The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Chandni Chowk

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Executive tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8574, Arakashan Road, Behind Shiela Cinema, Pahargunj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

In de buurt

  • Lady Hardinge Medical College - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Chandni Chowk - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Jama Masjid - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Red Fort - 3 min. rijden - 2.9 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Station New Delhi - 5 min. wandelen
  • Metrostation New Delhi - 11 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬6 min. wandelen
  • ‪Darbar - ‬7 min. wandelen
  • ‪Allure resto bar - ‬6 min. wandelen
  • ‪New Mount Everest Restaurant - ‬11 min. wandelen
  • ‪Kitchen Cafe - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station

Hotel vlak bij Chandni Chowk
Een terras, een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station. Probeer zeker een maaltijd bij het plaatselijke restaurant met Indische gerechten. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • Een feestzaal, hulp bij uitstappen/tickets en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 54 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 750.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 950 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: INR 425 (enkele reis), (tot 12 jaar oud)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 750.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Balaji Deluxe
Balaji Deluxe New Delhi
Balaji Hotel
Hotel Balaji Deluxe
Hotel Balaji Deluxe New Delhi
Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station Hotel
Prime Balaji Deluxe @ Hotel
Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station
Prime Balaji Deluxe @
Balaji Deluxe Hotel
The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station Hotel
The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 950 per voertuig.

Waar staat The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 1,9 km van Lady Hardinge Medical College en op 2,2 km van Chandni Chowk. Ook Kasturba Gandhi Marg en Jama Masjid liggen op 3 km afstand. Station New Delhi ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Metrostation New Delhi is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Prime Balaji Deluxe @ New Delhi Railway Station

7,8

Goed

7,8

Netheid

6,4

Locatie

8,4

Personeel en service

6,6

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 196 van 718 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 314 van 718 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 130 van 718 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 718 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 718 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent stay

4 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij hebben een hele vieze kamer gekregen terwijl wij dit niet hadden gereserveerd. Het was er stoffig, muffig, oud, koelkast maakte de hele nacht door herrie, superkleine kamer, badkamer was om te overgeven.. Zo vies.. Witte Douchegordijn was aan onderkant geel, geen warm water. Douche werkte niet goed. Als je op de toiletpot zat zag je een beschimmeld, vies muurtje. Na een nacht daar te hebben ben ik gaan vragen waarom wij zo een vieze en ijskoude kamer hadden. Een medewerker kwam mee om te kijken wat mijn klachten waren. We kregen toen een andere kamer dat het tegenovergestelde was. Netjes, schone badkamer, goede bedden. Ik wil graag dat jullie dit serieus nemen en ik eis ook voor die overnachting mijn geld terug. Ik zou het ook op prijs stellen als jullie dit ook aan de medewerkers terugkoppelen. Wij zien graag een reactie van u tegemoet.
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Kris

Negatief: Netheid

Netheid en vriendelijkheid ontbrak

Locatie in een zeer arme buurt, niet aangenaam
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

moenna, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

India

Heb een leuke tijd gehad in dit hotel .personeel was heel correct en behulpzaam.kamers ook heel netjes.zeer lekker eten .
9 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Vishal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Overall good experience
3 nachten verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Ram kumar Rao

Good
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Staff very good
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Ram Prasad

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Praveen

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently had the pleasure of staying at your hotel and wanted to share my appreciation. The property was exceptionally clean and well-maintained, which made for a very comfortable stay. The staff was extremely courteous and supportive throughout my visit, always ready to assist. A special mention to the breakfast — it was truly exceptional, with a great variety and excellent quality. Thank you for a wonderful experience!
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Neeraj

1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

sonny, glinde

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein für sich ist es ein sehr gut gelegenes hotel direkt nahe der hauptstrasse trodzdem ruhig. Aber das problem hier is seit langem das safety Boxen nicht funktionieren .
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

shin

3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Aitana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

tushar

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

won woo

2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

EDUARDO

Reisde met een groep
Positief: Netheid
.
5 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Gurvinder, Surrey

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Mohana, McKinney

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the property is well maintained and the staff are very good. Location of the property is in a small gully so. Uber is unable to find exact location
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Mihir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Can be considered only 2 star hotel

Room size were terribly small, hardly little bigger then double bed size, not sure why they call it deluxe room. Breakfast was served on fifth room were lift does goes, so difficult for people with kneen problem, food was not bad bit not too great also, i would say just ok to have. Bedsheets and towels werr not of good quality now very clean, use to smell. Their book use to offer complimentary airport transfer but when you actually reach there and ask for it they will start telling you terms and conditions for it. Over all it is ok if you are looking for 2 star level hotel.
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Dinesh

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is not worth the price. The rooms are not renovated and there is lot of dirt in bathrooms and rooms. The bedsheets have stains and not thoroughly clean. The staff is professional for the price you pay but the poor quality of rooms is discouraging. At max, this is a 2000 Rs hotel per night
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

angel

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Tamura

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and service were good!
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

??

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Good Staff and Good Hospitality!! So, This is Good Hotel!! Just be aware that the surrounding area is a bit dangerous.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

OKADA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Dan

3 nachten verbleven in december 2024