Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 497 van 1002 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
497
Gastenscore: 8 - Goed. 355 van 1002 beoordelingen" "
8 - Goed
355
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 1002 beoordelingen" "
6 - Redelijk
101
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1002 beoordelingen" "
4 - Matig
34
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 1002 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima staff maar comfort is below par
De staff is prima maar de staat van het hotel is below par. De thermostaat op de kamer was kapot dus kon de temperatuur niet regelen. Ook liep de drain van de douche niet door dus na 90 seconden douchen liep de douche over op de badkamervloer. Wel heel groen, maar niet fijn.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geertruida Christina Cornelia
Reisde met familie
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nette kamers en aardig personeel
Geertruida Christina Cornelia
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 15 nov 2023
Dear Geertruida,Many thanks for taking time to complete our online survey on Expedia website.We are delighted with your positive score and feedback indicating you had enjoyable stay at our property.We look forward to welcome you back very soon.Kind Regards
10/10 – Uitstekend
Jeroen Gerardus Maria
Reisde met partner
28 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, aan rand centrum. 15 minuten lopen. Fijne kamers, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Leuk om niet midden in centrum te zitten
Jeroen Gerardus Maria
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Paulus, Lelystad
Reisde met partner
7 aug 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
schoon, ruime kamer, vriendelijk personeel
Paulus
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Sven
30 mrt 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Verouderd
Sven
Reactie van Cristina op 3 apr 2018
Dear Sven,
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. Please accept our apologies for not meeting your expectations. We hope you will consider staying with us in the future. Best Regards, Cristina Mutruc PA to General Manager
8/10 – Goed
Sandra, Amsterdam
16 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money
The hotel is located near the Luas, which is very comfortable travelling into city center, although walking is not that far either. Also the city bikes are parked in front of the hotel.
The breakfast buffet was very nice and great choice.
The only thing we didn't like were the pillows in the bed.
Sandra
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van cristina mutruc op 18 dec 2017
Dear Sandra,
Thank you very much for your review here on Expedia community. To ensure continuous improvement in our service to you, we appreciate your feedback about your experience at our property. We are delighted that our hotel was to your satisfaction. We hope we will have the opportunity of being of service to you again. Kind Regards, Cristina Mutruc PA to General Manager
10/10 – Uitstekend
monne7, Bilthoven
26 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel met bescheiden luxe
Dit comfortabele hotel ligt in een buurt waar niet veel te beleven is, maar daardoor is het wel erg rustig. Met een tram, die voor de deur stopt, ben je echter snel in het centrum.
Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel.
Comfortabele kamers, met alle moderne faciliteiten. Prima, uitgebreid ontbijtbuffet. Gezellige bar met ook rustige zitjes.
Op alle etages gratis aanbod van koffie, thee, fruit en versnaperingen.
monne7
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Cristina Mutruc op 31 okt 2017
Dear Monne7,
Thank you very much for your review here on Expedia community. To ensure continuous improvement in our service to you, we appreciate your feedback about your experience at our property. We are delighted that the hotel was to your satisfaction. We hope we will have the opportunity of being of service to you again. Kind Regards, Cristina Mutruc PA to General Manager
10/10 – Uitstekend
Wendy
25 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dublin
Mooi hotel, goed eten en vriendelijke service.
Wendy
2 nachten verbleven in september 2017
Dear Wendy,
Thank you very much for your five star rating.
We are delighted that you found our hotel to your liking.
We look forward to welcoming you back.
Kind Regards,
Cristina Mutruc
PA to General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel for a good price
Hilton Dublin is delicious hotel with kindly personal. We have used lunch two times and it was very good for a good price. The center of Dublin is in the neighbourhood. You can walk in 15 minutes or go by tram in 5 minutes. Tram stops near the hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Cristina Mutruc op 26 sep 2017
Dear Guest,
Many thanks for taking time to share your feedback following your recent stay at the Hilton Dublin.
