Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Miramar





Overweeg een verblijf bij Hotel Miramar en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een volledig uitgeruste spa en een restaurant. Dit hotel is fantastisch om van de zon te genieten met een nabij privéstrand en ligstoelen. Geniet van een sauna of een Turks bad/hammam om tot rust te komen en verwen jezelf met een lichaamsbehandeling, een massage of een gezichtsbehandeling. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Gratis babybed
Een privébadkamer
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

20, Boulevard Mohamed V, Essaouira, 44000
Over deze accommodatie
Hotel Miramar
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MAD 248.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Miramar Essaouira
Miramar Essaouira
Hotel Miramar Hotel
Hotel Miramar Essaouira
Hotel Miramar Hotel Essaouira
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Miramar
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
maria , groningen
14 jul 2014
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel hoor maar saai , ligging prima.
maria
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 okt 2012
Negatief: Personeel en service
Simpel, proper.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Scott
30 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Great Location But In Need Of Updating
Scott
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Claude
Reisde met familie
1 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
bon hôtel sans plus
Claude
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
Fatimazahra
16 dec 2022
Negatief: Netheid
Fatimazahra
3 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Schwerdtel
12 nov 2022
Schwerdtel
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Arthur
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Arthur
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Mehdi
Reisde met familie
14 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mehdi
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
mina
27 jun 2022
mina
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
stephane
23 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stephane
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Tarik
Reisde met familie
18 aug 2020
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Tarik
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Adriano
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo livello



Adriano
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Zizo, Miami
Zakenreiziger
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zizo
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
António
18 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
António
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Unni
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unni
1 nacht verbleven in november 2019