Hotel Uvala
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 5 minuten stappen van Strand Lapad
Fotogalerie voor Hotel Uvala





VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op park laden

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op park
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee
8,4 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Marsarykov put 5A, Dubrovnik, 20000
Over deze accommodatie
Hotel Uvala
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Splendid
Hotel Splendid
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 807 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.85 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 42 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Betaald parkeren: EUR 15 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Uvala
Hotel Uvala Dubrovnik
Uvala Dubrovnik
Uvala Hotel
Uvala Hotel Dubrovnik
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel
Hotel Uvala Dubrovnik
Hotel Uvala Hotel Dubrovnik
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Uvala
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
9 nov 2023
4 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Fred
Zakenreiziger
23 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superhotel




Fred
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
lieven
Reisde met partner
21 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
lieven
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Anneke en Jac, Harderwijk
28 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Goede service
Anneke en Jac
10/10 – Uitstekend
D.Boersma, Assen
18 apr 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitmuntend !!!
D.Boersma
8/10 – Goed
Frank, Mechelen, België
12 mei 2009
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Uvala - Dubrovnik
Frank
10/10 – Uitstekend
Mette
Reisde met familie
23 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mette
7 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Beth
Reisde met partner
22 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Beth
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
John
10 okt 2025
John
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Graham
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Graham
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kathleen
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Emma
Reisde met een groep
29 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Emma
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Zenon
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zenon
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Emanuel
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emanuel
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Suzan
Reisde met familie
18 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Suzan
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
CHONG WON
15 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHONG WON
4 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Charlotte
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlotte
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mark
Reisde met een groep
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mark
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Susan
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service

Susan
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Natalie
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalie
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
4 sep 2025
??
3 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Andrew
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Leanne
9 aug 2025
Positief: Voorzieningen
Leanne
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Darren
Reisde met familie en kleine kinderen
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Darren
2 nachten verbleven in augustus 2025