We are pleased that our hotel was to your satisfaction, particularly the staff and the location
We look forward to welcoming you back.
Kindest regards,
Cristina Mutruc
PA to General Manager
8/10 – Goed
Rosane, Zoetermeer
12 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel
zeer vriendelijke bediening bij het ontbijt en een uitstekend zeer verzorgd en smakelijk ontbijt
Rosane
10/10 – Uitstekend
Arjen, Zevenaar
15 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Aanrader !
Warm ontvangst. Zeer nette kamers. Voorzieningen loges op orde. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
Arjen
Reactie van Paul Flavin op 19 jan 2016
lieve Arjen
Hartelijk dank voor het invullen van een 5-sterren beoordeling van ons hotel.
We zijn blij dat je genoten hebt van al ons hotel te bieden heeft en dat je gevonden onze teamleden om vriendelijk en behulpzaam te zijn, we zijn dankbaar voor uw feedback en uw opmerkingen zijn gedeeld met het team.
Wij hopen u terug naar Hilton Dublin verwelkomen in de nabije toekomst.
Vriendelijke groeten,
Paul Flavin
10/10 – Uitstekend
Michael
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay, great food, and awesome guest service.
Michael
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Manmohan
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manmohan
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
steven
Reisde met partner
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would strongly recommend this hotel to anyone, it was just so perfect
steven
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ronella
Reisde met een groep
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast and customer service was great.
Ronella
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met familie
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right next to light rail stop made it very convenient
William
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Razvan
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Razvan
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were greeted by Josephine who was super friendly and helpful. Our room had been upgraded from superior to executive which was lovely. We easily found the car park (€20 payable) and had lunch in the hotel restaurant while waiting for our room (we were early). The room is lovely and getting robes and slippers is great. The only thing I’d criticise are the t-bags!!! They are awful. Hilton - change your brand. Also as always in hotels there’s not enough tea/coffee making products but we found a lovely maid who gave us lots of extras.
Angela
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Victoria
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Simon, Devonshire
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Lisa, Manville
Reisde met familie
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was nice. We upgraded to have a "canal view", but our friends had a courtyard view and that was actually nicer.
Lisa
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kerry
25 feb 2024
Kerry
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Andrew
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab Hilton
I had the most fantastic experience at my recent stay at the Hilton Charlemont. From the incredibly professional and engaging male staff member who checked me in to all the reception restaurant/bar/room service staff - I thank you.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Ramazan
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ramazan
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Margaret
Reisde met partner
22 jan 2024
Margaret
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Catia
Reisde met partner, Reisde met familie
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful and kind. The room was great size, very clean and tidy.
We opted to have dinner there, was lovely. Enjoyed it.
Catia
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Stuart
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stuart
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshiaki
Zakenreiziger
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Anthony
7 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and well located
Anthony
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met een groep, Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Shane
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shane
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Anna
3 jan 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Hilton
Bodde på Hilton över nyår. När vi checka in så drogs en avgift för rummet ifall något händer. I samband med det frågade de om vi ville lägga till frukost. Hade svårt att förstå vad det kostade. Hade kunnat vara tydligare. Vi betalade 1000sek för tre frukostar. Frukosten var inte speciellt bra. Toast, två andra alternativ som var lite torra och inte så goda. Ägg, bacon korv och frukt. Gammal ost?
Rummet var bra, rymligt men luktade lite äckligt.
Sängen va skön. Rent.
Bästa var att det var precis vid stationen så man kunde ta sig in till stan smidigt.
Allt som allt helt ok. Finns rum för förbättringar tycker jag speciellt för så kostsam frukost.
Anna
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Craig
1 jan 2024
Craig
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Brian
Reisde met familie
26 dec 2023
Positief: Netheid
The best I can say about this facility is that it was adequate. Nothing great, nothing terrible. The tram just outside was loud
Brian
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Niall
Reisde met partner
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niall
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Timothy
12 dec 2023
Timothy
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Maria
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Clíodhna
10 dec 2023
Clíodhna
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Naomi
Reisde met familie
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was in a safe and convenient location with the tram right across the street. There wasn't a lot of dining options in walking distance, but getting to areas with lots of options was quick and easy. The hotel itself was clean and staff was friendly.
