Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Forest Hotel





Overweeg een verblijf bij Forest Hotel en geniet van een gratis continentaal ontbijt, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant Bar Bistro Forest Hotel serveert diner en je kunt er genieten van een kindermenu. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer laden

Eenvoudige eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Julianaplein 43, Den Helder, 1781 HA
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 22.30 uur en 07.00 uur
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Forest Den Helder
Forest Hotel Den Helder
Forest Hotel Hotel
Forest Hotel Den Helder
Forest Hotel Hotel Den Helder
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Forest Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Matina
Reisde met familie
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matina
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Pieter
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Comfort kamer
Pieter
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
c.l.
12 nov 2023
c.l.
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
c.l.
12 nov 2023
c.l.
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Radha
Zakenreiziger, Reisde met familie
11 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
Radha
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Bertus
Reisde met een groep
1 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Bertus
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Linda
1 okt 2023
Linda
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Jacqueline
Reisde met partner
27 jul 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacqueline
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Jean Pierre
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean Pierre
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Angeline
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Angeline
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Ben
19 nov 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Ton
Reisde met partner
25 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ton
2 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Edwin
20 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Edwin
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
P van
6 sep 2021
P van
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
26 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Lion, Maasbree
Reisde met partner
15 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Lion
4 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jul 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Pat, Gent
1 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Pat
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Edwin
Zakenreiziger
7 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edwin
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Joost
25 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voldoet maar zeer matig ontbijt
Joost
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
christoph
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
christoph
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Marc
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is ok
Marc
5 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Frank
5 jun 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Frank
1 nacht verbleven in mei 2019