Hotel Madhushrie

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met comfortabele voorzieningen met een healthclub en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Hotel Madhushrie

Poolbar
Exterieur
Bar (ter plaatse)
Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Koffiebar
Beoordelingen
4,4

Populaire voorzieningen

  • BarBarBar
  • FitnessruimteFitnessruimteFitnessruimte
  • Receptie 24/7Receptie 24/7Receptie 24/7
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice
  • ZwembadZwembadZwembad
  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar

Ontdek het gebied

Kaart
Taj Expressway Link Rd,, opp. State Bank of India Nunhai, Agar, Etmadpur, Uttar Pradesh, 282001
  • Populaire locatieAgra-fort6 min. rijden
  • Populaire locatieSoami Bagh Temple6 min. rijden
  • Populaire locatieTaj Mahal11 min. rijden
  • LuchthavenAgra (AGR-Kheria)33 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Executive kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Televisie
Wasmachine
Verrijdbare/extra bedden
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Etmadpur

Hotel Madhushrie ligt in Etmadpur. Bezoek Rambagh Dham en Moti Masjid, plaatselijke attracties, of ga naar Kinari Bazar en Sadar Bazar als je wat wilt shoppen. Grape Garden en Chhatri of Raja Jaswant Singh zijn ook een bezoek waard.

In de buurt

  • Itmad-ud-Daulah's Tomb - 3 min. rijden
  • Kinari Bazar - 6 min. rijden
  • Agra-fort - 6 min. rijden
  • Soami Bagh Temple - 6 min. rijden
  • Taj Mahal - 11 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Yamuna Bridge Station - 5 min. rijden
  • Agra (AGR-Kheria) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sri Dauji Mishthan Bhandar - ‬7 min. wandelen
  • ‪Mahaver Dhaba - ‬7 min. wandelen
  • ‪Golden Curry Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Pappu Juice Centre - ‬1 min. wandelen
  • ‪Anjali Sweet House - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Madhushrie

Hoogtepunten van de accommodatie
Dagelijks een gratis receptie, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Hotel Madhushrie. Trakteer jezelf op een massage of andere wellness. Bij Golden Curry, het koffierestaurant ter plaatse, kun je terecht voor Indische gerechten. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een open haard in de lobby en een bar.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Ontbijt (toeslag), vervoer vanaf de luchthaven en snelle incheckservice
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, gratis kranten en een feestzaal
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals bars met spoelbak, naast faciliteiten zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Wasmachines, strijkplanken/strijkijzers en wasmiddelen
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en adapters/opladers

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Golden Curry

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • 3 vergaderruimtes

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger op verzoek
  • Handdoeken

Entertainment

  • Tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • Avondroomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Natte bar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Elektrische adapters
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Wasmachine
  • Wasmiddel

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (voor maximum 3 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Madhushrie
Hotel Madhushrie Agra
Madhushrie Agra
Hotel Madhushrie Hotel
Hotel Madhushrie Etmadpur
Hotel Madhushrie Etmadpur
Madhushrie Etmadpur
Madhushrie
Hotel Hotel Madhushrie Etmadpur
Etmadpur Hotel Madhushrie Hotel
Hotel Hotel Madhushrie
Hotel Madhushrie Hotel Etmadpur

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Madhushrie over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Madhushrie?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Madhushrie voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Madhushrie inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Madhushrie uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Biedt Hotel Madhushrie een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.

Waar staat Hotel Madhushrie?

Dit hotel in Etmadpur ligt op 15 minuten wandelen van Ram Bagh en Rambagh Dham. Ook Chini ka Rauza en Itmad-ud-Daulah's Tomb liggen op 2 km afstand. Yamuna Bridge Station ligt op 22 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Madhushrie

Beoordelingen

4,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 10 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 10 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 10 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 10 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 10 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

4,0/10

Personeel en service

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely the worst hotel I've ever stayed in
Hotel is very far from anything, you can't just walk, even if you want to walk through slums, because everything else is on the other side of the river connected by two cars-only bridges. You have to get a rickshaw for 300-500rupees one-way.Take that into consideration when thinking about saving $30 off downtown located hotel. When I arrived for a checkin they didn't have my hotels.com reservations. Ok, they've asked me to send vouchers via email, and I did that. Despite the fact, that I had booked and paid for Executive room with kitchen and city view, they gave me a double with stone wall view, two rooms away from the restaurant and conference hall aka "party place". Walls are sliver thin. So every day I'd wake up at 7am, because people would start coming for breakfast blabbing on their way, and go asleep at 1am when people finally stop partying (they rent "party place" for non-guest parties). Mentioned all that to staff to no avail. The room doesn't have any heaters, so when it's 5C outside, it's like 15C inside. No hot water either, only mildly tepid - I'd say at most 20C. For the first day I had no toilet paper. In-room WiFi at best 1mbps, when standing near the door, when it works at all. Specifically asked the night previous to long-awaited checkout for a taxi at 7am next morning, only to be said at 7am that all taxis are booked, get a rickshaw.