Naomi
10/10 – Uitstekend
Eddie
4 dec 2023
Eddie
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Dublin op 6 dec 2023
Dear Eddie,Many thanks for taking the time to complete our online survey on Hotels.com platform.I am delighted to see your positive score indicating you had an enjoyable stay at our property.I hope you had a safe onward journey from the hotel, and we hope to welcome you back very soon. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hilton Dublin op 5 dec 2023
Dear Anonymous,Many thanks for taking the time to complete our online survey on Hotels.com platform.I am delighted to see your positive score indicating you had an enjoyable stay at our property.I hope you had a safe onward journey from the hotel, and we hope to welcome you back very soon. Sincerely
8/10 – Goed
Eivind Klevmoen
22 nov 2023
Eivind Klevmoen
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 24 nov 2023
Dear Eivind Klevmoen,Many thanks for taking the time to complete our online survey on Hotels.com platform.I am delighted to see your positive score indicating you had an enjoyable stay at our property.I hope you had a safe onward journey from the hotel, and we hope to welcome you back very soon. Sincerely
10/10 – Uitstekend
Adrienne
20 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adrienne
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 22 nov 2023
Dear Adrienne,Many thanks for taking the time to complete our online survey on Hotels.com platform.I am delighted to see your positive score indicating you had an enjoyable stay at our property.I hope you had a safe onward journey from the hotel, and we hope to welcome you back very soon. Sincerely,
8/10 – Goed
Oscar
20 nov 2023
Oscar
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 22 nov 2023
Dear Oscar,Many thanks for taking the time to complete our online survey on Hotels.com platform.I am delighted to see your positive score indicating you had an enjoyable stay at our property.I hope you had a safe onward journey from the hotel, and we hope to welcome you back very soon. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met een groep
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place while staying in Dublin.
Really good breakfast and super comfortable beds. Quite rooms.
Maria
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 15 nov 2023
Dear Maria,Many thanks for taking time to complete our online survey on Expedia website.We are delighted with your positive score and feedback indicating you had enjoyable stay at our property.We look forward to welcome you back very soon.Kind Regards
10/10 – Uitstekend
Charlotte
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really good, spacious room, very clean bathrooms and great service! Although the room service food wasn’t exactly the best
Charlotte
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 15 nov 2023
Dear Charlotte,Many thanks for taking time to complete our online survey on Expedia website.We are delighted with your positive score and feedback indicating you had enjoyable stay at our property.We look forward to welcome you back very soon.Kind RegardsHilton Dublin
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met een groep
12 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Härligt hotel i bra läge i en fantastisk stad😁
Stefan
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 15 nov 2023
Dear Stefan,Many thanks for taking time to complete our online survey on Expedia website.We are delighted with your positive score indicating you had enjoyable stay at our property.We look forward to welcome you back very soon.Kind Regards
10/10 – Uitstekend
Barbara
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was very attractive and well maintained. Staff was extremely friendly and well informed as well as the restaurant staff. I think the heating system certainly needs an upgrade. I was cold the entire time I was there (3 days). Also, since there are no longer bellmen to escort you to your room to point out the features and how to use the features, a printed “welcome sheet” would be useful. I’ve been to Ireland many times and am familiar with many of the things that operate differently from the US but a note would be welcomed. Also included should be a listing of pubs and shops in the walking area. These are not critical items but they would make a good addition to a stay.
Barbara
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hilton Dublin op 9 nov 2023
Dear BarbaraThank you for taking a moment to share your experience about your most recent stay with us I am glad that you had an enjoyable time with us and we sincerely appreciate your score and feedback about different aspects of your stay. I hope you had a safe onward journey from the hotel and we look forward to welcome you back in the near future. Sincerely,