Zostel Delhi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, in de buurt van Chandni Chowk

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Zostel Delhi

Dakterras
Deluxe Twin kamer | 1 slaapkamer, een minibar, geluiddichte muren, gratis wifi
Interieur
Woonruimte
Woonruimte

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services
De huidige prijs is € 31
inclusief belastingen en toeslagen
2 aug - 3 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Luxe suite, 1 slaapkamer, privébadkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
  • 42 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
5 Arakashan Road, Ram Nagar, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

In de buurt

  • Chandni Chowk - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Jama Masjid - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Red Fort - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Indiapoort - 8 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Station New Delhi - 6 min. wandelen
  • New Delhi Airport Express Terminal Station - 12 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Darbar - ‬6 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬3 min. wandelen
  • ‪Gem Bar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Kapoor Juice Corner - ‬6 min. wandelen
  • ‪Vagabond - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Zostel Delhi

Hotel vlak bij Chandni Chowk
Een dakterras, een spelletjesruimte en een bibliotheek vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Zostel Delhi. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en gratis kranten
  • Een vergaderruimte, een lift en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservice en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Zostel Delhi hebben leuke voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes, naast voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Aparte zitruimtes, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Spelletjesruimte

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Raja
Hotel Raja New Delhi
Raja Hotel
Raja New Delhi
Zostel Delhi Hotel
Zostel Hotel
Zostel Delhi
Zostel
Zostel Delhi Hotel
Zostel Delhi New Delhi
Zostel Delhi Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Zostel Delhi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Zostel Delhi?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Zostel Delhi van één nacht voor twee volwassenen op 2 aug. 2025 min. € 30,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Zostel Delhi voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Zostel Delhi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Zostel Delhi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Zostel Delhi?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 1,9 km van Palika Bazaar en op 2,4 km van Chandni Chowk. Ook Lady Hardinge Medical College en Kasturba Gandhi Marg liggen op 3 km afstand. Station New Delhi ligt op 6 minuten wandelen en naar New Delhi Airport Express Terminal Station is het 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Zostel Delhi

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 82 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Okawa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シャワーの水圧が弱いですが、それ以外は満足です。スタッフの方も親切で滞在しやすいと感じました。
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

michael

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Zostel liegt in old delhi in der Nähe des Bahnhofes. Allerdings ist es zu Nahe, um ein Ubertaxi zu bekommen, zu Fuß ist es vom Bahnhof oder Metrostation mit Gepäck sehr weit, also muss man ein tuk tuk vom Bahnhof oder der Metro nehmen, was sehr sehr nervig ist, weil, sobald man die Metro verlässt, umgeben ist von diversen nervenden Tuk Tuk und Taxifahren, die einen sehr bedrängen. Airporttransfer sollte vom Zostel 1900 Rs. kosten, zum airport mit ubertaxi zahlten wir 450 Rs, also verlangt das Zostel unverschämt viel. Wir hatten die Deluxe Suite, was den Namen nicht verdient, weder suite noch deluxe. Es ist ein abgewohntes großes Zimmer mit einem TV ohne Sender, einer Couch,Tisch, großem Bett mit fleckiger schmuddeliger Bettwäsche, guter AC, Minikühlschrank. Man hat deutlich mehr Platz als im Standardoppelzimmet, das war es dann aber auch schon. Für das gebotene ist der Zimmerpreis überhöht, die Lage ist nicht so schön, in der Umgebung viel Chaos,Lärm,Dreck,Müll, aufdringliche Inder, die einen vollquatschen und einen ungefragt begleiten. Die Umgebung ist nicht schön. Das Personal ist freundlich, der mornong walk mit dem guide durch old delhi war sehr interessant und gut durchgeführt. Cafe im Keller kann man vergessen, Chai, Buttermilch ungeniessbar. Die ganze Umgebung sollte man meiden, so wie auch die Inder dort selber nicht wohnen möchten. Wir würden dort nicht mehr wohnen.
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

MONKEY

2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service
Staff checked us in at 3am first night after our flights were delayed👍
3 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Khushi

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were not as shown on the website. The standard room in website showed much larger room, with sitting space for two. There were no windows in the room, and no shower curtains in the bathroom. There wasn't even soap and toothbrush and basic toiletries in the bathroom. Even the bedsheets had stains on it. It was very congested. Additionally, we recieved calls every 5 mins from 9.45 to 10.15 to checkout. The official checkout time is 10. We checked out by 10.13. we don't expect multiple calls for 10minw of time. Overall, terrible stay for the price we paid.. Not to mention that the common area washrooms are really bad, plus no ac in so called 'co-working space'.. All talk no show kind of place. Expected better from such a big chain.
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Tautik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bill provided by Zostel mentioned the amount different from what I paid on Expedia. Please rectify in the future to avoid inconvenience.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great place to stay if you don't mind the chaos outside. The room was clean but you can notice the sheeds and pillos have seen some use. There is cooling air conditioner but no heater. The bathroom can get a little messy after a shower since the water can run easily to the rest of the bathroom. May get a little noisy if your room is facing the streets. Food was great, we had omelets as breakfast. As a tourist from a different country I felt a little uncomfortable walking outside sine most people is either looking at you or trying to offering you a ride somewhere. Not a lot to see from the rooftop but the area itself is great.
4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

jatin

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Helpful staff; Not very clean room

I had a very nice experience at Zostel Kathmandu several years ago and thus i decided to stay in Zostel Delhi. Somewhat disappointed. I stayed in a private room. The room is not clean though. I saw some insects and cockroaches. But the staff was all super friendly, helpful and nice.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Vivek

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There is
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Akshay

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is amazing, because they put effort in connecting the travels. Some of them, like me, just arrived in India :-D
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Abe

Positief: Personeel en service

無難にいいと思います。

悪くもなく良くもない、普通でした。
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Shalini

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was one of the best stays at Zostel delhi. Kuddos to the reception team sahil, shivangi and srijan. Property managers Rajan n Piyush made us feel as home Will recommend on 10/10 for ambiance,networking and hospitality. - Karan Mahapatra
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Shalini

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was one of the best stays at Zostel delhi. Kuddos to the reception team sahil, shivangi and srijan. Property managers Rajan n Piyush made us feel as home Will recommend on 10/10 for ambiance,networking and hospitality. - Ricky J
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kiran

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

amish

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The baggage storage area is shared with what appeared to be the food preparation area. Happened to see food all over the place when I picked up my bag. Not very clean in general so I’d think twice about ordering any food from the hostel. Plenty of food options in the area though. Overall a good option with friendly staff that is close to NDLS railway station.
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Harish

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There common area where we seat and work, that area is under maintenance, it’s property responsibility to arrange alternate if they have. But they are charging extra money to use a 1 room which is not in maintenance. And charging like 200₹ per head for 2-3hrs. There lift was not working. Day shift staff from reception didn’t found helpful. There dormitory is very very conjugated, and bathroom is like very uncomfortable. No ventilation.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Harish

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
There common area in maintenance, guest who are in workation, bit challenging to work.
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Shaleen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Sourabh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

HYO JIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2020