Villa Allure of Dubrovnik
Pension met gratis ontbijt, in de buurt van Pilepoort
Fotogalerie voor Villa Allure of Dubrovnik





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, terras laden

Superior tweepersoonskamer, terras
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht op zwembad laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht op zwembad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, terras laden

Deluxe tweepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium kamer, uitzicht op de stad laden

Premium kamer, uitzicht op de stad
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium kamer, terras laden

Premium kamer, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Frana Supila 33, Dubrovnik, 20000
Over deze accommodatie
Villa Allure of Dubrovnik
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Excelsior
Hotel Excelsior
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 938 beoordelingen
De prijs is € 304
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.85 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 45 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Villa Allure
Villa Allure Dubrovnik
Villa Allure House
Villa Allure House Dubrovnik
Villa Allure Dubrovnik Guesthouse
Villa Allure Guesthouse
Allure Of Dubrovnik Dubrovnik
Villa Allure of Dubrovnik Dubrovnik
Villa Allure of Dubrovnik Guesthouse
Villa Allure of Dubrovnik Guesthouse Dubrovnik
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Villa Allure of Dubrovnik
9,2
Fantastisch
9,6
Netheid
9,4
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Degan
Reisde met partner
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Degan
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Junichiro
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junichiro
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
7 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Daniel
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Daniel
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela
8 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lydia
Reisde met partner
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lydia
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Emma
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Emma
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
Reisde met partner
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rebekka
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebekka
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Santiago, Toronto
4 sep 2025
Santiago
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Evelyn
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Amber, Stephen
Reisde met partner
27 aug 2025
Amber
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mariana, redmond
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mariana
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
LI
Reisde met familie
23 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
TAKASHI, Nagoya
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


TAKASHI
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Steven, Walnutport
7 aug 2025
Steven
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shari
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shari
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
1 aug 2025
Kenneth
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Daniel
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hung
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hung
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Renee
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Renee
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sonal
Reisde met partner
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sonal
3 nachten verbleven in juli 2025








