Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 467 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
467
Gastenscore: 8 - Goed. 313 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
313
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
128
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
55
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
38
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Chieh
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chieh
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fernando Alonso op 8 nov 2023
Dear Chieh,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Fernando AlonsoFront Office Manager
10/10 – Uitstekend
Char
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Actually everything was good, nothing to complain about I had a great stay
Char
Reactie van Guest Relations Manager op 11 jun 2023
Dear Char,Thank you for taking the time to submit an excellent review of our hotel! I am delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager
6/10 – Redelijk
Antonius
Reisde met partner
21 mei 2023
Negatief: Netheid
For this price i expert more quality
Rubish of former guests still in the room on arrival
Antonius
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 11 jun 2023
Dear Antonius,Thank you for taking the time to submit a review of our hotel!My apologies that you had a poor bedroom and bathroom experience.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you would like to discuss your raised points further, please contact me on (01) 293 5000.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many guests enjoy.I hope to have the opportunity of welcoming you back again soon.Enjoy the rest of your day.Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager
8/10 – Goed
Leila
Reisde met partner
1 mei 2023
Positief: Personeel en service
Mooie kamer maar het ontbijt viel tegen. Het hotel ligt vrij ver van het centrum. Als de Luas line niet rijdt, zoals in ons geval, is het heel omslachtig om in het centrum te komen.
Leila
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 mei 2023
Beste Leila,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.Geniet van de rest van je dag.Eerlijk,Una MaryGuest Relations Manager
6/10 – Redelijk
jh
30 apr 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
jh
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 11 jun 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.Have a good day.Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager
10/10 – Uitstekend
Lorenzo
Zakenreiziger
7 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Lorenzo
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 9 apr 2023
Dear Lorenzo,Thank you for the excellent 10/10 review!I am delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Beannachtaí na Cásca ort! Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager
8/10 – Goed
Marc
8 mrt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Marc
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 28 mrt 2023
Dear Marc,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager
8/10 – Goed
Rudolf
Reisde met partner
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, tram vlakbij naar centrum. In de omgeving niks te doen terwijl er restaurantjes vlakbij zouden zijn. Dit klopte helaas niet. Hotel is perfect, eten en drank ook perfect echt niets op aan te merken. Super verblijf!
Rudolf
8/10 – Goed
Dorien
Reisde met familie
1 nov 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie om met drie, betaalbaar, in de buurt van OV (2 min lopen) te verblijven. Met 30 min met Luas (tram) in centrum. Jammer dat we wel steeds voor derde persoon om handdoeken moesten vragen. Restaurant was dicht en Cafe was niet berekend op eters. Dat is wel minpuntje.
Dorien
4 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
H
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
H
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Jack op 2 mei 2022
Dear H,
We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Clayton Hotel Leopardstown. We hope to see you again in the near future!
Kind regards,
Jack Posavitz
Guest Relations Executive
6/10 – Redelijk
Petra
Reisde met partner
4 apr 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De ver binding naar het centrum was in het weekend beperkt
Petra
3 nachten verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Mike
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room looked out on an internal courtyard that felt very sterile and unfriendly.
The bathroom in the room we had was badly designed given the size. Toilet was too close to the wash hand basin and all the shower equipment was crowded into the narrowest part of the bath.
The breakfast was dreadful. You paid for a full Irish breakfast yet they were out of eggs, mushrooms, white pudding and tomatoes. I asked the lady working in the restaurant and she said she did not speak English.
The weekend we stayed, they were charging astronomically high rates yet the service and experience fell way short of what you might expect from a hotel charging half the amount.
Mike
2 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
HARPAL
Zakenreiziger
18 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not happy at all
Reception checked me in and did not advise me that we have to use the key for the lifts which was poor, first time being there.
Also my rooms sink had blood marks on it, the shower took me 10 mins to get working.
Paid lots of money for 1 night, defo poor and really not happy.
Toilet not the best ans toilet seat was discoloured and not clean.
Come on guys £160 for what????
Also one thing I will say positive girl was nice at the bar..
Elisa
Thanks
HARPAL
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Margaret
Reisde met familie
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable beds, clean and reasonable value for money. Great breakfast. Free parking. A bit out of the city and nothing much around it but busy roads, so you really need a car to access anywhere else.
