Exterieur

Beoordelingen van Fènix Hotel

4 out of 5
Fènix Hotel
Carrer del Prat Gran 3-5, Les Escaldes, Escaldes-Engordany, Escaldes-Engordany

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 136 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 137 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 335 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 335 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dennis, den bosch

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon net verder niet veel bijzonders
Ligt aan het begin van de winkelstraat. Niet super lux of bijzonder..wel schoon en rustig

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conforme à loffre
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A well positioned hotel for the shops and restaurants, the staff are very helpful and friendly, the buffet breakfast is superb. All in all a very nice hotel where we have enjoyed staying several times.
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mette Tindvik

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nok et flott opphold i Andorra.
Hatt et helt fantastisk opphold. Dette er faktisk tredje gang på samme hotell...og vi kommer tilbake🙂.
6 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Carlos

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hervé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour conforme à mes attentes. Personnels efficaces et disponibles.
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Francisco Jose

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena situación.
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Mario

Positief: Comfort kamer
dans l'ensemble "bien"
Rapport qualité prix pas au rdv pas de parking, regrettables plus de place au petit déjeuner ??? propreté 8.5/10 Confort lit tres bien chambre petite déco meuble classe parquets à changer, user
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Charles

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Stating that the rooms are air conditioned is a lie! The control is with the hotel, and in winter months the conditioner only heats the room, so if it's a warm week they tell you open the window or check out without refund! (Without you mentioning the check out)
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Henriette

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Minna Maaria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ystävällinen palvelu, puhdasta, siistiä. Keskeisellä paikalla, kaikki lähellä, hyvät kulkuyhteydet. Näköala huoneesta . Hieman meluhaittaa kaduilta ja läheiseltä rakennustyömaalta, ei aivan paras äänieristys. Saunan ja altaan yksityiskäyttö mukava bonus.
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

JEROME

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Fènix op 20 sep 2023
Le agradecemos su puntuación y la confianza depositada en nuestro hotel. Nos complace saber que ha disfrutado de su estancia y esperamos tenerle nuevamente alojado entre nosotros.

4/10 – Matig

agustín

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Fènix op 20 sep 2023
Agradecemos el tiempo que ha dedicado a hacer la valoración de su estancia. Siento, sinceramente, que no cumpliera sus expectativas.

10/10 – Uitstekend

Carlos Eduardo

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limpio, cómodo y bien ubicado. A 1 minuto a pie de las tiendas
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Fènix op 20 sep 2023
Gracias por darnos una buena calificación. Estoy seguro de que nuestro personal disfrutó atendiendo sus necesidades tanto como ustedes disfrutaron de su estancia.

10/10 – Uitstekend

Ranniery

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Fènix op 20 sep 2023
Gracias por darnos una muy buena calificación. Estoy seguro de que nuestro personal disfrutó atendiendo sus necesidades tanto como ustedes disfrutaron de su estancia.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
no es un hotel de 4 estrellas.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 18 aug 2023
Agradecemos el tiempo que ha dedicado a hacer la valoración de su estancia. Siento, sinceramente, que no cumpliera sus expectativas.

8/10 – Goed

Patrice

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peut vraiment mieux faire
Déçu car j’avais demandé une place de parking car j’ai des problèmes pour marcher. Et nous ne savions pas que la piscine est payante
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 11 aug 2023
Nous vous remercions pour le temps que vous avez consacré à nous laisser votre avis. Nous tiendrons compte de vos observations afin d’améliorer notre service.

10/10 – Uitstekend

Mary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff at check in were great. Very helpful with getting luggage to the room.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 9 aug 2023
Good morning Mrs. Mary,We positively appreciate that you have taken a few minutes to assess your stay with us.We hope to see you soon.All the best,

8/10 – Goed

Fabienne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bouteille d'eau au diner facturée, si nous l'avions su, nous l'aurions montée dans la chambre Odeur d'humidité dans les draps et housse oreiller, pas très agréable Malgré tout, nous avons passé un très bon week-end dans cet hôtel, tout le reste était correct
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 9 aug 2023
Bonjour Mme. Fabienne,Nous souhaitons avant tout vous remercier pour avoir partagé votre avis, qui est très important pour nous. Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié nos services. Salutation cordiale,

10/10 – Uitstekend

Olivier

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 9 aug 2023
Cher Olivier,Nous vous remercions pour votre avis très positif. Nous espérons vous revoir très bientôt parmi nous. Salutation cordiale,

10/10 – Uitstekend

sofiane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très bien situé, très rapport qualité prix. Personnelle au top.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 9 aug 2023
Bonjour Mme Sofiane,Des commentaires comme le vôtre nous encouragent vivement. Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement pour vous faire vivre une expérience inoubliable.