6/10 – Redelijk

Anurag, Delhi

Positief: Comfort kamer
Decent hotel, disappoints on random things
Checked into three rooms with my family. Checkin was quick. Rooms are not as luxurious as portrayed in pics. Good stuff: - staff is helpful - there's free wifi - food at the restaurant is decent Bad stuff: - staff can be amateurish at times - dishes at kitchen are not cleaned well

2/10 – Ontzettend slecht

Moa, Sverige

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uselt!
Vi hade smutsiga sängkläder och handdukar när vi checkade in. Ingen städade vårat rum under tiden vi bodde där. Vi hade aldrig varmvatten och vid ett tillfälle hade vi inte ens vatten! Servicen var inte bra och det var väldigt omständigt att få wifi att fungera.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very bad
Its a third class hotel....will never recommend it to anybody.

2/10 – Ontzettend slecht

Mahssa, Stockholm

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Major disappointment
Description on hotels.com is straight up a falsification from the management.as an example the hotel claims online to be 4 stars but in real life they say 3. No non-smoking rooms despite claiming so. Sheets were not changed in the rooms. There were blood on the sheets. There were hair in the beds. One room also had hair on the soap and on the floor in the shower. None of the mirrors were cleaned. We were shuffled around for 1 hour in between rooms until we had it and shouted at the manager to upgrade us. He finally did. Although the sheets were used we did not have energy in complaining anymore also in the upgraded room the toilet was dirty. The response from the manager was to say sorry no staff due to major holiday (Diwali). Hot water in the shower only mornings without informing us. If you as we wanted to visit Taj early forget about breakfast and shower before the visit. The service in the restaurant was poor. The food was expensive but nothing to write home about. This is to management issues. Sorry to see as it is a great hotel if handled right. Will be run down quickly if nothing is done. The Taj Mahal visit was amazing. Go there and stay somewhere else. We live in India and this is the biggest let down on our expectations.

8/10 – Goed

Maria, Danmark

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert
Lækkert nyt hotel i udkanten af agra. Personalets engelsk er begrænset og gjorde det svært at kommunikere. Ellers fuld tilfredshed

2/10 – Ontzettend slecht

Rishi suri, Noida, UP.

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst experience ever!!
It was my first experience with expedia and hotel madhushrie. Both were not encouraging. Hotel room snaps shown on expedia and hotel website were fake. Hotel room was ok hwever it did not have any facility or service matching any 3star property. Food was worst i ever cud expect. electricity supply kept on intrupped repeatedly and once i really had to ask reception to turn generator on which they did not do till 10 Mins.. breakfast was included in package but hotel staff denied when i asked them fr breakfast at 11am saying that we only serve breakfast till 10 Am and no courtsey at all, i thought as if i was staying in a guest house rather than 3 Star hotel. overall bad experience not recommended at all.

4/10 – Matig

Vijay, Mumbai

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
located close to the taj.
Rooms are luxurious. Though no hot water in the rooms. Room service very slow and needs reminders. cant rely on their taxi bookings as taxi didn't turn up at appointed time. looks like they forgot to book the car. If you plan leaving early for sightseeing (before 730am) etc, don't count on their kitchen/ room service. they have kitchen staff come in only by 730am. Guess they were overwhelmed by the sudden rush in the long weekend holiday. No remote for airconditioner which was located a good 9 feet high and couldn't adjust temperature/ fan speed. Our room would have a quirky main switch which would switch off power odd times at night. Had to fiddle with the main switch few times to get power back on.

8/10 – Goed

omthong, TH

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean comfort but staff lack of efficiency
easy checkin by expedia voucher print out. However, staff knocked door for passport and return after half and hour then in the morning they ask again because they forgot to photo copy visa page. Food in the voucher said to be buffet but in the end we need to order from kitchen. And they tried to charge us until we showed them voucher. Anyway its clean, comfort and new hotel.

8/10 – Goed

kuldeep, delhi

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Welcoming and cheerful staff!!
We went to this place on weekend it was quite busy place but still all the staff were trying hard to keep up standard and making stay comfortable for each guest.