food. Nobody to refill but they took the full price nevertheless.
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

randall

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Well done 👏

Amaing, kind workers.
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueillant , il y’a de l’ambiance , les taxis dans la rue à côté, night-club dans l hotel
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice experience, friendly and helpful personnel! Good location
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I didn't even stay there. They refused my reservation because it was made less than 24 hours in advanced.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

M.k

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel in the City Center, close to everything what one needs.
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Brahim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Voyageur

1 nacht verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

익스피디아 업무처리 최악

당일 체크인이여서 예약했는데 익스피디아 측에서 예약내역을 넘기질 않아 체크인 못 함 근데 카드에서는 돈 빼감
2 nachten verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Zeshan, Copenhagen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Neve booket hotel here

Jeg vælger jer, af årsager, såsom fortrolighed. Jeg bestiller hotel gennem jer, hvilket går smertefrit igennem. Jeg viser receptionisten bekræftelsesmailen og han kigger flere minutter på mailen, mens musikken ellers overdøver i baggrunden. Nok om det. Han siger, at han ikke kan finde reservationen og beder mig om logge ind på min mail. Jeg prøver med de arabiske tastatur, dog uden held. Jeg beklager receptionisten, hvorefter han bliver meget vred og reagerer på en meget følsom og uprofessionel måde. Han siger, at hvis der ikke dukker en bekræftelse igennem i morgen i deres system, så skal jeg betale 550 dirham. Hvilket desuden overstiger prisen på bestillingen. Han smider to papirer i hovedet min kammerat og jeg, som receptionister plejer selv at udfylde ved kig på pas. Og så bliver han sur og hiver sedlerne fra os. Tager passene og udfylder selv. Jeg ser mig omkring og pludselig bliver der kaster en kuglepen hårdt ned i bordet. Skriv under her, bliver jeg bedt om. Jeg har så meget fortrudt at jeg bestilte dette hotel og synes ikke, at hotellet bør være på jeres side, det er en vanære for sådan en side som jeres, hvor alt ellers plejer at gå som smurt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Yassine

Negatief: Netheid

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nouzha fes atlas

Hotel is accessible to the station Gars de fes by walk 20 mins. Petit taxi appx 7 dhiram 5 mins drive. Hotel noisy at night due to restaurant and bars loud music till 3 pm...even I was 3rd floor could hear the music Very disturbing..recommended for single person travelling or backpackers as cheap rates. Overall ok bit the noise at night very disturburing not relax at all.

2/10 – Ontzettend slecht

khaled, ليبيا

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

دون دون المستوى

سيئة جدا للأسف .. بدأت من موظف الاستقبال الذي أجلسني لفترة طويلة في انتظار أن يتأكد من حجزي عبر الأنترنت ، فيبدو أنه لا يجيد استخدام النت فاستعان بشخص آخر وبقيت أنا طول الفترة في صالون الانتظار .. الأسوأ من كل شي أنهم يضعون خدمات في المادة الإعلانية في مواقع الأنترنت هذه الخدمات ليست موجودة عندهم في الواقع ، عندي مغادرتي حُجزت مرة أخرى في صالون الانتظار لأن موظفة الاستقبال " الأخرى " ليست متأكدة من أنني دفعت ماعلي من مستحقات فلم تجد واصل الدفع الخاص بغرفتي ، حتى بعد أن أخبرتها أنني حجزت عن طريق موقع الكتروني أصرت علي أن أجلس في " صاون الانتظار " مرة أخرى لتتأكد

2/10 – Ontzettend slecht

bartecheky, fes

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

mauvais

cet hôtel mal situé,pas mal de choses ne sont pas au top,fuite des robinets,problême avec bouton d'éclairage,lorsque que l'on signal une anomalie a la reception pas de suite,présence de cafards dans les chambres,aimabilité du personnel,peu de choix au restaurant,environnement bruyant,et le clou c'est ce nigt club dans l'hôtel je ne suis pas prêt d'y retourné

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ein Problem Wo ich angekommen bin am 6.1.2014 zirka 16 Uhr hat der Hotel Mitarbeiter von mir nochmal Geld verlangt obwohl das ich ihn gesagt habe das ich ihn die Reservierung gegeben habe. Der behauptet das die Reservierung nicht bezahlt wurde und wollte noch über 200 Dh haben. Wo ich gesagt habe ich Ruf die Firma an hat der gesagt hier den Schlüssel es kommt jemand der dich noch informiert. Und diese Fall ist nicht nur mir passiert mein Bruder auch. Ich bitte um ihre Verständnis den Fall nochmal nach zugehen.

2/10 – Ontzettend slecht

Z, Orlando

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel amenities, beware

In this stay, I have experienced, multiple times, how amenities staff works hand on hand with management (camera never working) to rip you off, you like it or not. And also how ridiculous a manager can be to lie for a few bucks. At this place, you're not a guest. At this place you wanna be VERY careful.

2/10 – Ontzettend slecht

Z, Orlando

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

This place is tourism ripoff headquarter

This place has nothing to do with hospitality. This place is very educational if you want to see tourist ripoff orchestrated by management. In-uniformed "staff" walking the floors, cameras "not working" and zero customer service and not even a minimum of responsibility from management NOR owner. The decor is nice, and that's the trap.

6/10 – Redelijk

René, canada

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

bruit toutes lesuits jusqu'à 3 heure du matin

déjeuner minimum cafe tiède bruit jusqu'à 3 h matin bien placer

10/10 – Uitstekend

Z, Orlando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lits et services impeccables !

Je garde une excellente impression. Bel hôtel, très beau hall de réception. pas trop loin du centre. Par contre pas trop bien dormi : la nuit du 19 au 20 : un chien a aboyé tout la nuit et nuit du 25 au 26, le même chien a aboyé tout la nuit !......Je l'ai signalé. Pas de réactions !!