Margaret
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Paul O
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay there quite often , the only annoying thing is the cleaning ladies & it happens all the time , 9am the door would swing open , lights turned on & then she would apologise & then an hour later there would be knocking at the door , strange when checkout time is 12 , lovely hotel , but don’t expect to get a lieon !!!
Paul O
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Stanley
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanley
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Lilliana
Reisde met familie
6 mei 2024
Positief: Voorzieningen
I liked how beautiful the hotel lobby is the restaurant looked beautiful even though I did not eat there. The room was very clean and one thing I didn’t like about the bathroom is that the shower isn’t enclosed and water puddles all over the sink and toilet area. I also didn’t realize there is a coffee machine with cups and coffee until I was packing to leave because it’s inside a drawer. I also wished there was a mini fridge.
Lilliana
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
William
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
William
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
alistair
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
alistair
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Duminda
29 apr 2024
Negatief: Personeel en service
Duminda
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Kevin
Reisde met partner
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Luas line
Kevin
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Eduardo, DELL VALLE
Reisde met een groep
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
"Our room was incredibly clean and comfortable, and the hotel had an excellent bar with many drink options. One of the things I appreciated was that there were plenty of transportation options available right outside the hotel. It was also very convenient to have easy access to the train, which only took 30 minutes to get to downtown."
Eduardo
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
William
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant staff
William
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mary Josephine
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Josephine
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Kevin, London
31 mrt 2024
Kevin
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Russell, London
Zakenreiziger
27 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff are really not on the ball, almost incompetent.
Check-in was a complete shambles, I was not asked to set up a restaurant tab or given access to the gym. ''It has been a long day.'' was the excuse given.
The gym had no water.
Parking is not complimentary either.
Other wise the rooms are comfortable, breakfast adequate.
Other than the above which is a training point for the staff.
Russell
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
margaret
Reisde met familie
18 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and roomy
margaret
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay all round
Robert
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
James
19 feb 2024
James
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Scott James
11 feb 2024
Scott James
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Paolo
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paolo
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Peter
10 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at The Clayton Hotel Leopardstown Dublin
There should be a coffee shop serving hot and cold food all day as in other 4* hotels. Very bad form to have to pay for parking as a guest. Our son stayed in a 3* hotel in Fublin and parking was free.
Peter
4 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Lian
6 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, service
The Clayton hotel is lovely. Great decor and food and the rooms are a good size.
My only complaint would be good service. For dinner i had to move table twice to get a waiters attention.
At breakfast I waited 10 minutes to order something, before eventually having to find someone to ask. There doesnt seem to be much order.
Lian
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
mel
Reisde met partner
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and modern hotel close to transport links
mel
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotel
Bra hotel stora rum som är tysta. Stor bar och två restauranger på hotellet. Området är ca 25 min från centrala Dublin
Thomas
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
EUGENE
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan 2024
Very nice and efficient staff. Nice quiet and clean room.
EUGENE
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
seamus
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seamus
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Eloisa
Reisde met partner
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Eloisa
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Mac Dara
21 jan 2024
Fine. Clean. Friendly
Mac Dara
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Ebere
Zakenreiziger
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ebere
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
maria
Reisde met partner
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
maria
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Raymond
10 jan 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Raymond
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Olukayode
8 jan 2024
Olukayode
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Ellen
Reisde met familie
7 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ellen
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Michael
7 jan 2024
Michael
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Eilis
4 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in
On arrival at the hotel to check in was asked 3 times if I’d stayed in the hotel before. First time I was welcomed. Third time I was given a piece of paper with services available. Having been handed the key cards I had to ask which floor I was on. Then I was left to find my way. I found the door to the lift lobby which was locked and no obvious way to open them. The receptionist eventually spotted my problem and came over to take the key from me to open the door. I would think that having established 3 times (wouldn’t once have been sufficient?) that I’d never stayed in the hotel previously there might have been a bit more attention to detail.
I paid for my car parking also at the same time and was not advised that the €10 charge covered multiple exits and entry which I discovered when exiting in the morning and my car ticket was returned to me.
Eilis
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
James
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
A good comfortable hotel in Leopardstown but you could be forgiven if you think you are in Las Vegas with the bar prices,
James
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Nicole
18 dec 2023
Nicole
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Hilda
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hilda
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Gherghel
Reisde met familie
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer