Radisson Blu Faridabad
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Radisson Blu Faridabad





VIP Access
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 198
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Droogkast
Alle foto's voor Business kamer, toegang tot de clublounge laden

Business kamer, toegang tot de clublounge
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Droogkast
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sector 20B, Mathura Road, Opposite Bata Metro Station, Faridabad, Haryana, 121001
Over deze accommodatie
Radisson Blu Faridabad
Gelijkaardige accommodaties

Park Plaza Faridabad
Park Plaza Faridabad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 107 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer INR 1424 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 4500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Valetparkeerkosten: INR 100 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: INR 2000 per huisdier, per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: INR 2500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten en drinken van elders mee te nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Faridabad
Radisson Blu Faridabad Hotel Faridabad
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Radisson Blu Faridabad
7,8
Goed
8,6
Netheid
6,6
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
9 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
rashmi
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rashmi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
20 okt 2025
Chris
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Simon
28 aug 2025
Simon
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
abhishek
Zakenreiziger
20 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
abhishek
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
hyo choon
Zakenreiziger
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyo choon
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mrs Lavleen Amar
28 jul 2025
Mrs Lavleen Amar
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kung Ning
21 jul 2025
Kung Ning
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Rajaram Reddy
Zakenreiziger
12 jul 2025
Snooty front desk. A strict no go hptel
Rajaram Reddy
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RAJNEESH
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAJNEESH
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Changhong
Zakenreiziger
1 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not clean
Changhong
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ravi
Zakenreiziger
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ravi
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Ankur
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ankur
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ravi
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ravi
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Deepak
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deepak
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Parikshit Ajit
Reisde met partner
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parikshit Ajit
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hisham
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hisham
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Matt
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dong Sik
Zakenreiziger
27 jan 2025
Positief: Personeel en service
Dong Sik
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tanu
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tanu
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
WONG RUSSEL
Zakenreiziger
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WONG RUSSEL
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jaehyuk
Zakenreiziger
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaehyuk
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ravi
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ravi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jean-Frédéric
14 nov 2024
Jean-Frédéric
1 nacht verbleven in november 2024








