Hotel Haus Kastanienhof
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Mülheim an der Ruhr
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Haus Kastanienhof





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
27 jul - 28 jul
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Terras
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Dimbeck 27, Muelheim an der Ruhr, NRW, 45470
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Friederike
Hotel Friederike
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
8.8 van 10, Uitstekend, 147 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Haus Kastanienhof
Hotel Haus Kastanienhof Hotel
Hotel Haus Kastanienhof Muelheim an der Ruhr
Hotel Haus Kastanienhof Hotel Muelheim an der Ruhr
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Haus Kastanienhof
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joanna
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Elke
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Personeel en service
Elke
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dipl.-Kfm. Martin J
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dipl.-Kfm. Martin J
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gary
16 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Dipl.-Kfm. Martin J
1 mei 2025
Dipl.-Kfm. Martin J
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Dipl.-Kfm. Martin J
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dipl.-Kfm. Martin J
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Frank R.
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Frank R.
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rainer
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rainer
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Handelsvertretung
12 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handelsvertretung
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Eckhard Ulrich
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eckhard Ulrich
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Dennis
6 okt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht wirklich zu empfehlen, Preis zu hoch
Dennis
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Pooja
19 sep 2024
Pooja
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Antoinette
15 jul 2024
Antoinette
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Frank
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Matthias
16 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!


Matthias
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Birgit
13 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Birgit
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Christin
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christin
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Jana
Reisde met partner
11 dec 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jana
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
sasa
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sasa
10/10 – Uitstekend
Felix
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felix
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Caren
Reisde met partner
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caren
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Werner
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Werner
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Hoi Fai
Zakenreiziger
2 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Fai
3 nachten verbleven in februari 2023