Premium kamer, 2 queensize bedden | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van voco Dusseldorf Seestern, an IHG Hotel

4 out of 5
voco Dusseldorf Seestern, an IHG Hotel
Fritz-Vomfelde-Str. 38, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 131 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 340 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 340 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frederik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is oké voor 1-2 nachten, niks bijzonders rondom hotel daarvoor moet je echt reizen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Anja Wehnert op 11 dec 2023
Dear Guest, thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Luc

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Y C

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Mirko

10/10 – Uitstekend

Elise

8/10 – Goed

Remco

2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Joan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie en ruime familiekamer, steeds zeer netjes en aangenaam koel ondanks zomerse hitte. Makkelijk bereikbaar met wagen en voorzien van ruime ondergrondse parking. Verschillende openbaar vervoersmogelijkheden vlakbij. Zeer stil. Vriendelijke ontvangst en check out. Ik kom zeker weer,
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Anja Wehnert op 2 aug 2022
Dear Guest, thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Ihr Hotel Düsseldorf Seestern Team op 4 aug 2021
Lieber Gast, vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

RobbertJan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super !
Goed hotel met goede prijs en gratis minibar !
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Lidia Bartel op 1 aug 2019
Dear RobbertJan, many thanks for the full points and your nice feedback. We hope to see you soon @Mercure Dusseldorf Seestern. Best regards, Lidia Bartel - Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Mercure Seestern op 21 jan 2019
Thank you for your review. See you next time @Mercure Seestern!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Ligt tegenover metro station.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mercure Seestern op 21 jan 2019
Dear Mercure guest, thank you for your great review! We hope to welcome you back very soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Mercure Seestern op 21 jan 2019
Thank you very much for your review! See you soon @Mercure Seestern

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Always very comfortable rooms and cosy atmosphere!
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Mercure Düsseldorf Seestern op 6 nov 2018
Dear Mercure guest! Thank you very much for your review! We hope to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis Dusseldorf
Hotel ligt in een rustige buurt,niet ver van centrum. metro vlak aan de overkant. Ontbijt is netjes gepresenteerd. Aardig personeel bij de receptie
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mercure Düsseldorf Seestern op 6 nov 2018
Dear Mercure guest! Thank you very much for your review and feedback! We hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

RobbertJan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooie kamer met leuk uitzicht.
Zeer net personeel en net hotel.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Mercure Seestern Team op 26 jul 2018
Thank you, RobbertJan, for your great review. See you @Mercure Seestern.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Heel onvriendelijk en onprofessioneel personeel!!
Afgelopen weekend 1 nacht in dit hotel overnacht. Het personeel is heel onprofessioneel en zeer onvriendelijk. Terwijl de standaard uitchecktijd 12 uur is, werd er al vanaf 8 uur op de deur geklopt door de schoonmaakster. Toen ik de deur opendeed bleek dat ze bij de verkeerde kamer stond. Vervolgens werd er 30 min later wederom op de deur geklopt. Blijkt dat dezelfde schoonmaakster zich wederom had vergist en bij een andere kamer moest zijn. Wij zijn toen meteen vertrokken en bij het uitchecken hebben wij dit meteen gemeld. Wij zijn toen zeer onbeschoft te woord gestaan. Nooit meer terug naar dit hotel!!!

6/10 – Redelijk

Frank

Voor slapen ok
For sleeping its a "good" hotel. Don't expect to much. Room was not clean and personal was not really friendly. Breakfast 20 Euro p.p. You can better go to the local bakery an take a breakfast there.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Leentje, Kermt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk genieten van Düsseldorf!
Een zeer lekker ontbijt. Goed hotel met snelle verbinding naar Stadscentrum.

8/10 – Goed

Marco, Den Helder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niks mis mee
Prima hotel! Behoorlijk centraal, maar met een U-bahn station op 2 min afstand en de goede ov voorzieningen in Düsseldorf is dat probleem voor luie mens ook opgelost. Oja ontbijttip; neem geen duur onbijt in het hotel, maar als je links de bocht omgaat zit op 1 min lopen een bakker met een koffiecorner....

