Hotel Komodor
Strandplezier in een buitenzwembad, dicht bij Strand Lapad
Fotogalerie voor Hotel Komodor





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
8 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de binnenplaats laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de binnenplaats
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
20 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon, uitzicht op zee
7,6 van 10
Goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
20 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,8 van 10
Goed
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
20 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
5 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Marsarykov put 3E, Dubrovnik, 20000
Over deze accommodatie
Hotel Komodor
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Vis
Hotel Vis
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 1.001 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 31 maart betaal je EUR 1.85 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.93 per nacht voor gasten tussen 12-17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 april tot 30 september betaal je EUR 2.65 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.33 per nacht voor gasten tussen 12 en 17 jaar oud. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 42 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Betaald parkeren: EUR 15 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Komodor
Hotel Komodor Dubrovnik
Komodor Dubrovnik
Komodor Hotel
Komodor Hotel Dubrovnik
Hotel Komodor Dubrovnik
Hotel Komodor Hotel
Hotel Komodor Dubrovnik
Hotel Komodor Hotel Dubrovnik
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Komodor
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kevin
Reisde met een groep
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kevin
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 sep 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jul 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok for the price we paid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Marcel
3 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk Hotel
Marcel
8/10 – Goed
W, Amstelveen
16 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
W
8/10 – Goed
William
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


William
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Quentin
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quentin
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Clas
Reisde met familie
15 okt 2025
Positief: Personeel en service
Clas
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Frank Pingwen
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank Pingwen
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Eileen
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eileen
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Guy
4 okt 2025
Positief: Personeel en service
Guy
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Borys Aleksandrovich
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Borys Aleksandrovich
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alessandro
24 sep 2025
Positief: Personeel en service
Alessandro
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
amey
22 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
amey
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Robert
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stephen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Roberta, Minneapolis
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met een groep
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jean
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
DONALD
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
DONALD
3 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Josefina, EL PASO
11 sep 2025
Josefina
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sara Tatiana Barros
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara Tatiana Barros
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Tim
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
1 nacht verbleven in september 2025








