Ibis Brussels Groot Bijgaarden
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Dilbeek
Fotogalerie voor Ibis Brussels Groot Bijgaarden





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Superior kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Superior kamer, 1 tweepersoonsbed
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Een donzen dekbed
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

E40 RICHTING GENT, Dilbeek, 1702
Over deze accommodatie
Ibis Brussels Groot Bijgaarden
Gelijkaardige accommodaties

Gosset Hotel
Gosset Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 260 beoordelingen
De prijs is € 86
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 22 voor volwassenen en EUR 11 voor kinderen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 35 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 35 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 40 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Hotel
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Dilbeek
Ibis Brussels Groot Bijgaarden Hotel Dilbeek
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ibis Brussels Groot Bijgaarden
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
10 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
4/10 – Matig
Samira
18 sep 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Samira
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Pieter
Zakenreiziger
5 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pieter
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michel, Beuningen
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Selien
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Selien
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
G.J.
Zakenreiziger
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Typisch zakenhotel volgens IBIS standaard.
G.J.
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Klaas Jan
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klaas Jan
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Gaetan
11 jun 2024
Gaetan
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Wim
14 dec 2023
Wim
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Christian
25 nov 2023
Christian
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
k.a.w.
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
k.a.w.
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Michael, Beromuenster
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
E.C.
6 aug 2023
E.C.
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Kristof
24 jun 2023
Kristof
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Gerrit
Zakenreiziger
10 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerrit
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
A
Zakenreiziger
21 apr 2023
Negatief: Comfort kamer
A
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Jennefer
Zakenreiziger
27 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jennefer
8/10 – Goed
Corneille
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corneille
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hedro
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hedro
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
giuseppe giuliano
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


giuseppe giuliano
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Richard
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeffrey
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ist ok
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025








