The BMK Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs businesscentrum in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The BMK Hotel

Lobbylounge
Suite | Uitzicht op straat
Vergaderruimte
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een bureau, verduisterende gordijnen
Details aan de binnenkant

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug

Kameropties

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 46 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer, 1 slaapkamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
  • 38 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
B-3, Greater Kailash Enclave - 1, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048

In de buurt

  • Lotus Temple - 3 min. rijden - 2.2 km
  • ISKCON Temple - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Select CITYWALK - 4 min. rijden - 3.6 km
  • Fortis Escorts Heart Institute - 4 min. rijden - 4.4 km
  • Lajpat Nagar Central Market - 5 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Okhla - 4 min. rijden
  • Greater Kailash Station - 9 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪KFC - ‬12 min. wandelen
  • Ciro's Pomodoro
  • ‪Nirulas - ‬13 min. wandelen
  • ‪Pind Baluchi - ‬9 min. wandelen
  • ‪Whipped - ‬13 min. wandelen

Over deze accommodatie

The BMK Hotel

Hotel vlak bij Lajpat Nagar Central Market
Een droogkuis/wasserijservice, een 24-uurs businesscentrum en een restaurant vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij The BMK Hotel . Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vervoer vanaf de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, hulp bij uitstappen/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 50 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en open haarden, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Gratis kinderbedden, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilators

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis overdekt valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: INR 300 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Nidhivan

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Open haard
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 300 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1250 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm en PhonePe
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

BMK Hotel
BMK Hotel New Delhi
BMK New Delhi
The BMK
The BMK Hotel Hotel
The BMK Hotel New Delhi
The BMK Hotel Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The BMK Hotel ?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij The BMK Hotel ?

Vandaag, 28 jul. 2025, kost een verblijf bij The BMK Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 14 aug. 2025 min. € 41,90, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent The BMK Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The BMK Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij The BMK Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt The BMK Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1250 per voertuig.

Waar staat The BMK Hotel ?

Dit hotel ligt in Nehru Place (financieel centrum), op 3 km afstand van Kailash Colony Market, Deshbandhu College en ISKCON Temple. Ook NSIC Exhibition Ground en Lotus Temple liggen op 5 km afstand. Greater Kailash Station ligt op 9 minuten wandelen en naar Nehru Enclave Station is het 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over The BMK Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 8 beoordelingen

3,8/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Meenakshi

1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Jens

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Good service and what you would expect room a room with that price in Dehli
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Rishin

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Alok Kr.

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible. Please refund.
3 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

KANNAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Front desk did nit have any unfo on my reservation or arrival. Phone was not un functioning order to call up and ask about directions from airport as cab driver (meru)disnt know. No kitchen. A phone number was given to order lunch from oitside. They took 2 hours to deliver lunch. No hot water for bath. Finally manges ti give in bucket. No tissues, sanitizer or dental, shaving kits. Intercom went out of order. Had horrible experience. For anything u ask answer was becauss of covid. I also know, i can also say same answers but we got to move forward.
1 nacht verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Vivek

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad and unprofessional experience

The stay was pathetic had to shift my father who was a cancer patient. The room was untidy, the staff were rude and not up to the mark. Pathetic stay for the hotek
2 nachten verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

SANJAY

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lo peor!

El peor hotel que hemos hospedado. todos eran sorpresas l, aunque le enseñe el papel de nuestra reserva y el pago a ellos no le constaba la reserva ni se querian saber que pudo pasar. al llamar a hoteles.com a España no querian hablar con ellos ya que le decian que le hablara en su idioma Hondi y que no entendían el inglés. al final se despues de casi dos hora se pudo aclarar y nos dieron habitación, llena de polvo, sucio, no habia nada que estiviera limpio. el comedor donde dan desayunos es nunca mejor dicho tercer mundista, seleccion pobre, sucio, salero pegajoso por no haber limpiado nunca. la moqueta de pasillo muy sucia con malos olores. trato de peronal de recepcion y el director del hotel nada amigable. eran pasotas. al final una pesadilla y que horror. jamas volvere ahi.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Himanshu Banerjee, Kolkata

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

Accute Manpower shortage leeads to drop in Service

They do not have adequate manpower. Staff are over worked. See same faces in FB as well as Housekeeping morning to evening. Good staff. Trying their best to meet expectation. Lack of laundry facility. Shortage of towels, bed sheets etc. Dependent on outside laundry.