Lobby

Beoordelingen van Clayton Hotel Leopardstown

4 out of 5
Clayton Hotel Leopardstown
Central Park, Leopards Town, Dublin, Dublin

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 467 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 313 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 128 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 38 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chieh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Fernando Alonso op 8 nov 2023
Dear Chieh,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Fernando AlonsoFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Char

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Actually everything was good, nothing to complain about I had a great stay
Reactie van Guest Relations Manager op 11 jun 2023
Dear Char,Thank you for taking the time to submit an excellent review of our hotel! I am delighted that you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Antonius

Reisde met partner
Negatief: Netheid
For this price i expert more quality Rubish of former guests still in the room on arrival
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 11 jun 2023
Dear Antonius,Thank you for taking the time to submit a review of our hotel!My apologies that you had a poor bedroom and bathroom experience.We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you would like to discuss your raised points further, please contact me on (01) 293 5000.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many guests enjoy.I hope to have the opportunity of welcoming you back again soon.Enjoy the rest of your day.Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Leila

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Mooie kamer maar het ontbijt viel tegen. Het hotel ligt vrij ver van het centrum. Als de Luas line niet rijdt, zoals in ons geval, is het heel omslachtig om in het centrum te komen.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 mei 2023
Beste Leila,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld.Geniet van de rest van je dag.Eerlijk,Una MaryGuest Relations Manager

6/10 – Redelijk

jh

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 11 jun 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.Have a good day.Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Lorenzo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 9 apr 2023
Dear Lorenzo,Thank you for the excellent 10/10 review!I am delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Beannachtaí na Cásca ort! Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Marc

Positief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 28 mrt 2023
Dear Marc,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Una MaryGuest Relations Manager

8/10 – Goed

Rudolf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, tram vlakbij naar centrum. In de omgeving niks te doen terwijl er restaurantjes vlakbij zouden zijn. Dit klopte helaas niet. Hotel is perfect, eten en drank ook perfect echt niets op aan te merken. Super verblijf!

8/10 – Goed

Dorien

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie om met drie, betaalbaar, in de buurt van OV (2 min lopen) te verblijven. Met 30 min met Luas (tram) in centrum. Jammer dat we wel steeds voor derde persoon om handdoeken moesten vragen. Restaurant was dicht en Cafe was niet berekend op eters. Dat is wel minpuntje.
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Jack op 2 mei 2022
Dear H, We are happy to hear that you enjoyed your stay at the Clayton Hotel Leopardstown. We hope to see you again in the near future! Kind regards, Jack Posavitz Guest Relations Executive

6/10 – Redelijk

Petra

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De ver binding naar het centrum was in het weekend beperkt
3 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mike

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room looked out on an internal courtyard that felt very sterile and unfriendly. The bathroom in the room we had was badly designed given the size. Toilet was too close to the wash hand basin and all the shower equipment was crowded into the narrowest part of the bath. The breakfast was dreadful. You paid for a full Irish breakfast yet they were out of eggs, mushrooms, white pudding and tomatoes. I asked the lady working in the restaurant and she said she did not speak English. The weekend we stayed, they were charging astronomically high rates yet the service and experience fell way short of what you might expect from a hotel charging half the amount.
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

HARPAL

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not happy at all Reception checked me in and did not advise me that we have to use the key for the lifts which was poor, first time being there. Also my rooms sink had blood marks on it, the shower took me 10 mins to get working. Paid lots of money for 1 night, defo poor and really not happy. Toilet not the best ans toilet seat was discoloured and not clean. Come on guys £160 for what???? Also one thing I will say positive girl was nice at the bar.. Elisa Thanks
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Margaret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable beds, clean and reasonable value for money. Great breakfast. Free parking. A bit out of the city and nothing much around it but busy roads, so you really need a car to access anywhere else.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Paul O

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay there quite often , the only annoying thing is the cleaning ladies & it happens all the time , 9am the door would swing open , lights turned on & then she would apologise & then an hour later there would be knocking at the door , strange when checkout time is 12 , lovely hotel , but don’t expect to get a lieon !!!
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lilliana

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
I liked how beautiful the hotel lobby is the restaurant looked beautiful even though I did not eat there. The room was very clean and one thing I didn’t like about the bathroom is that the shower isn’t enclosed and water puddles all over the sink and toilet area. I also didn’t realize there is a coffee machine with cups and coffee until I was packing to leave because it’s inside a drawer. I also wished there was a mini fridge.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

alistair

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Duminda

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Luas line
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Eduardo, DELL VALLE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
"Our room was incredibly clean and comfortable, and the hotel had an excellent bar with many drink options. One of the things I appreciated was that there were plenty of transportation options available right outside the hotel. It was also very convenient to have easy access to the train, which only took 30 minutes to get to downtown."
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant staff
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mary Josephine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin, London

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Russell, London

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff are really not on the ball, almost incompetent. Check-in was a complete shambles, I was not asked to set up a restaurant tab or given access to the gym. ''It has been a long day.'' was the excuse given. The gym had no water. Parking is not complimentary either. Other wise the rooms are comfortable, breakfast adequate. Other than the above which is a training point for the staff.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

margaret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and roomy
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay all round
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Scott James

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paolo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at The Clayton Hotel Leopardstown Dublin
There should be a coffee shop serving hot and cold food all day as in other 4* hotels. Very bad form to have to pay for parking as a guest. Our son stayed in a 3* hotel in Fublin and parking was free.
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Lian

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, service
The Clayton hotel is lovely. Great decor and food and the rooms are a good size. My only complaint would be good service. For dinner i had to move table twice to get a waiters attention. At breakfast I waited 10 minutes to order something, before eventually having to find someone to ask. There doesnt seem to be much order.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

mel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff and modern hotel close to transport links
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotel
Bra hotel stora rum som är tysta. Stor bar och två restauranger på hotellet. Området är ca 25 min från centrala Dublin
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

EUGENE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan 2024
Very nice and efficient staff. Nice quiet and clean room.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

seamus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Eloisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mac Dara

Fine. Clean. Friendly
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ebere

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Raymond

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Olukayode

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Ellen

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michael

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Eilis

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in
On arrival at the hotel to check in was asked 3 times if I’d stayed in the hotel before. First time I was welcomed. Third time I was given a piece of paper with services available. Having been handed the key cards I had to ask which floor I was on. Then I was left to find my way. I found the door to the lift lobby which was locked and no obvious way to open them. The receptionist eventually spotted my problem and came over to take the key from me to open the door. I would think that having established 3 times (wouldn’t once have been sufficient?) that I’d never stayed in the hotel previously there might have been a bit more attention to detail. I paid for my car parking also at the same time and was not advised that the €10 charge covered multiple exits and entry which I discovered when exiting in the morning and my car ticket was returned to me.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
A good comfortable hotel in Leopardstown but you could be forgiven if you think you are in Las Vegas with the bar prices,
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hilda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gherghel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent accommodation. I recommend.
4 nachten verbleven in november 2023