Lobby

Beoordelingen van NH Düsseldorf City-Nord

4 out of 5
NH Düsseldorf City-Nord
Muensterstr. 230-238, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 336 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 428 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 93 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 913 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 913 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, prima lokatie. vriendelijjk personeel. Enige jammere, ik vond het erg warm in de ontbijtzaal en de benedenverdieping
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Isabel Mari Mattiello op 23 jan 2024
Dear Rik,thank you very much for your review. we appreciate your honest feedback.and look forward to welcoming you soon at our NH Düsseldorf City Nord.Best regards

8/10 – Goed

Saarjan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Isabel Mari Mattiello op 9 jan 2024
Dear Saarjan,thank you very much for your review. we appreciate your honest feedback.and look forward to welcoming you soon at our NH Düsseldorf City Nord.Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel with friendly staff and good rooms. Also a good location and enough space at their parking.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Isabel Mari Mattiello op 11 dec 2023
dear guest,thank you for the great review and we hope to welcome you back to our hotel NH Düsseldorf City Nord soon.best regards,Isabel Mari MattielloFront Office Manager NH Düsseldorf City Nord

10/10 – Uitstekend

Iman

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Emel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Perfect
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Thomas Barth / Deputy Hotel Director op 28 apr 2023
Thank you very much for your perfect rating, we are glad that you enjoyed your stay with usand look forward to welcome you back soon, best regards,

6/10 – Redelijk

Marcel

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Thomas Barth / Deputy Hotel Director op 28 apr 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung,schade, dass es nicht zu mehr gereicht hat, teilen Sie uns gerne mit, woran es Ihnen gefehlt hat.mit besten Grüßen,

8/10 – Goed

Abdellah El

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pluspunten: - nette kamer en ruim - ik heb een kamer gekregen met mijn wensen. - personeel is fantastisch en service gericht. Top! - parkeren is makkelijk en is onder de accommodatie. - de ligging van de accomodatie is goed en je kan naar alle kanten gaan. Minpunten: - de enige minpunt is ontbijt. Ontbijt is aan de magere kant qua assortiment en hoeveelheid. Ik had meer verwacht.

10/10 – Uitstekend

Gerrit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Aziza

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Kina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Jaco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijfplek voor bezoek Dusseldorf
Prima hotel. Voordelen : 👉Goeie lokatie 👉Schoon 👉Vriendelijk behulpzaam personeel 👉Ruime kamers Nadelen : 👉Bed te hard naar mijn smaak
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie was heel fijn personeel was ook zeer vriendelijk.
2 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Jordan

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Due to covid19 still had a good stay. Everyone was wearing masks (as in Germany it is mandatory) and sanitizers everywhere. Room was clean and spacious. Breakfast was also very good.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Thomas Barth op 28 jul 2020
Thank you very much for your kind feedback, we are pleased to hear that you felt safe and enjoyed your stay with us. Looking forward to see you soon, best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goed ontbijt Alleen jammer dat de volgens de site aanwezige waterkoker niet in de kamer was zodat je niet zelf lekker een bakkie kan maken.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 2 mrt 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. In onze Superior kamers staat een waterkoker en een koffiezetapparaat. Met vriendelijke groete, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Thi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 27 jan 2020
Dear Thi, Thanks very much for your top rating after your stay. Best regards, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service en locatie. Binnen 10 minuten met het openbaar vervoer midden in het centrum. Badkamer was wat aan de simpele en verouderde kant. Bijbetalen voor parkeren tov de prijs van het hotel iets buiten proportie.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 9 jan 2020
Lief gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling na uw verblijf. Met vriendelijke groete, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel netjes en schoon, goede ligging om centrum te bezoeken met de tram slechts 10 min.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 20 dec 2019
Beste Albert, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling na uw verblijf bij ons. Vriendelijke groeten, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Leni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stedentrip dusseldorg
Prima verblijf , geschikt voor stedentrip tram voor de deur
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 28 okt 2019
Lieve Leni, hartelijk dank voor uw goede evaluatie. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Met vriendelijke groeten, Tim Börgermann

6/10 – Redelijk

Monique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk tot goed
Er was een parkeergarage maar dit kostte 17,50 per dag! Als je dan om 22.00u aankomt en de volgende ochtend weer vroeg weg bent is dat veel geld. We hebben verderop in een zijstraat geparkeerd, gratis. Maar toch een stuk in het donker moeten lopen met bagage. De kamer was op zich prima, net zoals badkamer. Het was alleen bloedheet. Raam open gehad, waardoor wat meer geluid van de weg te horen was. We hadden en kingsize bed, maar ik vond het matras wat " beweeglijk". Als ik me omdraaide bewoog het hele matras. Kussens vond ik ook niet prettig, maar dat is persoonlijk.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 28 okt 2019
Lieve Monique, hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback na uw verblijf bij ons. Het spijt ons dat u niet helemaal tevreden was. Met vriendelijke groeten, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
lawaai
heel veel lawaai doordat er is een gebouw die naast aan het bouwen
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 2 jul 2019
Lief gast, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het spijt ons dat er veel lawaai was. We kijken uit naar uw volgende bezoek aan NH Hotels, met vriendelijke groeten, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was perfect. The hotel was wuite clean, and kitchen staff were very nice.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 13 jun 2019
Dear guest, Thanks very much for your 5* rating. We really appreciate that you enjoyed your stay. See you soon again, best regards, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Anoniniem

Reisde met partner
Positief: Netheid
Eten is uitstekend Kamer minimaal Er werd verteld dat we zondag geen stroom hebben pffff We wouden een 1 tweepersoonsbed maar kregen een twee eenpersoons bed naast elkaar en stond niet op de rem.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 29 mei 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw positieve evaluatie. Tot de volgende keer, vriendelijke groeten, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Lina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Er is geen koffie / thee voorziening .
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 20 mei 2019
Lieve Lina, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Onze superior kamers zijn uitgerust met elektrische waterkokers en koffiezetapparaten. Met vriendelijke groeten en tot ziens de volgende keer, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net onderhouden hotel, kamers zijn schoon en ogen nieuw. Tram richting centrum (10 minuten) stopt voor de deur. Gratis parkeren op straat in de directe omgeving.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 30 apr 2019
Lief gast, hartelijk dank voor uw positieve evaluatie en zijn blij naar uw leuke feedback. Met vriendelijke groeten, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er lag redelijk wat stof bij ons op de kamer en vond het jammer dat er geen thee of koffie voorziening was. Voor de rest was het prima. Ontbijt was top en zeer uitgebreid.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 30 apr 2019
Lief gast, hartelijk bedankt voor uw geweldige recensie. Beste groeten tot de volgende keer, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service !! En mooie kamers ! De tramhalte richting centraal is 2 minuten lopen!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 21 mrt 2019
Geachte gast, heel erg bedankt voor uw super rating. Tot ziens en met vriendelijke groeten, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Lekker geslapen. Goede prijs - kwaliteitverhouding. Metro en tram voor de deur.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 20 feb 2019
Lief gast, hartelijk dank voor uw positieve evaluatie. Tot ziens en vriendelijke groeten, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good, 35 min walk to city center or 8 min with car/taxi. The rooms are good, the beds are comfortable and the bathroom is clean.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 11 feb 2019
Dear guest, Thanks very much for your top rating after your stay. We hope to welcome you again soon at NH Hotels, sending best regards, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 8 jan 2019
Thanks very much for your top rating. See you soon, sending best regards, Tim Börgermann

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 22 dec 2018
Herzlichen Dank für Ihre top Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns so wohlgefühlt haben. Bis zum nächsten Mal beste Grüße, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Yassine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Tim Börgermann, General Manager op 14 nov 2018
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung nach Ihrem Aufenthalt bei uns. Bis zum nächsten Mal beste Grüße, Tim Börgermann

8/10 – Goed

Lina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Tim Börgermann General Manager op 28 okt 2018
Dear Linda, thank you for your feedback best regards

8/10 – Goed

Kees, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just Nice
Good value for your money, €60 2p bedroom + breakfast for 1 night. Beds were not very comfortable and the AC did not work properly.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Dimitri

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not the best hotel...!!
When we arrived in the room, both the fridge and ac unit were not working. Asked at the front desk to fix it, was never done even though we were there for almost a week. Three times someone walked into our room WITHOUT KNOCKING or any other anouncement. When going to the bar downstairs to ask for ice since we had nothing to cool us down, there was no one at the bar for 15 minutes. Employees at the reception are not very polite, “Thank you” and “please” are words not known. Our room was faced to a busy street so very noisy. Only plus is that the room was very clean and looked ok. Room service was fast and food was good. Not recommended!
4 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

kurt, Tielt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tof hotel op wandelafstand van centrum, station
Aangenaam verblijf , goede bedden, perfecte ligging dicht bij station, op wandelafstand van centrum en met parkeergelegenheid, goed stevig ontbijt , alles was top, personeel , kamers ,....
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

R, Utrecht

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel. Mooie ligging. Onvriendelijke incheck.
Personeel bij inchecken was onvriendelijk en kortaf. Verder mooi hotel. Prima kamer.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Frans, Veghel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, gunstig gelegen tov centrum.
Vriendelijke ontvangst, nette kamer en prima ontbijt.
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

David, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel, super staff
Had a great time, its a little var from the center but there's an S-bahn station 300m from the hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Agnes, Duiven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende uitvalsbasis voor citytrip
Het hotel zelf is keurig, modern en schoon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Rondom het hotel uitstekende OV voorzieningen.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

micheal, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erg mooi goed gelegen hotel
goed gelegen hotel in nabij centrum goed bereikbaar via openbaar vervoer
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

erwin, belgiė

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer leuk hotel
Supper hotel , gezien de gunstige ligging city trip dűsseldorf , ontbeid uitstekend ,
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Erik, Kampen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wederom goed bevallen!
Dit verblijf was de 5e keer in het hotel. Na de laatste renovatie zijn de kamers nog mooier geworden, met een erg goed bed en douche. Het was 's nachts erg rustig dus goed slapen was gegarandeerd. Ook de lokatie van het hotel is gunstig, gemakkelijk met de auto te bereiken, terwijl de stadsbussen en trams vrijwel voor de deur stoppen.
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Johan, Helmond

Positief: Personeel en service
Dagje uit in Dusseldorp
Om 15.00 ingecheckt nadat we de auto in parkeergarage hadden gezet 15 euro voor een dag best prijzig) Daarna na kamer gegaan ,zag er goed uit nadat we de spullen hadden opgeruimd zaggen we dat de kamer slecht schoongemaakt was Lag op verschillende plaatsen zand op de grond ,langs het bed zand ,shag en een vast geplakte kauwgum Die moet je toch gezien hebben Heeb hier de schoonmaakster op aangesproken Die het schoongemaakt heeft Toen ik na een uur in de badkamer kwam zag ik dat de wasbak heel vuil was ,heb het zelf maar schoongemaakt Al met al was het dus qua schoonmaken van kamer slecht Verder ging het wel ,was wel een oud gebouw Bedden waren goed alleen was het 's nachts erg warm op de kamer ,sliepen met raam open ,hadden ook airco maar als je die iets hoger zetten maakte die een behoorlijke herrie Moet zeggen ,heb ook in en NH hotel in Utrecht Nederland geslapen ,en daar was het echt perfect alles Dusa voormij geen NH Hotel in Dusseldorf meer

8/10 – Goed

Omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helaas slechte WiFi op de kamer. De kamer is was warm en en waren alleen Duitse tv zenders

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goedgelegen schoon hotel
Mooi net hotel, zeer goed bereikbaar en in de buurt van meerdere openbaar vervoeraansluitingen. Eigen (betaalde) parkeergarage.

10/10 – Uitstekend

GS, S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor bezoek aan de kerstmarkt
Top hotel, met op 200m lopen een trambaan. Hotel was netjes en personeel vriendelijk. Ontbijtbufet was zeer goed, Heel uitgebreid. Bedden zijn goed. helaas weinig info in het hotel over het openbaar vervoer. (Waar je kaartjes kan kopen enz). Schijnt dat je in de tram zelf een kaartje kan kopen. Tram gepakt naar de kerstmarkt en daar de vvv opgezocht. Hier hebben we 3-daagse ticket gekocht voor heel Düsseldorf voor al het openbaar vervoer. TIP! Kerstmarkten zijn groot en gezellig, wel erg druk in de weekenden. Vooral zaterdag avond.

8/10 – Goed

Samantha, D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kerstmarkt
leuk hotel goede verbinding met openbaar vervoer naar bonnenstad

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed restaurant maar slechte internetvoorziening
Goed hotel maar belachelijk dat het wifi beperkt is.