Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hayer Hotel





Hayer Hotel biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet en een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard appartement laden

Standaard appartement
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Hayer Hotel ligt in Erechim Centro, een wijk in Erechim. Geniet van de prachtige lokale natuur bij Longines Malinowski Park en Cascata Nazzari.

R. Aratiba 365, Erechim, RS, 99700-000
In de buurt
- Stadhuis van Erechim - 6 min. wandelen - 0.6 km
- Flag-plein - 6 min. wandelen - 0.6 km
- Longines Malinowski Park - 17 min. wandelen - 1.4 km
- Cascata Nazzari - 27 min. rijden - 15.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Paladar - 2 min. wandelen
- Delizie D'italia - 4 min. wandelen
- Cafeteria Romani - 4 min. wandelen
- Alto Uruguai Churrascaria e Restaurante - 5 min. wandelen
- X & Cia - 3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Hayer Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: BRL 1.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hayer Hotel Erechim
Hayer Erechim
Hayer Hotel Hotel
Hayer Hotel Erechim
Hayer Hotel Hotel Erechim
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hayer Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
João Eduardo
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
João Eduardo
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Flavia
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flavia
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Flavio Luis
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flavio Luis
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Daiton
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Daiton
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rafael L
Zakenreiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael L
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
João Paulo
Zakenreiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
João Paulo
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Cassio Filipe
Zakenreiziger
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom
Cassio Filipe
2 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Marcelo
Zakenreiziger
27 dec 2024
Positief: Personeel en service
Marcelo
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ranieri
Reisde met familie
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ranieri
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Marcelo
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa escolha
Marcelo
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Edson Roberto
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel bom bem localizado.
Edson Roberto
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
sheila
Reisde met familie
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortável
sheila
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ANA CRISTINA C
29 sep 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ANA CRISTINA C
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jean
4 sep 2024
Jean
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joel
14 jul 2024
Joel
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Robson
22 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robson
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ana
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Marcele Jaqueline Isotton
Reisde met familie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcele Jaqueline Isotton
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Welby
Zakenreiziger
7 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Welby
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Cristiano
Reisde met familie
13 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cristiano
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
Zakenreiziger
11 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigo
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 apr 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022