8/10 – Goed

Medhi

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 9 aug 2023
Chère Medhi,Nous vous remercions pour votre avis positif. Nous espérons vous revoir très bientôt parmi nous. Salutation cordiale,

10/10 – Uitstekend

Sandra

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Golden Tulip Andorra Fenix op 9 aug 2023
Buenos dias Sra. Sandra,Gracias por tomarse el tiempo en punturanos y darnos una buena calificación. Estoy seguro de que nuestro personal disfrutó atendiendo sus necesidades tanto como ustedes disfrutaron de su estancia. Un saludo cordial,

2/10 – Ontzettend slecht

Federico

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy ruidoso todo el hotel, se siente la gente que camina de los pisos de arriba, la limpieza es mala, el baño estaba en malas condiciones, no tiene donde dejar el carro en la puerta por unos minutos, es general malo no lo recomiendo
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El personal correcto, las instalaciones no eran muy nuevas pero estaba todo muy bien y muy limpio. Excelente desayuno. La estancia muy bien en general.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

N'doumbe

2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A well placed hotel, convenient for the shops and restaurants.
6 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Francesc

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Sadek

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien situé mais accessibilité PMR à revoir
Nous avons réservé une chambre PMR en pensant que l'hôtel était accessible en fauteuil roulant,l’hôtel indique disposait de parking qu'il faut voir sur place. à notre arrivée je ne pouvais pas accéder à la réception puisqu'il y avait des escaliers. Mon épouse est allé à la réception, pas de place de parkings disponibles pour un PMR, ll fallait se débrouiller tout seul. place de parking disponible à 100 m avec une pente pour rejoindre l'hôtel Déclassement de la chambre avec baignoire Balnéo pour une chambre PMR avec douche mais pas de réduction de prix, j'attends le retour de la direction L’hôtel n'est pas réellement accessible par rapport à ce qui est annoncé sur le site, il faut avoir de bon bras pour accéder. à la fin nous avons appris qu'il y avait un accès par la rue piétonne , non accessible en voiture On parle d'inclusivité et d'accessibilité mais on en est loi En plus nous avons remarqué que le sommier était usé, pas de changement malgré notre signalement
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Tharry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Guillermo

2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is excellent and in a good position. The staff are very friendly and helpful. The only thing that was slightly disappointing was the breakfast, we understood that due to COVID restrictions the buffet breakfast was not possible and the food had to be served to us, but even the cooked food was not very hot which was due to the circumstances not the hotel's fault.
6 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful food
The food was horrible, both breakfast and dinner, our children didn't eat a meal for 4 days. Try to cancel the dinners but the hotels didn't accept. Would not called it a 4 star hotel.
4 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Mar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

lorena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelent hotel
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Equipo de Dirección. op 6 jan 2022
Estimada Lorena, Muchas gracias por elegir nuestro Golden Tulip Fénix y por compartir la experiencia con nosotros. Nos hace mucha ilusión recibir cada una de tus palabras y tan excelente valoración. Esperamos muy pronto volver a disfrutar con tú visita y darte la mejor de las bienvenidas. Atentamente, Equipo de dirección. Daguisa Hotels.

10/10 – Uitstekend

Enrique Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Equipo de Dirección. op 11 jan 2022
Estimado Enrique, Gracias por elegir nuestro Golden Tulip Fènix y por tan excelente valoración. Nos alegra que la estancia haya cumplido con tus expectativas y esperamos muy pronto volver a darte la mejor de las bienvenidas. Un saludo, Equipo de Dirección. Daguisa Hotels.

4/10 – Matig

yann

2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Equipo de Dirección. op 11 jan 2022
Estimado Yann, Gracias por elegir nuestro hotel. Sentimos por tú valoración no haber cumplido con tus expectativas. Nos ayudaría conocer aquellos puntos que podemos mejorar. Esperamos que nos des una nueva oportunidad en la que darte la mejor de las bienvenidas. Un saludo, Equipo de Dirección. Daguisa Hotels.

10/10 – Uitstekend

paolo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Equipo de Dirección. op 11 jan 2022
Estimado Paolo, Gracias por tan excelente valoración. Para nosotros ha sido un placer darte la bienvenida en nuestro Golden Tulip Fènix y saber que todo ha estado al nivel de tus expectativas. Esperamos muy pronto volver a disfrutar con tú visita. Un saludo, Equipo de dirección. Daguisa Hotels.

10/10 – Uitstekend

Gerard

2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Equipo de Dirección. op 11 jan 2022
Estimado Gerard, Gracias por confiar en nuestro Golden Tulip Fènix y dedicarnos tú tiempo en valorar nuestro hotel. Nos alegra saber que todo ha estado según las expectativas y nuestro equipo le ha dado la mejor de las bienvenidas. Gerard esperamos muy pronto volver a disfrutar con tú visita. Saludos, Equipo de Dirección. Daguisa Hotels.

8/10 – Goed

Cyril

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel avec emplacement idéal
Hôtel très bien situé à proximité de Caldea et sur le haut de l'avenue commerçante d'Andorra la Vella. Il permet de passer un bon séjour en Andorre. L'agencement des chambres pourrait être optimiser car le coin bureau n'est pas très pratique. Sinon le restaurant de Tapas est très bon et finalement accessible. Reste un prix de parking élevé à 26€/nuit mais garage pratique car accessible par ascenseur. Proximité d'autres lieux de stationnement néanmoins, mais tous payants comme partout ou presque en Andorre.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Equipo de Direction op 8 nov 2021
Cher Cyril, Merci de faire confiance à notre Golden Tulip Fènix et pour les commentaires reçus. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié nos propositions gastronomiques que notre chef prépare avec tant d'amour pour nos hôtes. Tous les commentaires sont toujours les bienvenus et nous travaillerons pour améliorer nos prochaines améliorations. Cyril pour nous ce sera un plaisir de vous accueillir à nouveau. Salutations, Equipe de Direction. Daguisa Hotels

10/10 – Uitstekend

alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021