8/10 – Goed

vierin, antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor prima prijs
correct, comfortabele kamers en niet duur

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Not So Good
Odadaki içme suları ağzı açılıp kapatılabilinen şişelere dolduruluyordu. Şişeler sürekli kullanıldığından eskimişti. Doldurma su hijyenik olmaz. Tek kullanımlık diş fırçası, diş macunu, terlik istemeden vermiyorlar. Havlularda her gün yenilenmiyordu. Oda havalandırması ve ısıtması yeterli değildi ve gürültülü çalışıyordu. Kahvaltısı da çok yeterli değildi Bunun yanında iyi olan tek şey, çalışan personelin güler yüzü ve yardımcı olma çabasıydı
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van voco Düsseldorf Seestern op 20 feb 2024
Dear Guest, Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again. Sincerely from voco Düsseldorf Seestern

8/10 – Goed

Barry

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

KIM

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja Wehnert op 29 jan 2024
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seerstern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

8/10 – Goed

Stefanie

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauberes Familienzimmer, mit 2 super bequemen Queensize-Betten. Super freundliches und hilfsbereites Personal. Leider war das Restaurant oder die Bar geschlossen an Silvester. Frühstück war gut.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jane

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja Wehnert op 12 dec 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the futureSincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

6/10 – Redelijk

Julia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Etwas Chaos beim Frühstücken- Zu wenig Plätze und man musste auf Geschirr warten. Eincheck-Personal macht mehrere Sachen auf einmal, dadurch fühlte man sich etwas fehl am Platz
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Anja Wehnert op 6 dec 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre ehrliche Bewertung. Wir bedauern, dass Ihr letzter Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir wissen Ihre Anmerkungen zu schätzen und werden sie an unsere Mitarbeiter weitergeben, um unseren Service weiter zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns Gelegenheit geben, Ihnen bei einem künftigen Besuch ein besseres Gästeerlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen vom voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

ILJOO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
가성비 좋습니다
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Anja Wehnert op 30 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seestern

10/10 – Uitstekend

Alberto

5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Anja Wehnert op 23 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Gregory

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Anja Wehnert op 17 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Jicheng

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Gonzalo

4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Pia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Anja Wehnert op 18 sep 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Zita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel. Algo retirado ….pero vale la pena …llevabamos carro, pero si no llevan enfrente hay una parada.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Anja Wehnert op 7 aug 2023
Dear Guest, thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again. Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

8/10 – Goed

Markus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guter und zuvorkommender Service. Ruhiges und sehr sauberes Zimmer. Leckeres Frühstück.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tranquila muy adecuado el hotel escasas opciones de comida en alrrededores
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Carina

1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Max

Positief: Netheid, personeel en service
Zimmer sind gut und sauber frühstück ist nicht das beste aber es reicht um soch zu stärken
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Anja Wehnert op 12 jul 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir nutzen Feedback, wie Ihres, um kontinuierlich Anpassungen an unserer Marke vorzunehmen, um das Gästeerlebnis zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen vom voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

8/10 – Goed

Corinne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sauber und ruhig, trotz direkter Anbindung an die Straßenbahn. Gute Ausstattung; das Bett war super bequem, nichts durchgelegen etc…Kopfkissen auch top. Reichhaltiges frisches Frühstücksbüffet. Alles in Allem sehr zu empfehlen. War nicht der letzte Aufenthalt in diesem Hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Anja Wehnert op 7 jul 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre freundlichen und lobenden Worte. Wir freuen uns sehr, dass wir Sie auch zukünftig bei uns begrüßen dürfen. Auf ein baldiges Wiedersehen, Ihr Team vom voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

4/10 – Matig

Nina

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

David

5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Anja Wehnert op 19 jun 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Anja Wehnert op 20 jun 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

8/10 – Goed

E.R.

2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Jens

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Zimmer und freundliches Personal.Gerne wieder.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Anja Wehnert op 15 mei 2023
Dear Guest, thank you for your great feedback. Your review is a very nice compliment for our house and the whole team! We are very pleased that you felt very comfortable during your stay. We hope you will visit us again. Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Marc Oliver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Hotel in günstiger Lage. Stadtbahn-Haltestelle direkt vor der Tür, vom Verkehr hört man aber auf den Zimmer nichts. Dusche ist nur bedingt etwas für große Leute. Minibar wäre schön gewesen. Sonst alles top!
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Anja Wehnert op 15 mei 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future! Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

8/10 – Goed

Cheong

4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mesut

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Anja Wehnert op 3 mei 2023
Dear Guest, thank you very much for the high score, we are really appreciated about it. We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future! Sincerely from voco Düsseldorf Seestern, Anja Wehnert - Quality & Reputation Manager

10/10 – Uitstekend

Yuqi

3 nachten verbleven in april 2023