Radisson Blu Faridabad

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Radisson Blu Faridabad

Een buitenzwembad
Bruiloft binnen
Dagelijks uitgebreid ontbijt (INR 1424 per persoon)
Voorkant van accommodatie
Receptie
VIP Access

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
15 aug - 16 aug

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
  • 66 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Droogkast
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Business kamer, toegang tot business lounge

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Droogkast
  • 33 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed

Deluxe kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Sector 20B, Mathura Road, Opposite Bata Metro Station, Faridabad, Haryana, 121001

In de buurt

  • Jogi Wala Mandir - 10 min. wandelen - 0.8 km
  • Crown Plaza - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Shirdi Sai Baba Temple - 5 min. rijden - 5.3 km
  • Raja Nahar Singh Palace - 6 min. rijden - 6.7 km
  • Badkhal Lake - 8 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Faridabad New Town Station - 15 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 69 min. rijden

Restaurants

  • ‪Dhaba Junction - ‬14 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬2 min. rijden
  • ‪Starbucks - ‬2 min. rijden
  • ‪Haldiram's - ‬18 min. wandelen
  • ‪Domino's Pizza - ‬18 min. wandelen

Over deze accommodatie

Radisson Blu Faridabad

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de zakenwijk
Geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin bij Radisson Blu Faridabad. Geniet van een body wrap, een lichaamsbehandeling of een body scrub bij Tattva Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van een happy hour. Gratis wifi in de kamer, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Massage- en behandelingsruimtes, huwelijksservices en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
Alle 124 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en vloerwarming, bovenop leuke bijkomstigheden zoals kussenmenu's en laptopwerkplekken.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Ledlampen en compostering
  • Badkamers met designer toiletartikelen en bidets
  • Ledtelevisies van 40 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, vloerwarming en aparte zitruimtes

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Overdekt valetparkeren ter plaatse (INR 100 per nacht; inclusief in- en uitrijden)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 1.424 per persoon
  • 2 bars/lounges
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Broadway
  • Tea Lounge
  • The Cove

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum (753 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2016
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Jaarlijkse compensatie gekocht voor minstens 10% van de ecologische voetafdruk
  • Ramen met dubbelglas
  • Receptieruimte
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • iPod-dock
  • Led-tv van 40 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Composteren
  • Droogkast
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kantoor
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Vloerverwarming
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je INR 2000 per huisdier, per nacht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er zijn voer- en drinkbakken en een hondenlosloopzone beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 2500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer INR 1424 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 4500 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Valetparkeerkosten: INR 100 per nacht (incl. in- en uitrijden)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 2000 per huisdier, per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 2500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten en drinken van elders mee te nemen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Kinderen jonger dan 12 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Hotel
Radisson Blu Faridabad Faridabad
Radisson Blu Faridabad Hotel Faridabad

Veelgestelde vragen

Beschikt Radisson Blu Faridabad over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Radisson Blu Faridabad?

Vandaag, 18 jul. 2025, kost een verblijf bij Radisson Blu Faridabad van één nacht voor twee volwassenen op 15 aug. 2025 min. € 74,28, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Radisson Blu Faridabad?

Ja, bij Radisson Blu Faridabad zijn honden en katten met een gewicht van maximum 10 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van INR 2000 per huisdier, per nacht.

Hoeveel berekent Radisson Blu Faridabad voor parkeren?

Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van INR 100 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Radisson Blu Faridabad inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Radisson Blu Faridabad uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Radisson Blu Faridabad een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 4500 per voertuig.

Waar staat Radisson Blu Faridabad?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Faridabad ligt in de uitgaansbuurt, op 2 km afstand van Jogi Wala Mandir en Crown Plaza. Ook Nahar Singh-stadion en Shirdi Sai Baba Temple liggen op 5 km afstand. Faridabad New Town Station ligt op 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Radisson Blu Faridabad

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 61 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 131 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 131 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ravi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Deepak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Parikshit Ajit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good clean rooms
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Hisham

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Matt

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Dong Sik

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Tanu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

WONG RUSSEL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
niceee
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Jaehyuk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
파리다밧 출장중에는 적당히 중앙 위치, 건너편 버거킹과 KFC 있음 다만 큰 도로가 건물 앞에 있어 경적 소리가 많이 울림 아, 마사지 무료쿠폰 받았는데 진짜 개못함
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ravi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Jean-Frédéric

1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

umesh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The checkin staff was rude, no greetings and hospitality etiquette Plumbing issues in the room water was not coming out of wash basin and bathroom.. horrible experience do not deserve this much of cost looks like a 2-3 start never 5 start exp
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Overall ok place to stay. Need to improve customer service. Breakfast spread a bit limited.
4 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger

Business trip

Check in front desk people looked not so much professional.. need further education or training because when guests checking time, front desk should be polite with smiling but not like. The room view was blocked with wall and no any view, requested to change the room but denied.
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Siddhesh

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

JUNICHI

13 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Akshay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice housekeeping during the stay

Satisfied with the kind services of 5th fl. house keeper, Mr.Pankaj who filled enough water bottles, etc.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Somes, Austin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Excellent stuff and service. The surrounding area is a bit scary.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Carmine

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
The breakfast staff were excellent, especially Rajiv and Koushboo. It ends there. The first night for dinner we were charged 6500 rupees ($80 USD) for drinks that were supposed to be included according to the food manager. They never took it off over 3 days of arguing. On our last day we called not the front desk to quote a driver to drop us off in Jaipur. Our next stay for 4 nights. Their all- inclusive amount for the driver was reasonable so we accepted in. 1 hour and 45 minutes into the drive their hotel driver says we are at the airport drop off. We were shocked that he took us to Delhi. The driver called the hotel and ARIHANT, duty manager, and AHMED, 2nd manager said that we told them we needed to go to the airport, not Jaipur! After 4( minutes of them accusing us that this was our fault, they said we need to prepay 6 times more in rupees to the driver or the hotel ( via a link they would send for payment) OR we need to get out of the carb do the driver can return. Mr ARIHANT and Mr AHMED are 2 very dishonest people, liars, and have a no good reputation! They became very condescending They are despicable people and showed no concern for us at all. They kept saying it was my fault and I mis- communicated to them. An outright lie. I will deal with the Radisson upon return to the U.S. and make sure they know that these two supervisors who are employed by them are underhanded, dishonest, liars totally incompetent. Then I’ll call my credit card company .
4 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

SUNIL

Reisde met familie
Rooms were okay okay. But the A.C doesn’t work. Food was very bad. They don’t allow to bring outside food too.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

SUNIL

4 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

SUNIL

3 nachten verbleven in december 2023